Ohh weer een aantal meiden met een echo, wat super zeg. Ik moet nog 7 weken wachten tot ik mijn lieven kleine beeb weer zie, och wat duurt wachten toch lang he. Mielen ik begrijp je helemaal met je potjes vol piesen , ik ben er met 10 weken al mee gestopt, op mijn werk deed ik het niet en thuis vergat ik het continu. Dus ik ben er op een gegeven moment mee opgehouden, ik vind het echt super dat je het zolang vol gehouden hebt. Oh ik heb trek in aardbeien met slagroom (hihi heb het ook nog is in de koelkast liggen jammie jammie). Ga het direct maken.
Tessa: Ja alles gaat wel prima hier, maar heb steeds geen fut om wat te typen. Ik lees zo'n drie keer per dag alles bij, maar voor typen heb ik dan de fut niet meer. Jouw ongeduld is trouwens heeeeel herkenbaar. (Ik heb zelfs naar de kosten geinformeerd van een pretecho met 7 weken, omdat ik zo graag wilde weten of het hartje klopte ) Mijn man haalt me gelukkig al heel snel weer met beide benen op de grond.
ik heb te veel gegooid, me eigen portie is al op, nog maar wat meer maken. j&f aarbeien met suiker ook erg lekker jammie jammie
hmmm maak me maar lekker... ik zit hier met mn boodschappenlijst voor me.. heb zooooo'n slecht geheugen dat ik niet eens meer weet wat ik moet halen
oh gelukkig, heeft de pijn verzacht! Kijk al echte moeder gevoelens heb je pijn, hier krijg je een snoepje hihihihihihiihi.
He, dat heb ik nou ook. Kijk je in de koelkast is er niet meer genoeg te eten. Bah, moet je dus boodschappen gaan doen. Vind er ook niks aan. Ik ga meestal gelijk, dan ben ik er maar weer vanaf.
meiden, succes met boodschappen doen en aardbeien met slagroom eten . Maar ik moet me eigen even gaan opknappen, hebben straks een receptie, niet zoveel zin in maar je hebt zo af en toe je verplichtingen. Fijne avond allemaal.
en vooral nu niet...werd net ineens een potje misselijk met hoofdpijn denk dat ik maar gewoon een andere keer ga...morgenavond ofzo of zaterdag