April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    @adriana82 inderdaad heel leuk in het bruin, ik vind die spijkerstof erg leuk:)

@gerdiendejong ik heb ook niet echt last van mijn borsten hoor tot nu toe alleen wat gevoelige tepels voor de rest nix....

@Eunice1976 welkom en gefeliciteerd!

2. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    ja die is ook heel leuk ja! Misschien een leuk cadeau voor de kerst ;)

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    nog een vraagje voor iedereen, gaan jullie nog op vakantie?

wij zouden een last minuten boeken , maar vind het nu toch een beetje eng...stel dat het mis gaat, zit je in zon vreemd land. lijkt me toch veiliger om hier te blijven maarja , de tijd gaat misschien wel lekker snel daar...

dilemma :) :)

4. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    was het maar vast kerst, lekker met mn dikke buikie.... *droom droom*

5. Niet meer actief

Even inbreken bij jullie, maar ik zou gewoon lekker gaan!
    Geniet ervan het is mss wel voorlopig de laatste vanwege de zw schap en geboorte

6. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik zou lekker een weekje weggaan als ik jou was. Ik heb het al achter de rug. We zijn een week in Otterlo geweest en daarna 2 weken in de tuin bezig geweest. Ik heb een hoop pech gehad in de vakantie en erna maar goed das een ander verhaal...ben er wel weer aan toe nu!

7. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ja ook dat, wij zouden volgend jaar mei naar Kroatie gaan en twee weken in september naar Italie. Dat Kroatie kunnen we denk ik wel schrappen , als alles goed gaat natuurlijk.

8. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ik ben net terug! Was lekker naar Ibiza. Ik denk ook dat het kindje daar verwekt is... ;)

Ik zou ook gewoon gaan hoor.. Het gaat vast toch allemaal wel goed!

En kerst.. Ja! Bol buikje! Nu al zin in!

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja misschien is het ook wel effe ontspannend en kan ik mijn gedachten even afzetten wat er allemaal mis kan gaan. vliegen kan toch helemaal nog geen kwaad ? zit me meteen weer over vanalles druk te maken pfff ook die hormonen gieren door mn lijf.

10. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    wat gaaf ibiza! en dan nog een ibiza baby ook:) das nog eens leuk om te vertellen later ;)

11. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ja he!? Ik zelf ben op Tenerife gemaakt...

Maar vliegen kan zeker geen kwaad. Mijn nicht is stewardess en mocht de eerste zoveel maanden gewoon werken toen ze zwanger was!
    Lekker joh! Zou het gewoon doen. Jij hebt nog wat tegoed, terwijl bijna iedereen al geweest is. Heerlijk genieten en samen met je vriend alle tijd hebben om lekker te kletsen en te dromen over jullie kindje!

12. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ik ben met 18 weken naar Turkije geweest ( Dionne is daar ook verwekt hihi)
    Ik heb toen op de terugweg vermeld dat ik zwanger was, je zag niks aan me, heel klein buikje, werd ik helemaal weer uit de rij gepikt bij het inchecken om een formulier in te vullen dat het op eigen risico was. Haha, ik heb het formulier nog. Ik voelde haar daar ook voor het eerst schoppen, op het strand. Heel apart, krijg er weer vlinders van. Kijk er met veel plezier naar terug; de vakantie maar ook de zwangerschap.

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja zeker effe lekker samen genieten!
    hij is nu al zo lief voor me dat tie helemaal naar t tankstation is om dropjes voor me te halen :oops: had erook zon zin in :oops:

en effe een filmpje huren want er is nix op tv...hoop op op een kleffe film vol met baby's haha ik zie ze OVERAL trouwens zal wel aan mij liggen :)

14. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Wauw! Wat bijzonder.. Sowieso al heel bijzonder als je je kindje voor de eerste keer voelt, maar helemaal als dat op zo'n moment is...

@ sab, ik zie het ook overal! hahahaha maar let er natuurlijk ook veel meer op!

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    lijkt me ook wel heel bijzonder als je op het strand ligt met je zwangere buikje, ook al ziet nog niemand het ;)

blijkbaar toch ''vruchtbaar'' al die vakanties haha

16. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ahhh lieve man zeg, die van mij is ook zo hoor. Die rent en vliegt normaal al voor me maar nu helemaal en ik weet dat word erger....

Ik kan geen film bedenken met veel babies haha, wel 2 men and a baby, maar die is 100 jaar oud ofzo

17. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ik weet ook nog dat ik werd gestoken door een wesp op het strand, ik helemaal in de stress, bijna jankend: mijn baby, mijn baby :cry: :cry:
    en mijn man was die angel aan het uitzuigen op mijn dij haha wat een toestanden. Die hormonen doen rare dingen hoor.

18. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hahahaha... zeker weten! Dat heeft er vast grappig uitgezien!

Lekker dat je vriend drop aan het halen is.. Ik heb wel gelezen dat teveel drop niet goed is. Of is dat pas later in de zwangerschap?

19. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ik heb dit gevonden op de website van www.babyopkomst.nl

Eet de volgende producten met mate:

Leverproducten zoals
    paté, leverpastei, leverworst.
    Niet meer dan 15 à 20 gram per dag.
    Hierin zit veel vitamine A. Teveel vitamine A is schadelijk voor het ongeboren kind.
    Rookworst, rookvlees, rauwe ham,
    omdat hier veel zout in zit wat de bloeddruk verhoogt.
    Drop,
    in drop zit glycerinezuur waardoor je bloeddruk kan gaan stijgen.
    Zout en zoutproducten,
    zoals kant-en-klare sauzen en soepen, aroma’s, omdat zout de bloeddruk verhoogt.

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    oh nee he...wat is veel?!? anders kan ik er beter niet aan beginnen voordat ik heel die zak leeg eet...

en net nu ik er zon ZIN in heb :)

nooit geweten dat je zoveel dingen niet mag...het word steeds meer

we moeten er wat voor over hebben he meiden ;)

Deel Deze Pagina