April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Goede morgen,

Gisteren de echo gehad. Wauw wat was dat mooi zeg.
    Met veel zenuwen gingen we naar het zkh. Nog ff wat papierwerk regelen en toen waren we aan de buurt.
    Ze wilde het eerst uitwendig proberen, dus ik had thuis m'n blaas goed vol gedronken.
    Toen ze het apparaat op m'n buik deed was al erg gauw een teken van leven zichtbaar. Nou, daar gingen de spanningen. Allemaal traantjes van geluk. Ik huil niet snel, maar toen.
    Ik wilde wel uren kijken, maar ja was niet de enige die en echo had natuurlijk.
    Ben super blij en kijk steeds naar de foto's en de filmpjes. M'n man heeft filmpjes gemaakt van de echo. Super om te zien. Ik zal straks de foto's scannen en inm'n album zetten.
    Ze vertelde ook nog iets als: het hartje heeft een goed ritme, dus was de kans op een miskraam heel klein geworden. Zoiets was het in ieder geval. Ook erg mooi om te horen.

Dus hier zijn we: :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Emmetje: geweldig zo'n gratificatie.
    En meiden met pijntje e.d. ik heb daar ook last van hoor. Was ook erg onzeker, tot gisteren. :D

2. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ben trouwens vier dagen eerder uitgerekend, zal straks m'n banner ff aanpassen.

3. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
  4. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    leuk femmigje ! Ik ben echt blij voor je dat je een goede echo hebt gehad ! :)

5. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Ook altijd leuk dat je ineens 4 dagen verder bent...!

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ja idd dan schiet het ook lekker op.. :D

7. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    nou alles was goed hebben de kleine goed kunnen zien alleen weten ze nog niet precies hoe ver ik ben omdat de kliene met het gezicht naar voren lag en ze dus niet konden meten ze denken een dag of vijf korter.
    Maar nu krijg ik over anderhalve week weer een echo heb ik even geluk.
    groetjes gerdien

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ooooh sommigen hebben al het geluk! :O

9. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Ow gerdien, wat leuk voor jullie en super dat alles goed was! Zal de mijne tzt even toespreken dat ie ook met het gezicht naar voren moet gaan liggen... hihi

10. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hahaha tessa, dan blijf je komen voor de echo.. :)

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Oh wat leuk om te horen dat al die echo's goed zijn! Gefeliciteerd hoor! Geniet er maar lekker van.

12. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Dan begin ik te klagen: meiden ik zie het niet meer zitten, ik moet ALWEER voor een echo, heb er echt geen zin meer in... Haha, vast niet!

13. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hahaha, je moet niet zo zeuren tessa.. ;) :)

14. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Nikita, er staat in jouw album ook een mooie echo! Wauw, echt alles erop en eraan! Verder alles goed?

Als ik me hoofd naar voren buig, voel ik het in het midden van mijn rug, hmm nog nooit gehad, zal wel komen doordat het de laatste dagen niet zo lekker ging. Maar rustig aan doen.

oke oke oke, ik zal er weer over op houden, zeg ik voor de zoveelste keer! Heb ook maar mijn onderschrift aangepast: :)

15. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    fijn dat de echo's goed zijn gegaan altijd leuk om te horen dat het goed gaat met iedereen.
    hier ook nog alles goed ben zo blij met de spuiten ze helpen me enorm nu kan ik tenmiste nog wat doen thuis.
    er ligt een berg strijk op me te wachten maar heb er zo geen zin in.

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hier wacht de keuken op me..maar ik heb ook totaaaal geen zin :(

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    iedereen met een goede echo gefeliciteerd! fijn dat het met iedereen zo goed gaat!

ben vandaag ook weer lekker misselijk krijg geen hap door mn keel.

maar vanavond lekker hachee daar heb ik dan wel weer zin in ;)

zijn er trouwens nog meer meiden die met 16/17 weken al een echo laten maken voor het geslacht?

18. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Nou, de echo staat in m'n album.

Fijn om te horen dat je ook een goede echo had Gerdien.

Bedankt voor jullie reacties.

Meiden met kwaaltjes en misselijkheden: sterkte ermee. Lijkt me echt super vervelend.
    Wij gaan vanavond weer aardappelen eten. Vind ik erg lekker. :D

19. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ik heb het ook nog wel ondanks de echo, dat ik toch bang ben dat het niet zo is, omdat ik niks 'merk'. Kan niet wachten wat dat betreft tot je het echt goed gaat zien (dan zal ik wel gaan klagen over rugpijn ofzo).

Jorntenfemmigje gefeliciteerd met je echo! Heerlijk gevoel he!

Gerdien wat relaxed dat je nog een echo krijgt!

Ik ga vanavond nog ff de stad in, wil ff iets kleins kopen voor de kleine. En lekker rondstruinen tussen al die babyspulletjes!

20. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    hier ook totaal geen zin in huishouden.. maar mijn mannetje heeft daar geen probleem mee en doet het ook graag..
    Vandaag gelukkig minder misselijk ( er bestaan ook nog goede dagen), maar alleen nog flink hangerig en futloos..

Deel Deze Pagina