April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    wow mooie droom zeg.
    Ik zou me geen zorgen maken hoor, symptomen gaan en komen. Bij mijn eerste zwangerschap had ik helemaal geen symptomen kwam er toen ook laat achter dat ik zwanger was, ik was toen 7 weken ofzo. Had er geen benul van.

2. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Goedemorgen meiden! Lekker geslapen? Ikke wel alleen weer een beetje kort aangezien ik er om half 5 inging en er nu alweer uitben. Maar ja, ga wel weer voor de middagslaap!

@ Kellox, YES! 5 weken.. hahahaha... Ik vind het ook erg lekker!

3. Pomme

Pomme Actief lid

1 jan 2007
    359
    0
    0
    Jee, er zijn al weer april mama's. Gefeliciteerd allemaal! liefs

4. angels

angels Lid

30 okt 2006
    62
    0
    0
    Ik ben even een paar dagen niet geweest en het aantal pagina's is meteen verdubbeld! Heb nog niet alles terug gelezen want dat kost wel even. ;)

In iedergeval wil ik alle nieuwe april mama's feliciteren!

@kellox; ik ben af en toe ook zo onzeker, vooral als je een dagje wat minder last heb. Check sóchtends als eerste of mn borsten nog steeds groot zijn! Ze zijn bij mij al een cupmaat gegroeid, als dat maar niet de hele zwangerschap zo doorgaat.

Verder heb ik deze week voor het eerst de misselijkheid in meerder mate mee mogen maken, is niet altijd een pretje maar het bevestigd in iedergeval het gevoel van zwanger zijn.

Maandag ga ik de VK bellen en dan zal ik komende wk of volgende wk een echo mogen laten maken, ik hoop zo dat die er goed uitziet want dan kunne we daarna het goede nieuws aan de ouders vertellen.

Ik ga er weer vandoor, ik hoop dat ik jullie tempo een beetje bij kan houden, ik ga het proberen..

5. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal, nietn bij te houden zoveel als jullie schrijven haha.

hebben jullie dat ook, niemand weet natuurlijk dat we zwanger zijn, maar je zit er wel de hele tijd aan te denken. ergens is het wel een spannend geheimpje, vinden jullie niet? alhoewel ik heel snel wil dat ik het mag zeggen hoor, begrijp me niet verkeerd hihi.

ons kindje is waarschijnlijk in mexico verwekt! op onze huwelijksreis! maar dat weet ik de 27e pas zeker. maar ik krijg steeds meer het vermoeden dat ik nu 8 weken zwanger ben. heb best een opgeblazen buikje en als ik kijk, dan klopt de uitleg niet bij mijn datum zeg maar.

wat zijn jullie sympthonen meiden?
    die van mij:
    - met vlagen een soort van weeig/misselijk
    - gisteren tijdens mijn werk pijn in mijn onderrug
    - veeeeel plassen
    - prikkelbaar, snel geirriteerd
    - zeer opgeblazen buik (als je zegt 4 maanden zwanger geloof je het ook haha :oops: )

Dit was het wel. ben benieuwd hoe jullie je voelen!

6. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ik heb ongeveer dezelfde symptomen
    - pijnlijke borsten
    - weeig misselijk gevoel, vieze smaak in mond
    - gerommel in buik
    - honger gevoel
    - moe moe moe
    - slecht slapen
    - snel geirriteerd ( arme man en dochter)
    - ik ruik nu al meer luchtjes, heb vanochtend een keukenkastje gesopt waar een prullenbak in staat, om 7.00uur in de ochtend! Vond het zo stinken.

7. mijn symptomen verschillen ook niet veel:
    - beetje misselijk gevoel, vooral s'ochtends
    - duizelig (ook vooral s'ochtends)
    - moe (kan eeuwig slapen!)
    - slecht slapen (om de nacht goed, dan weer slecht)

In mijn eerste 2 zwangerschappen had ik last van pijnlijke/gevoelige borsten, deze keer niet. Blijkt toch maar weer dat elke zwangerschap anders is. Bij de eerste ging ik de eerste 3 maanden bijna dood van de misselijkheid en bij mijn tweede had ik nergens last van op misschien 3 keer na. Nu ben ik alleen s'ochtends licht misselijk....en dat al met week 4-5.....

8. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    klellox ik heb dat dus ook ja oppeens voel ik niks meer alleen hele erge hoofdpijn.
    mijn man zei dat ik dat bij mijn vorige zwangerschap ook steeds had dat ik dagen niks meer voelde (hij zegt al jij bent pas tevreden als je de hele dag door misselijk bent) is ook wel een beetje zo ben zo onzeker was ik de vorige keer ook heb nu voorgenomen om het niet te zijn maar het lukt nog niet erg.

9. pechvogel

pechvogel Actief lid

15 mrt 2007
    335
    0
    0
    Het wordt lekker druk hier!

Normaal wil ik niet dat het winter wordt, maar nu wil ik dat het zo snel mogelijk is en dat we richting het voorjaar gaan. De tijd gaat zoooooo langzaam. Ik weet het pas een paar dagen, maar heb het gevoel dat het al weken is.

Ik ben ook zo'n slipjes checker. Voel ik iets, toch even naar de WC. Gelukkig het is niet fout, dan kan ik er weer even tegenaan. Ik heb last van misselijkheid. Bij mij uit zich dat in oprispingen. Maar dat heb ik er graag voor over. Ik denk dat ik naar de HA ga als ik 6 weken ben. Dan moet ik naar de gyn. Ik ga niet naar de VK (al heb ik 2 hele lieve gehad). Ik moet onder behandeling in het ziekenhuis. Het voordeel is wel dat je dan iedere controle een echo krijgt. Op zijn Johan Cruijfs: elk nadeel heeft zijn voordeel of was het andersom?

Groetjes, pechvogel

10. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Nee hoor! Je hebt hem helemaal goed.. Wie had ooit gedacht dat zijn uitspraak ook in dit forum van toepassing zou zijn!

Mijn symptomen zijn een beetje hetzelfde.. Mijn tepels doen ongelooflijk veel pijn en ik ben ook wel lichtgeraakt. Vooral raak ik snel geirriteerd door mensen die ik niet ken. De cassiere die te langzaam is, een ober die nog een keer terugloopt om nog een keer te vragen wat je wilt drinken, een oude man/vrouw in het verkeerd die vreselijk langzaam rijdt en je kunt er niet voorbij... En zo kan ik oneindig doorgaan hahahaha!

Mijn vriend wil straks naar de prenatalwinkel! Even lekker wegdromen samen.. Nou voorruit dan maar (ik doe net alsof ik het minder graag wil dan hij, maar sta ondertussen te springen ;) )

Vanavond slapen we gezellig in een hotelletje in de buurt van Nijmegen omdat hij daar moet optreden.. Lekker even een nachtje weg. Ik denk ook dat ik verder dit weekend niet echt tijd heb om lekker met jullie te beppen... Dus misschien tot morgenavond, of eerder als ik wel eerder tijd heb.

knuffels voor jullie allemaal...

11. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Gefeliciteerd aprilmama's! :D

Geniet er maar lekker van!

Liefs Pooh

12. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Dank je wel Pooh!

Mijn grootste symptoom momenteel is toch wel dat ik ongelovelijk moe en lamlendig ben. Verder ben ik van een Acup naar een kleine Ccup gegaan, dus mag ook hier hopen dat dit niet doorzet!

Waren die eerste 12 weken nou maar om.....

@Pechvogel: Dat checken doe ik ook steeds, sterker nog: Ik staar een half uur naar het wc-papiertje om te checken of ik echt niet iets roze zie (Hoe langer je kijkt, hoe gekker je jezelf maakt). Erg he?

@Adriana: Wel lekker, even eruit. Weliswaar om te werken, maar toch is het wel even lekker lijkt me.

Ik ga mezelf maar eens onder de douche slepen.... Heb geen fut....

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    mijn symptomen zijn:
    -misselijk/weeig gevoel
    -veel moe
    -hoofdpijn
    -zere tepels

niet echt leuk, maarja het is voor een goed doel he!

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    mijn symptomen zijn niet echt veranderd t.o.v. van de week, al heb ik wel het idee dat ik vaker een beetje misselijk ben. Vanmorgen werd me een bonbon aangeboden en ik vond die chocola gewoon stinken (terwijl ik het normaal met bakken tegelijk opeet). Een tante van mijn man vond dat ik erg was afgevallen, moest er wel om lachen. Ik ben ook wel iets afgevallen, maar ik dacht ze moest eens weten!
    @ adriana veel plezier vanavond en morgen (als ik nog niet te laat ben)
    @ pooh bedankt, maart mama!

15. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ik begin ook steeds meer te krijgen op lijstje:

* gevoelige (.)(.) vooral de linkse pfffff
    * ALLES stinkt!
    * sochtends beetje misselijk
    * mega opgeblazen gevoel en volgens mij ook buik :(

16. Tatty Teddy

Tatty Teddy Bekend lid

11 aug 2007
    592
    0
    0
    Verzorgende
    Hallo meiden,

Hier weer een april mama haha!
    Vanmorgen positief getest!

echt leuk zo forum!
    sluit me gezellig bij jullie aan!

17. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    welkom Tatty Teddy

gezellig hoor t begint nu wat drukker te worden!

GEFELICITEERD!

18. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Tatty Taddy, gefeliciteerd met je positieve test!

Pff ik moet nog zoveel doen maar heb geen zin blehhhhh en heb al heel wat gedaan vandaag;
    De was hangt, in het dorp geweest met de kleine om wat te shoppen, kastje geschrobt vanochtend haha, vaatwasser uitgeruimt, bedden verschoont, pffff word er moe van van zo'n lijst. Zo nog even het konijnenhok buiten uitmesten, laatste was in de wasmachine en dan op naar A'dam. We hebben een feestje vanavond incl bbq. Nu ben ik altijd van een gezellig glaasje wijn dus het zal wel opvallen. Vooral mijn zwager want wij drinken altijd uit dezelde fles hihi.

19. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    heee gefeliciteerd met je zwangerschap. het is hier echt hartstikke gezellig, dus kom erbij!

ik heb vandaag een "onzekere" :-s dag, voel helemaal niks. ben in staat om naar de drogist te lopen om weer een test te doen, zit te verzinnen dat de 3 CB digitals die positief :whistle: waren, dat die kapot waren en dat de uitslag dus fout #-o was hahahaha :oops: hoe moet dat toch de komende weken....wat kan je jezelf gek maken... :rolleyes:

ben het liefst ook maar de hele dag misselijk, dan is dat een soort bevestiging haha. pffff

ik heb trouwens qua eetlust wel een verandering, normaal ben ik gek op chocola en pik ik altijd een bonbon in het restaurant waar ik werk, maar nu heb ik daar absoluut geen behoefte aan. nee, heb meer trek in hartig.

zitten jullie ook zoveel mogelijk te surfen op internet naar alles wat met zwanger en baby te maken heeft? haha, ben er niet weg te slaan, niet echt gezellig voor manlief :) maar gelukkig kijk ie af en toe ook wel mee, hij is er gelukkig ook wel mee bezig en gaat dinsdag ook mee naar de VK, dus ben zooo benieuwd.

oh ja, wie van jullie moest ook naar de huisarts? ik heb gebeld en kreeg een vervangende en zij gaf me het nummer van de VK en vertelde dat ik het straks wel moet melden aan mijn eigen huisarts, verder hoef ik er niet naar toe. is dat bij julie ook?

20. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hey mariaatje wat toevallig ik moet ook dinsdag naar mijn vk...

ik ben wel even langs de huisarts geweest vorige week maar dat was eigenlijk onzin want ze kon me niets vertellen wat ik nog niet wist, en gaf me dan ook het nr van de vk .

ik dacht al dat ik de enige was die zo vroeg mn intake had bij de vk maar gelukkig niet dus. ben best wel zenuwachtig

Deel Deze Pagina