ikm sms wel vaker naar nl en hoor nooit klachten van mn man dus wel wel niet zo duur zijn hahahha en ja ik ben tch al 3 keer per nacht wakker dus hoe erg kan de 4e ker zijn sabje haahha eten uhm heb nog wat aardappels over die bak ik op.. mn man wil rijst met vlees
Hi Tiener, welkom bij de aprilmama's en gefeliciteerd met je 12 weken alweer! Was je verrast dat je al zo ver was, of had je ons gewoon niet eerder gevonden? Ik zit nog op m'n werk, heb weer iets voor me uit zitten schuiven wat nu echt af moet. Heb mezelf beloofd dat ik uiterlijk om 18.30 naar huis ga (moet nodig eten, begin weer misselijk te worden, maar ik vind niks lekker en heb geen zin om te koken.... heel vervelend dat m'n liefje deze week niet thuis is, moet ik het toch allemaal zelf doen).
waar is je man bri? ooh in de usa he.. dus vlakbij mij in de buurt.. ik dnek niet dta ik dat zou kunne mn man missen .. moet toch iemand hebben om de hormonen af te reageren hihih nee grapje.. vind het vervelend om alleen te slapen
Vind het ook vervelend... meestal vind ik het wel lekker, een weekje alleen, maar nu baal ik ervan. Hij zit trouwens in San Francisco. Hopelijk kan ik volgende keer (eind oktober) gewoon lekker met 'm mee. Nu moeten we ons met chat en webcam redden, maar dat is niet hetzelfde als iemand die kopjes thee voor je zet en eten kookt....
ooh dat lijkt me echt vervelend en dat een week.. sf is best dichtbij.. zon 5 uurtjes rijden ( voor amerikaanse begrippen is dat dichtbij) wij gaan in okt/nov naar las vegas en misschien ook naar san francisco... hopelijk issie snel thuis en kunne jullie lekker van elkaar genieten
@Adriana klinkt wel leuk dat buddysysteem. Maar aangezien ik nog werkeloos thuis zit kan ik op dit moment genoeg op internet . Maar voor later lijkt het me wel wat! Tiener welkom, je bent 1 dagje langer zwanger dan ik . Valt me trouwens op dat we met best veel jonge meiden zijn. Niet dat leeftijd mij iets uitmaakt, maar 'in het echt' zie ik juist veel meer meiden vanaf een jaar of 30 die zwanger zijn. Heb helaas niemand in mijn vriendenkring die zwanger is of al een kindje heeft. Vind ik best jammer, volgens mij kan je daar heel veel steun aan hebben. Ik ga zo lekker aardappel in de schil uit de oven eten met aioli, jummie! Ben toch de hele avond alleen, dus alleen de katjes hebben last van de knoflookstank! Bri kan me voorstellen dat het zeker nu niet leuk is zonder je vent. Hoelang is hij weg?
ladi idd toen ik in nederland was zag ik alleen vrouwen van ongveer 30 plus zwanger zijn.. iedereen keek mij ook een beetje rar aan toen ii in de prenetal binne liep met mn meissie die oevrigens stront verevlend is vandaag geen idee wt ze heft.. ze lusiter voo rgeen meter volgens mij heeft ze dr slaap nog niet uit... ik heb eigenlijk verder niet echt vrienden hier of ja ken veel mensen maar die hebben allemaal geen kinderen dus denken veel anders he wat klinkt dat zielig he.. haha al mn vrienden zitten in nl.. maarja ik volgens jaar ook
hmm mijn mannetje was eerder ook veel weg, moet er nu niet meer aan denken... heb een klein beetje van mn aardappelschotel naar binnen gekregen verder 2 boterhammen met ei gehad...moet toch wat he ik HAD 1 vriendin, zij heeft dit jaar een kindje gekregen. voor de genen zonder zwangerschapsdementie ik heb over haar rare acties verteld hier... maar verder heb ik genoeg vrienden, alleen geen met kinderen. wel kennissen en vrienden die al een stuk ouder zijn dan wij met kids en daar kunnen we ook veel aan vragen.
mensen hier di egeen kindere hebben die snappen het gewoon niet die denken alleen nog aan zuipen en uitgaan ja ik dus niet meer dus dan ben je te saai voor hun nou ja mis er niks aan hahah.. en echt vragen ja heb ik niet he.. heb al ervaring nu
Hoi meiden, Ik was vandaag even bij mijn leidinggevende op de kamer, trekt hij opeens een la open en overhandigt me een envelop. Heb ik een gratificatie gekregen (een maandsalaris) vanwege (ik citeer) "mijn enorme inzet en inspanningen voor de afdeling en in het bijzonder een project en dat dat zeer gewaardeerd wordt". Zegt'ie erbij "kun je daar mooi de kinderkamer van kopen"! Whahahaha. Ben er wel blij mee en inderdaad: het komt erg goed uit!
wat ben ik dan oud hè! Maar ik had er niet aan moeten denken om voor mijn 26ste kids te krijgen. Ik was nog veels te veel bezig met feesten en andere dingen. Ik wilde zelfs nooit kinderen en ook niet trouwen. En moet je nu eens zien haha. Het kan raar lopen.
het is niet te geloven maar ik krijg een buikje heb een foto in me album ervan staan en je ziet het al zeker wel stond met grote ogen te kijken wist niet wat ik zag is 9 weken niet ene beetje te vroeg om iets te zien eigenlijk dat verbaast me juist groetjes samantha
zijn vooral je darmen die omhoog worden geduwd. Bij de 1 zie je het sneller dan de ander. Bij mijn eerste zag je pas wat rond de 16 weken. Nu heb ik ook al een klein buikje, leuk toch!
catsanda ooh ik bedoelde niet dat je oud was hoor.. mar het viel me op in nederladn dat je het meer ziet alleen als je op het forum kijkt zi eje toch ook een hoop jonge moeders snapje.. klonk weer zo lullig van me forgive me please samantha nou is niet vroeg hoor.. zeker niet als je eerst ook erg plat as zeg maar.
nee joh ben je gek, ik maakte een grapje. Zo moeilijk ben ik niet gelukkig. Ik kan heeeel wat hebben ik vind 32 niet oud maar ook niet jong eigenlijk zou ik deze leeftijd altijd willen zijn want ik heb me nog nooit zo mooi en zeker gevoelt over mezelf! En ben supertrots op mijn lichaam dat ik een tweede kindje mag krijgen.
ja en is ook je 2e.. wortd zo meo van mensen die een leeftijd op zwanger zijn plakken.. je doet het wanneer je er klaar voor bent toch? iedreen al gegeten?
ja heb al gegeten heb sla gegeten met stukjes kip erin en cherry tomaatjes en ei erin en saus natuurlijk en met mais erbij jullie? groetjes samantha
het is bijna lunch nouja voor mij was al vroeg wakker,, ben aardappels ana het opwaremn aks ik voel dat ik akn eten doe ik het maar
hehe wat ik net zie ik heb me hier aangemeld in april en ben in april uitgerekend haha wat een toeval