whaha, ben ik er een tijdje niet, zie ik dat er een aantal helemaal zijn doorgedraaid! Hihi stelletje maffe kletskousjes Hier is alles ok! Hele week gewerkt dus toe aan weekend! heerlijk. YES HEB HET MAGISCHE GETAL BEREIKT TROUWENS! \/ {|= \/ {|= \/ {|=
wat er toch allemaal gebeurt als ik in bed lig.... whahahahahahahaahahhahahahahahahahahahahahahaahahhaahahahahhahaahahhahaahhahahahahaa sab hoe voel je je? wil je erover praten? kellox gefeli met de 12! dinsdag ben ik er ook!
thanx ladies! jullie ook bijna! gaaf he, het begint voor ons allemaal nu eindelijk ergens op te lijken!
ik vind de weken ook erg snel voorbij gaan. Over 8 weken weet ik al wat het gaat worden, ben zo benieuwd!
jaaaaah hier hetzelfde! maarja als die 8 weken voorbij zijn zitten we ook al aan 20 weken...en dat is de helft!
Zo zo, er is echt veel bijgekletst. Maar het was volgens mij wel weer super gezellig. Sab: jij was echt ffies helemaal hoteldebotel. Ha ha, moest er wel om lachen. En...we zijn dankzij jou ook de maartmama's voorbij. (ook danzij de rest natuurlijk) Johoe. Goed gedaan meiden. Morgen laat een vriendin haar zoontje dopen, dus zal zo nog ff een cadeautje kopen. Nu eerst ff wat eten, want ik rammel. Misschien tot straks.
daarom...wat zijn nou 8 weken. Vandaag gaat mijn man trouwens beginnen met het kamertje, wel snel maar er moet veel gebeuren, er gaat een hele wand uit en komen nieuwe gipsplaten tegen met daar achter isolatie. Ook hebben we een nieuwe radiator gekocht, een hele lange smalle dus heel weinig ruimte verlies. Die oude is zo mega. En het is niet zo'n groot kamertje. Dat moet hij nog gaan installeren.
klinkt alsof jullie idd nog genoeg te doen hebben karin! wij hier ook...met namen het vinden van een huis! altijd als je geen woning nodig hebt word je er mee doodgegooid en als je er 1 nodig hebt is er niks!
goeiemorgen, wat heb je een lol gehad alleen he Sab! leuk dat je je zo kan vermaken haha Wij zitten qua huis ong hetzelfde.....althans.. wij gaan verhuizen naar n neiuwbouwwoning, en dat is klaar mrt/arpil. precies als ik uitgerekend ben..... is ook zo'n opschieter!
jah wij zoeken een huurhuis. trouwens 4cats...ik heb in de lounge bij die topic over het paranormale je gevraagd wat die grijze schim is op die stoel...ik ben zoooo'n mietje ik durf nie te kijken
ik heb ook geen idee wat het is, het lijkt wel een klein mannetje met spleetogen ofzo. Echt eng is het ook niet hoor het ligt op een stoel en is heel klein. Ik heb weer een bloeding, wel oud bloed. Ik weet nu wel waar het vandaan komt maar vind het toch niet prettig. Heb ook weer wat buikpijn. Zal ik de spoedeisende hulp bellen om het verhaal te vertellen of maar even wachten? Ik had afgesproken met de echografiste van het ziekenhuis dat ik contact opnam bij een ernstige bloeding. Maja echt ernstig is het ook niet.
oh ok...ik ben ook zoooo'n mietje dat ik niet durf te kijken hmm dat is niet zo fijn dat je weer een bloeding hebt gewoon in de gaten houden en als het erger word gelijk bellen!
Misschien komt het wel dat ik weer ben gaan werken. Toch iets te veel gedaan? naja het is al gestopt, Het was allemaal bruin/zwart bloed. Dinsdag zag de echografiste nog een bloeding zitten van 2,5 cm bij de uitgang, misschien is deze er nu uitgekomen. Ik hou het wel even in de gaten, heb net even het hartje gecontroleerd en die gaat als een treintje. En over die foto, het is echt niet eng hoor, je ziet het amper, mits je naar de vergroting kijkt,
oooh ik heb echt een vreetbui heb al 6cracker met kaas gehad, lading dropjes en smurfjes, en zit nu aan de zak wokkels en zodalijk staat er een stokbrood met salami in de planning... ik slib nog een keer dicht hahaha