zoo bern ik ook weer net uit bed. had gister avond barstende koppijn is nu bijna weg maar heb het nog wel en YES 14 WEKEN over 2 weken als de beeb het toelat zien we wat hetw ordt mensen met 12 weken of ander rond getal gefeliciteerd gister boodschappe gedaan.. maar ben koekjes vergeten nouja dan maar even niet... kan ik ook niet ongezond doen krentenbollen heb ik ook zin in,. eerder haalde ik ze bij de nederlandse bakker net asl het brood maar die is na 54 jaar weg hier nou goe dat een vriend van mn man en mij in okt komt uit nl zal even een hele bestelling aan m opgeven hihihihi jullie nog plannen voor het weekend?
Ik heb gisteren een 'meegroei-bh' gekocht. Niet echt een sexy dingetje, lijkt meer op een sportbh, dus echt héél erg oma-achtig is ie ook niet. Was gewoon nodig: bh's gingen knellen en ik kreeg ook al een soort schuurplekken op mijn schouders. Ik hoop niet dat er superveel bij komt: ik had al cup D en nu dus een E aangeschaft... Maar als straks de rest ook gaat groeien blijft het vast allemaal in verhouding. Vandaag heb ik m'n eerste zwangerschapskleding gekocht. Je ziet er nog steeds niet veel van, dus ik voelde me een beetje een nepper in die winkel. Maar ik heb wel een heel mooi jurkje, een broek en een winterjasje gekocht. Gelukkig hebben ze daar een soort 'pasbuik', een vorm die je onder je jurk kan stoppen om te zien hoe die zal staan als je echt een buik krijgt. Heel gek gezicht, maar vond het wel mooi, al zeg ik het zelf. En yes: vandaag 14 weken! Alle andere dames met een week erbij (vooral de 12-weken-mama's): gefeliciteerd!
He girls! Hier wel een lekker dagje. Wel slecht begin, om de douche namelijk weer onwijs over mijn nek gegaan. Maar daarna naar een vriendinnetje gegaan, lekker geluncht en geshopt. Oja en vandaag 13 weken woehoooo! Ik draag ook geen zwangerschapsbh's, heb nu al cup F dus hoop echt dat ze niet gaan groeien. Ik kreeg vanmiddag nog een telefoontje van een vriendje van me en hij wordt papa! Hij heeft zijn scharrel zwanger gemaakt, ongelukje dus. Hij laat wel een dna-test doen als die kleine er is, maar ze zijn wel van plan om co-ouderschap te gaan doen. Volgens mij wordt hij wel een superleuke papa. Dus dat worden leuke playdates voor die kleintjes haha. Waar ik trouwens ook echt last van begin te krijgen is dat ik om ALLES moet huilen, normaal huil ik dus echt nooit. @Tessa jammer dat de reacties tegen vielen. Mijn ouders hebben ook moeite om emoties te tonen en waren ook niet zo enthousiast. Denk dat het wel wat meer wordt als ze die kleine straks in hun armen hebben. Het is waarschijnlijk nog vrij abstract voor ze. Ik wacht nog ff met de zwangerschapskleding tot het echt nodig is. Lijkt me zo lastig om te weten welke maat je moet hebben.
Ik heb het liefst wel al zwangerschapskleren aan. Zit veel lekkerder. Door de weeks op het werk als ik een gewone broek nog aanheb dan zit hij gewoon echt niet lekker. Kan dus lekker gaan shoppen. Ook mijn shirts worden erg kort. Ze kruipen allemaal op. Gisteren zag ik voor het eerst dat mijn bh een echte striem achterliet van waar de beugel zit dus ik denk dat ik ook maar een maatje groter ga kopen. Moet dus wel flink aan de shop. Vind ik erg
Cristel wat vervelend is dat he dat je niet weet wat je moet gaan doen. Denk dat ik morgen (zondag) zo'n dagje ga krijgen. Ik zet dan het liefst een filmpje op en ga heerlijk op de bank hangen.
ik heb de hele week al gerust moet oko wel van de gyn maar wordt nu zo moe van dat rusten wil nu wel weer wat gaan doen.. er is ook niks te doen hier.. ofja genoeg te doen maar alle skost gelijk weer geld en lekekr ergens gaan wandelen behalve het strand is ook niet echt mogelijk
Ja gelijk heb je, als je kleding niet meer lekker zit moet je inderdaad gewoon wat groter kopen. Ik ben sinds mijn zwangerschap zo'n 4 kilo afgevallen, dus al mijn kleding zit nog prima. Ben benieuwd wanneer ik wat aan ga komen.
ik ben ook afgevallen maar mn kleding zit echt niet goed.. ikmoet al positie kledig aan sinds uhm paar weken
zo net een lekker meevallertje gehad... vriendlief was eten halen bij de pizzeria en heeft tijdens het wachten 5 euro in de gokkast gegooid en er 230 euro uitgehaald! is dat ff lekker
zeker weten! hij heeft er altijd mazzel mee.. doet het heel soms en altijd meer dan 100 euro winst...snap er niks van
zo sabje is er weer hoor heb vandaag mijn lolbroek en grapjas weer uitgetrokken ben naar de stad geweest en helemaal los gegaan, eerst de angelsound gehaald, toen naar de h&m en toch zulke mega schattige iniminie pakjes gekocht, 1tje wit/creme broekje en vestje van superzachte stof met een koetje achterop zo lief en daarbij een rompertje van hetzelfde , en ook bijpassend mutsje en slofjes een een superzacht knuffeltje van een koetje. nog een bruin broekje met bruin vestje en creme shirtje met bruin beertje erop.ook met mutje en slofjes en een superschattig spijkerbroekje in maat 50 zo klein en zo stoer kan niet wachten tot ik weet wat het word want het is wel moeilijk zo hoor al die leuke roze dingen in de winkel en al die stoere jongenskleren haha
lijkt mijn oom wel, die gooide ook altijd 1 gulden toendertijd in de automaat als hij stond te wachten op zijn patat in de snackbar en altijd prijs hè! Zelfs bij het pinnen, hij pinde 100, zitten er 2 briefjes aan elkaar geplakt. Kwam hij thuis achter, mooi meegenomen toch!