hmmm klinkt lekker zeg, ik heb ook zo'n honger. Straks maar even wat lekkers maken, heb nog lekker pittige tomatensoep uit een zak van de unox. Pfff ben van de week bezig geweest met mijn site. Moest hem weer eens updaten, als jullie nog mooie plaatjeslinks weten, geef het me door! Hier kan je spieken: http://kaatjesplaatjes.uwstart.nl/ Een beetje uit de hand gelopen hobby die plaatjes.
oei.. wat ik nu ook heerlijk vind ( en er ook in blijft zitten) zijn krentenbollen.. Heerlijk net samen een ontbijtje gegeten.
ik heb net de koelkast gecheckt maar we hebben niks lekkers meer! Alleen dan de soep en ik heb nog een koud gekookt ei liggen maar daar heb ik niet zoveel trek in. Snik,
ik moet zeggen dat ik vandaag geen weeïg gevoel heb hopelijk is het echt aan het afbouwen. Ik eet me ook helemaal rond hoor. Straks even boodschappen inslaan. Misschien ga ik wel zo'n heerlijk belegd broodjes maken. Even wat anders, dragen jullei al zwangerschapsbh's?
nee, en ik hoop dat het even zo blijft, ik heb al een grote maat, dus even niet groter gaan groeien..
euhm neej... zal binnenkort wel groter moeten, ze worden behoorlijk strak. misschien eerst maar eens zo'n verwijder aanschaffen zodat de omtrek beter past, kan ik het nog ietsje langer volhouden zo...ma de cups worden ook al te klein dus zal wel snel moeten