ik ga ook zo slaappie doen, want je weet, ouwetjes gaan vroeg onder de wol. ff mijn rollator parkeren, wollen sokken uit, lange pijpen slip uit en heerlijk dromen in mijn bedstee! Heb nog net geen elektrische deken ( mag niet van opa) nou truste en Sab veel succes hier in je uppie! Zie het morgen wel of je al bij de 600 bent gekomen.
Hoi hoi, Stelletje kwebbelkousen, iedere dag als ik even om het hoekje kom kijken mag ik gelijk 15 pagina's lezen pfff, maar iedere keer lig ik weer in een deuk. Welkom nieuwe mama's, nog even en we halen niet alleen met de pagina's de maart mama's in maar ook nog met onze mama's.
hihihi nou dan ik ga lekker stappen en me bezatten met mijn leeftijdsgenoten tot een uurtje of 7 morgenochtend en de 600 ga ik niet halen want mijn andere helft------> O is al naar bed
Jeetje in een paar uurtjes tijd alweer 8 pagina's moeten bijlezen, maar heb me wel rot gelachen. Vind het altijd erg fijn om te zien dat iemand als Sab zichzelf zo goed kan vermaken .
Ooooh wat heb k trek in een Duvel en een broodje filet americain (met gentse mosterd en augurk en ansjovis) op mijn favoriete terrasje in Gent... [-o< Maar dat wordt lastig dus ik ga maar slapen.... welterusten mensjes! Morgen gezond weer op enzo...
zit alleen net te denken hahahah als jullie aan de rolator zijn dan zit mijn vriend inmiddels in zijn rolstoel en aan de zuurstof
ik ga hem maar gauw instoppen en zn kunstgebit op het nachtkastje leggen wist niet dat het al zo laat was
Sab, je bent volgens mij een klein beetje doorgedraaid... leuk om te lezen hoor! allemensen, ik moet allang naar bed (oudje hier) maar ben het enorm aan het uitstellen. vind er geen zak aan om alleen te slapen.... nog twee nachtjes en dan is m'n liefje weer thuis! kan ik me lekker ergeren aan z'n gesnurk, veel gezelliger! goed weekend allemaal!
IK ben net terug van een feestje en ben MOEEEEEEE! Het was wel erg gezellig! Ik ga nu lekker mn bedje induiken.
zzzooo had iok eindelijk gegeten mag ok weel hij was ene uur weg ga dadelijk boodschappen doen en heb ook even kunnen slapen mn hoofdpijn is wel weg getrokken... sorry buddie mar ik had honger anders had ik je wel geschelschap gehouden... trouwens van dat slapen is niet echt wat terecht gekomen... heb wel wat geslapen maar cailynn kwam elke minuut naast me in mn gezicht staan ademen enzo.. dus ja.. mrja ze kan oko niet zonder mama (en mama niet zonder haar ) ooh en over esmee en een andere naam.. ik vind voor een jongen esmee en guido wel leuk klinken maarja je moet ook van die naam houden en moet ook een jongetje zijn.. meisjes namen sanne mirthe ilse maartje linda lindy jonegns namen guido davy joey ik noem maar wat op... het zijn een beetje nl namen.. ik zelf ou meer van zuidelijke namen grieks enzo maar toch even wat geholpen hoop ik dan nou mn man is ana het wachten we moeten boodscgappen doen.. mm lekker mangos halen