April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Momenteel zijn we nog niet echt met het geslacht bezig, meer met de namen, vooral de jongensnaam komen we niet uit, meisjesnaam hebben we al.

Soepje staat op, kan niet wachten tot ie klaar is, hmmm.

Mijn band met mijn ouders is niet zo denderend, ben benieuwd hoe dat wordt met een beeb.

2. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Salami moet ik ook niet aan denken, ik wijk weer eens af van de kudde... hihi.
    Aparte combi ladi met Bruin, ben benieuwd.
    Wij houden naturel kleuren, omdat we dus ws het geslacht niet weten en ook omdat er al zo'n behang op zit.

3. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Missco: eet smakelijk.

Oke Ladi: ben benieuwd.

Tessa: jammer dat de band met je ouders niet zo goed is. Hoop voor je dat het goed komt.
    Eerst was ik zeker van een meisjesnaam, maar nu vind ik hem al niet zo heel erg leuk meer. Jongensnaam begin ik ook aan te twijfelen. M'n mannetje denkt daar nu nog niet over na. Gelukkig hebben we nog genoeg tijd om dat te bespreken.

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    veel soepies hier ja daar ben ik nog niet aan doe is net 8.15 geweest hier hadhahah.. moet me dadelijk maar even omkleden kunnen we gaan eten.. mn man is toch werken hiihih.. ga gezellig met cailynn...
    het probleem is alleen ik heb geen zin om omte kleden hahah

ooh en de bekende tosti met salami weer.. eindelijk misde m al hahaha

had gister avond toch eet zin zeg maar vreet zin vreselijk. zo erg.. en probeerde het egzon te houden dus het begint maar ik probeer niet toe te geven ;)

5. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Wij hebben al wel naturel kasten staan, maar om een opvallende kleur te doen, hebben we gekozen voor oranje. Dat kan voor een jongen en een meid vind ik.

6. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Cristel: blijf je toch nog lekker in je pyjama rond huppelen? Heerlijk is dat af en toe. Heb vandaag weer eens mijn relax broek aan gedaan. :)
    En eetbuien heb ik ook wel eens. Vooral lekkere trek heb ik dan.

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahaha jah ik miste mn tosti ook al :p
    als we gaan verhuizen denk ik erover om de kinderkamer geel met verschillende tinten oranje te doen... maar kan ook zijn dat als het een meisje word ik me ook ga uitleven met roze :D
    als we geen andere woning kunnen vinden dan komt er geen babykamer dus dan word het ook groen haha want dat is onze slaapkamer

8. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja maar ik kan toch niet in mn pyama buiten de deur gaan ontbijten.. ik ga zo met cailynn ontbijten in een restaurant hihih... hoewel veel mensen dta wel doen hoor maar ik voel me ongemakkelijk...

en uhm ja wij moeten of verhuizen of verbouwen dus ben nog niet zo met baby kamer bezig

9. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Dat gaat idd een beetje moeilijk Cristel.

Missco: wanneer gaan jullie weer reageren op een huisje? Ben benieuwd. :)

10. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    He, ik ga nu met het eten bezig, mannetje belde net dat hij wel optijd thuis komt. Probleem op het werk is opgelost.
    Misschien tot vanavond en anders tot morgen.

Trouwens: ik heb het filmpje van onze kleine al wel tien keer gezien en ik geniet er nog steeds van. Ben helemaal in love! :D

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zodra er weer woningen beschikbaar zijn...
    in een klein dorp zijn dat er niet zo heel veel...
    staat nu al zowat een week niks meer op, daarvoor een appartement dat nog kleiner was als wat we nu hebben en de 2 weken daarvoor stonden er zorg appartementen (heb ik wel op gereageerd maar dan voor mn opa en oma ahahah)
    het is een beetje afwachten.
    maar we hebben al gekeken wat er hier aangepast zou moeten worden als het niet lukt en dat is ook nog wel te doen.
    uiteraard hopen we wel dat we een gewoon normaal rijtjeshuis ofzo kunnen krijgen met tuin enzo.

12. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hee hee daar ben ik ook ff.
    Wat een mooie echo weer! Super hoor.

Ik heb al heleboel meiden namen en maar 1 jongensnaam.
    Welke vinden jullie het mooist?
    Eline
    Elize/Elise
    Robine
    Ilana
    Cathleen

De tweede naam wordt sowieso Adriana naar mijn overleden opa (Adriaan)

Ik ben er nog niet helemaal uiT

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ooooh een filmpje!
    wij mochten niet filmen, nog niet eens met de mobiel :(
    *ben zooooo jaloers*

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    bij ons gaat het qua meisjesnamen nog tussen 2...
    de 2e naam is voor meisje christina(ook mijn 2e naam) en voor jongen gerrit( overleden vader van mn vriend)

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ben echt blij hoor dat we mochten filmen. Vreemd dat jullie dat niet mochten.
    De namen vinden wij erg moeilijk. Weet het echt nog niet. Komt wel goed.

16. LaDi

LaDi Fanatiek lid

De namen weten wij al jaren :D. Zijn dan ook al een poos bezig om een kindje te krijgen.

17. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    wij zijn ook best een tijdje bezig geweest voordat ik zwanger was.....maar de namen zijn wij nog helemaal niet over uit! Waarschijnlijk wordt het KZN :)

voor de babykamer had ik gedacht paars met een fris kleurtje (rood, lime of geel ofzo).....maar mijn man heeft alle babyspullen overgenomen van zijn zus dus ik heb geen idee wat we allemaal al hebben :oops:

en pffff de schoolkantine was weer de gebruikelijke teleurstelling....of nee nog erger want ZE HADDEN NIET EENS FRIET! grrrrr! Dus uit pure armoe een bakkie soep (weet niet wat voor, er stond een kaartje bij met basis soep), zo'n kant-en-klare sandwich met bacon en tomaat en een bakkie boer 'n yoghurt. Maar voor morgen.....PANNENKOEKEN! jippie ik heb er nu al zin in :D

18. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Pff eindelijk bijgelezen.

Gisteren niet geweest had echt buikgriep. Kan me niet herinneren dat ik me ooit zo beroerd heb gevoeld zeg. Ben nog wat gammel in m'n maag maar gelukkig gaat het wel weer.

Meiden met een mooie echo. Gefeliciteerd. Ben toch blij dat deze club nu weer een beetje compleet blijft. Vond het toch niet zo leuk dat de 1 na de ander afviel. Werd er eigenlijk wel ongerust van. Maar tot nu gaat het verder goed dus we houden hoop.

Kan iemand voor mijn bijzetten in de lijst dat ik 29 november om 14.30 uur een 20 weken echo heb. Het lukte me niet echt met quoten. Ben daar niet zo heel handig in.

19. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    O ja JOEPIE ik zit alweer op 11 weken!

20. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Ben nog druk aan het bijlezen (pagina 326 ongeveer), maar ik wil toch even laten weten dat ik nog een jaartje ouder ben ;)

Deel Deze Pagina