echt zon horrorverhaal waar ik me druk me om maak hahaha ik moet er niet aan denken... zit ook weer te denken , het eten en drinken daar is ook niet echt te vertrouwen..
Nee, maar er zijn wel altijd "veilige dingen" om te eten. Dus daar zou ik me niet te druk over maken. En wat betreft drop, ja.. Wat dropjes kan echt geen kwaad, je moet alleen niet de hele zak leegeten! En dat is nou net iets wat ik niet kan, dus ik begin er maar helemaal niet aan hahahah
neej dat kan ik dus ook niet, 1 dropje betekend helemaal los gaan bij mij... en ben nog wel zon fan van zoute drop...das helemaal niet goed volgens mij...
mijn collega at zich helemaal vol met drop tijdens haar zwangerschap maar zij heeft van nature een lage bloeddruk dus kon geen kwaad. Ik kan het beter niet doen, ik zit net op de grens van net niet te hoog.
Ik heb ook van nature een lage (val er soms zelfs van flauw), maar misschien dat de druk nu wel hoger is ivm zwangerschap. De vk zal dit denk ik wel opmeten, toch laat ik de drop liever voor wat het is.. Als je op het randje zit, zou ik het ook niet doen...
ik zou me niet te druk maken om het eten in het buitenland hoor, gewoon goed gekookte of gebakken vlees, vis of groenten kan altijd. Ik heb toen wel de salades vermeden.
ik heb ook witte jassen bloeddruk, als ik naar een arts moet dan stijgt mijn bloeddruk erg, toen ook zo bij de verloskundige. Wel raar want ik werk notabene met artsen, maja zolang het niet voor jezelf is hè. Beetje zenuwenpees. Op een gegeven moment was hij dus te hoog, moest ik heeeeel rustig aan gaan doen. Op mijn werk weer gemeten, nou was tie weer normaal. Dus zenuwen doen ook veel.
Ja dat geloof ik ook wel. Ach, we moeten maar gewoon zo positief en relaxes mogelijk blijven, dan komt het allemaal wel goed. Mijn lieve vriend is weer weg om te werken!.. Moet dit weekend 6 keer optreden en maandag weer naar Griekenland om daar op te treden. Ben blij als de zomer voorbij is en hij weer voornamelijk in Nederland moet optreden!
lijkt me ook moeilijk om je vriend te moeten missen nu je zwanger bent. Wat voor muziek maakt hij? Wel een druk leven zo. Ik ga zo lekker slapen, weltrusten voor iedereen en morgen gezond weer op!
Het is niet echt makkelijk nu, nee! Maar ach, gelukkig is de zomerdrukte bijna voorbij. Hij is percussionist met dj's. Ik ga ook lekker naar bed. Weltruste! Morgen kunnen we weer een dag wegstrepen! Joepie! xxx
hallo nieuwe april mama's Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.Ik kom hier ook af en toe even binnen hoor.Ik ben uitgerekend op 29 maart en de echo van de week gaf 1 april aan.Dus kan maart of april zijn.
Hoi Redone, gefeliciteerd! En gezellig dat je ook even bij ons komt kijken. Het is hier nog erg rustig, maar wel gezellig!
goeiemorgen allemaal ! sjee wat hebben jullie wat afgekletst gisteren! @eunice gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet van je roze wolk! Grappig, ik heb ook op dinsdag positief getest! @ redona jij ook nog gefeliciteerd, leuk voor je dat je al een echo hebt gehad! Ik neem aan dat alles goed was? Klopte het hartje al? @ gerdien ik heb ook niet heel veel last van mijn borsten, alleen een beetje van mijn tepels. @ sab85 vliegen is niet schadelijk, meestal mag je na 7 mnd niet meer vliegen maar dat is alleen om te voorkomen dat je in het vliegtuig bevalt. En over de dropjes, een hele zak is voor elk mens niet gezond. Mijn HA zei dat het enige dat ik nu echt niet mag doen is roken, en verder mag ik gewoon doen wat ik normaal doe. Neemt niet weg dat ik toch geen alcohol drink, rauw vlees eet etc. nou weet ik even niet meer waar het verder nog over ging, maar goed. ik ga zo mijn mannetje wakker maken want we moeten zo weg.....tot vanmiddag waarschijnlijk en probeer het een beetje binnen de perken te houden met die pagina`s he!
ook een goedemorgen! Redona van harte gefeliciteerd, hopelijk komt je baby in Maart klinkt wat dichterbij!
19 april 2008 mama`s cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 12 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje Mielenl- 34 jaar - N-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje Gerdiendejongl- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 15 april 2008 - 3e kindje mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje adriana82- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje oOMissCOo- ? jaar - ? - ? april 2008 - ?e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - ? april 2008 - 2e kindje Ik heb mijn woonplaats even aangepast. Bedankt voor je welkomstberichtje. Waarschijnlijk zijn veel 'april-mama's' nog aan het ontdekken dat ze zwanger zijn, het wordt vast nog gezelliger! Inderdaad was het supersnel raak bij ons! Ik kon het zelf ook niet geloven, want gaf het minimaal 3 maanden!
Aan de ene kant leuk zo vroeg een echo maar aan d andere kant was het niet zo fijn.De reden dat ik al een echo heb gehad is dat ik vorige week zaterdag een bloeding van 4 uur heb ghad.En ze wouden weten hoe het ging vandaar een echo.Zaterdag bleek er een flinke stosel te zitten maar ook een vruchtje met een kloppend hartje.Donderdag weer heen geweest voor echo en bleek dat de stolsel is geslonken en het vruchtje groeit mooi mee.Op dit moment zit alles er weer een beetje positief uit.
gelukkig meis, hopelijk gaat nu alles voor de wind! Ik heb net weer een testje er tegen aan gegooit. Voor de lol hoor, er zaten er 2 in de verpakking. Hij is nu veel vetter dan dinsdag de streep, toen was die ook wel duidelijk maar nu helemaal. Leuk om te zien.
Wow weer 2 nieuwe zwangeren erbij! Gefeliciteerd en welkom meiden! Denk dat april echt een ware BABYBOOM gaat worden! Ik werd vandaag wakker zonder symptomen, Gerdien jij had dat ook he? Is idd een beetje eng maar zal wel normaal zijn af en toe toch? Hoera zit op 5 weken! hihi
Leuk he! deed ik gisteren toch ook maar ff voor de lol! Gewoon leuk steeds die bevestiging! haha (ik heb er in 10 dagen 5 gedaan ) En het is heel grappig als je die op een rijtje legt! Gaan echt van licht naar behoorlijk donker! hihi Erg ben ik he?
Heb trouwens een héle leuke droom gehad! dat ik de baby steeds voelde bewegen in de baarmoeder en als ik dan mijn hand een beetje duwde, reageerde de puk daar steeds op! Hihi *zucht* was het maar zover!