En ik ben jaloers op jou dolphin, je bent minder ver en hebt eerder een echo, mazzelaar! Haha, of heb ik dat al een keer gezegd, volgens mij wel,hihi.
ja tessa dagelijks ( geintje) Ik vond al dat ik een late echo heb, maar ach, komt ook goed met jou meis, eenmaal die echo gezien en je bent verliefd..
mwah nog maar vijftien keer, tessa en bedankt voor de felicitaties, tenslotte heb ik er ten opzichte van vorige week ook weer een weekje bij gerdien heeeeeel veel plezier vandaag!
Ik hoop maar dat alles goed komt, vast wel hihi! Maar het is wel frustrerend om de laatste te zijn met een echo, en hier zo veel mooie voorbij te zien komen. Maar ja dat krijg als je aan het eind van maand zit. geduld is een schone zaak, zeg ik maar wijs nu. Wat ik wel leuk vind aan een wat latere echo, is dat je misschien (tenminste hoop ik) meer kan zien, dan dat je hem met 9 weken heb ofzo.
Haha miele jij maakt er wel een hele mooie van. Alle aprilmama's gefeliciteerd, want we zijn allemaal een week verder dan vorige week! 8) Sorrie voor mijn gezeur, ik ga nu de VK bellen, dat ik nu de echo wil! (grapje, maar zou het zo willen doen.)
goeiemorgen dames...ik ben ook weer uit bed hahaah. vandaag nog ff de keuken schoonmaken en wat wasjes draaien en dan is het voor deze week wel weer mooi geweest vindik zo. gerdien heel veel plezier met echo!
tessa, zou maar blij zijn dat je nog zolang moet wachten...dan heb jij een veeeeeeel mooiere echo dan wij allemaal, met een veeeeel groter beebje erop en meer dingen die je kunt zien... als ik had geweten dat ik 1,5 week minder ver was dan de vk zei had ik mn echo ook nog later gepland hoor!
Misco, ontbijt zit er bij mij ook nog niet echt in, kopje thee en een peer en een kiwi. Maar kan me er nog niet toe zetten om te eten... Misco dat is ook zo hoor, maar als ik een begin april mama was geweest, dan was ik al rond de 13 weken geweest en hem allang gehad. Maar nu houd ik erover op, het is maar een detail en wel duidelijk dat ik geen geduld meer heb, hihi! Dolphin, we kunnen ook verwisselen of doodleuk zeggen dat we met z'n 2-en kwamen, o wist ze dat niet?! Dat is dan haar schuld, hihi! Ik moet ook weer wat in het huishouden doen, maar ook daar kan ik me de laatste tijd slecht toe zetten.
haha we hebben allemaal weinig geduld. het liefst zouden we nu al een weekje of 15 zijn allemaal... dan hadden we onze echo's allemaal al gehad en was er ook nog maar heeeeeeeeeel weinig risico dat het mis zou gaan etc. maargoed we moeten dag voor dag gaan he.
heeej tessa het was maar een geintje hoor.....kan me heel goed voorstellen dat je die echo wilt hebben. er bestaat echt niets mooiers dan dat hartje te zien/horen kloppen en dat mensje te zien zwemmen! En als je even wilt klagen dan moet je dat gewoon lekker doen, iedereen begrijpt dat je het liefste gisteren je echo zou willen hebben! Jij hebt over 2(?) weekjes vast een prachtige echo, en je ziet dan al een heel stuk meer dan nu! ik ga vanavond weer voor het eerst sinds juni de school-kantine trotseren...die maaltijden zijn meestal wel zoooo ranzig! als je daar echt een gezonde maaltijd wil hebben (dus niet lauw en vol met bacteriën etc) dan kun je het beste friet+kroket nemen.....
neej de echo enzo zijn met 12 weken enzo ma ik bedoel met 15 weken is dat allemaal achter de rug snappie
hahaha zodra ik (a.s. maandag) de 12 weken heb gehaald, ga ik direct door aftellen naar de 16 weken, want dan hoef ik niet meer in zo'n potje te piesen! (klinkt wel heel bot als ik dat zo zeg......toen ik maar niet zwanger werd deden zulke opmerkingen best zeer, ik zou op dat moment met liefde de rest van mijn leven in een potje piesen als dat me zwanger zou maken)
Miele, wil niet overkomen als een zeur, zo op schrift, kan het wel eens anders overkomen dan je het daadwerkelijk bedoeld. Heel erg bedankt voor het begrip, en idd op naar een mooie echo over idd precies 2 weken! Dan heb ik nu de afsrpaak denk ik al gehad, moet om 10.00... Succes met de schoolkantine, zo te horen, zou het nu ook niet zo'n succes zijn bij mij hoor.
ik hoop ook dat de VK zegt dat ik al verder heen ben, ik heb hem al een week terug moeten zetten de vorige keer..
Miele, ja dat verandert inderdaad he, uitspraken die je nu zelf doet, zouden in het verleden kwetsend voor je zijn geweest. Best maf, maar we zijn hier allemaal zwanger, dus hoef je je niet in te houden. Misco, nee snappie niet. Ik dacht dat met 12 weken ook het grootste risico op miskraam geweken was... Ja mijn datum zal ook nog wel veranderen ivm mijn onregelmatige cyclus, hopelijk ook dat ik al verder ben... Ben benieuwd. Bij ons doet de VK niet de echo, maar een apart echobureau.
haha jah het grootste risico is met 12 weken weg, maar risico blijft er altijd...het minste risico heb je natuurlijk als je kindje er al is maar ik noemde 15 weken meer als een willekeurig getal. en als sommigen van ons aan de 15 weken zitten dat zit ongeveer niemand meer onder de 12. dus dan zitten we allemaal goed... snappie nou? niet verder vragen hoor anders snap ik dalijk zelf ook nie meer