April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben al een tijdje niet meer achter de pc geweest.
    Beetje druk en beetje stress.

Mijn man schoonzus heeft haar zwangerschap met 24 moeten verbreken ,de baby was niet normaal,weet niet de hele verhaal.
    Vorige week woensdag kreeg ze een echo en daarop was te zien dat de baby niet normaal was.
    Nu ligt ze sinds donderdag in de ziekenhuis ,de gyn wil het op de natuurlijke manier laten gebeuren en daar wachten ze dus op,ze heeft weeopwekkers ofzo gehad ,weeen waren begonnen ,maar weer gestopt.

Ik slaap sinds donderdag ook heel slecht,heb nachtmerries dat mijn baby ook niet goed is en dat ik bloed verlies.
    Heb sinds gisteren weer last van steken in mijn buik.
    Ik heb gelukkig aanstaande vrijdag weer een echo,dat zal mijn gerust stellen ,hoop ik.

Ik vindt het zo erg voor haar,het is hun eerste kindje .

Ik heb ook het gevoel dat de hele schoonfamilie ,nu naar mij kijkt ,of het wel goed met mij zal gaan,als je begrijpt wat ik bedoel.

Het is zooooo moeilijk om er niet aan te denken.

Ik heb niet alles gelezen ,kan me moeilijk focussen op dit moment,maar moest mijn verhaal effe kwijt. :cry:

Ally

2. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey ally
    wat vresselijk
    voor je schoonzus
    zal voor jullie familie zeker een nare tijd zijn
    succes ermee

groetjes samantha

3. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    Hè Ally wat een naar verhaal, je moet er toch niet aan denken. En kan me jou angst heel goed voorstellen, zo komt het wel erg dichtbij. :cry:

4. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    meiden ik wil zo mijn vriendin bellen om het te gaan vertellen dat ik zwanger ben maar vind het zooo moeilijk omdat zij met ivf gaan beginnen. Ik wilde het eigenlijk persoonlijk vertellen maar duurt lang voordat we kunnen afspreken en ben bang dat de tamtam gaat kletsen en zij het van een ander hoort.

pffff ben er gewoon zenuwachtig van.

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    goede morgen:

ja catsanda dat lijkt mijook moeilijk dan hoor maar ja je kan ook niet wachten tot hun zwanger zijn toch.. komt wel goed zoals je zegt ze si een vriendin ;) die snappen dat wel

samanth ik heb geen idee van de verf :(

ik heb zo slechjt geslapen vanaf 3 uur.. ik kreeg allemaal pniek gedachtes... metde geboorte// en dan niet over de geboorte maar over waar cailynn is dan :( klinkt heel stom maar ik vertrouw mn schoon fam niet ze doen alles wat ik zeg niet te doen :( ofja alles wel heel veel.. en ik weet niet of mn vader hier heen kan komen dat moet maar want ben nu al helemaal in paniek :(

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hey dames daar ben ik weer.
    gisteravond een erg leuke ladies night gehad, en ook nog wat besteld ;)
    vanmorgen naar voetbalveld geweest maar daar na een hormoonuitbarsting maar weer weggegaan (mijn vriend wou naar de dames1 gaan kijken).
    ik zei na 20 minuten TEGEN HEM dat IK het verschrikkelijk saai VIND en dat het wat mij betreft veel te soft gaat en zelfs voor ongelukjes gefloten word alsof het een overtreding is, en dat dan van die oude dames die oma zijn ofzo van iemand in het veld helemaal gaan lopen zeggen van nouja die scheids is ook blind dat was misschien wel een kaart blablablabla...
    en die dan ook nog tegen mij gaan zeggen dat als ik er zo over denk dat ik het zelf maar moet gaan doen(heb et gedaan en vind er geen bal aan haha, ben meer van de rugby alleen is dat nu niet zo verstandig :p)
    en constant tegen mijn MENING ingaan...
    pff ik sta toch geen feit te verkondigen, alleen maar een mening.
    en een mening is hoe dan ook goed want dat is persoonlijk....ooooh ik werd er zooooo boos van! dat ik maar naar huis ben gelopen en een potje heb lopen janken!
    bah ***hormonen!

4cats, gewoon vertellen, ze zal vast blij zijn!

Ally, wat verschrikkelijk zeg :( maar maak je niet druk, de kans dat een kindje niet goed is, is maar heel klein!

Samantha, volgens mij kan verven helemaal geen kwaad, zelfs een kamer schilderen ofzo levert niet of nauwelijks gevaar op!

Cristel, ik hoop met je mee dat je vader dan kan komen! je moet wel iemand hebben waar je je echt bij op je gemak voelt!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    2 dagen nog!

8. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    nou ze was hartstikke blij voor ons. Ik heb heel lang met dr aan de telefoon gehangen. Het was eigenlijk het verhaal van haar schoonzusje waar ze zo verdrietig om was. Die vertelde dus dat ze zwanger was, het een ongelukje was en ze nog niet zeker wisten of ze het gingen houden. Nou sorrie hoor, dat zeg je toch niet zo :evil: , zij weten als geen ander in wat voor situatie zij zitten. Hou dat allemaal lekker voor je en vertel alleen dat je zwanger bent.
    Er is een last van me af gevallen, ben zo blij dat ze het nu weet. Ze is ook een schatje hoor. En ze heeft een speciaal plekje.Vroeger was ze de beste vriendin van mijn man. ( hij was ooit verliefd op haar maar zij zag hem meer als een broer) Toen kwam ze werken in de kledingzaak waar ik ook werkte,( ik kende haar al van vroeger, ze zat bij mijn broer in de klas). Hierna gingen we vaak uit en toevallig kwamen we mijn man ook tegen met stappen en van het 1 kwam het ander. Mijn man is trouwens mijn buurjongen geweest, ik zag hem alleen nooit staan, was verliefd op zijn broer mijn hele jeugd lang. Haha wat raar kan het lopen.

9. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Ally wat vreselijk van je schoonzus! Kan me goed voorstellen dat je dan zelf ook bang word. Sterkte!

Vanmiddag van mijn zus 2 paar superschattig schoentjes gekregen en een bruin pakje (broek en truitje), heel stoer kindje gaat het worden als het aan mijn zus ligt haha. En van een vriendin van mijn zus 2 jip en janneke rompertjes, 1 blauw rompertje en 1 groen rompertje gehad. Verder met zijn drieen naar Villa Arena gegaan. Daar bij de Prenatal me ook nog uitgeleefd. Vind het zo sneu voor mijn vriend dat alle kadootjes steeds aan mij worden gegeven dus heb voor hem een groen pakje gekocht met op het shirtje 'papa's kanjer' en een papa-boek. Mijn zus heeft ook nog een shirtje gekocht, die moet ik aan mijn vriend geven. Verder ook nog het boek oei ik groei gekocht. Nu ff geen geld meer uitgeven dus haha.

10. LaDi

LaDi Fanatiek lid

4catsandagirl, wat fijn dat ze zo goed reageerde. Dat snap ik ook niet van haar schoonzusje, vertel het haar dan pas als je besloten hebt dat je gaat houden. Sommige mensen kunnen zich echt niet in een ander verplaatsen lijkt het wel!

11. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    wow Ladi jij heb goed huisgehouden hihi. Ik heb nog helemaal niets gekocht. Ik wacht tot ik weet wat het word. En dan alleen een leuk eerste pakje en rompers. En ik wil zo graag een oilily luiertas, nog ff sparen! haha laat me man het maar niet horen.
    Ik ben ook aan het sparen voor na mijn bevalling, ik wil graag een maand ouderschapverlof. Ik neem na mijn zwangerschapsverlof mijn vakantie op en daarna nog een maand ouderschapsverlof. Dan zou ik pas in okt aan de slag gaan. Zo heb ik langere tijd om borstvoeding te geven. En weer te wennen aan het kolven.

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    haha dat riep ik ook steeds ik wacht nog met kopen maar wacht maar tot je zon winkel inloopt ;) de kamer hangt inmiddels vol met babykleertjes hier :D

13. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    :)

ernstig Sab, maja dat heb je echt met de eerste toen wist ik ook niet hoe snel ik pakjes in moest slaan. En je krijgt ook heleboel van iedereen als je van de eerste zwanger bent. Ik heb nu niks gehad en een paar kaartjes maar, de nieuwigheid is er dan denk ik een beetje af, word gewoon ofzo.... Best jammer want zo'n tweede zwangerschap is toch even bijzonder.

14. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Hahaha mijn bedoeling is het ook om weinig te kopen tot ik weet wat het wordt, maar dat is inderdaad heeeeeeeeel moeilijk. Ik wil ook een oilily luiertas! Daarmee wacht ik wel tot ik het geslacht weet :D.

15. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Nou dames ik ga nog even bankhangen.

Morgen wacht de arbeid weer. Bah heb echt nog geen zin maarja...

Tot gauw maar weer.

16. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meiden, tijdje geleden alweer voor mij! Was behoorlijk druk, maar heb af en toe wel meegelezen. Moet nu wel heel veel bijlezen, dus ga dat zo lekker doen!

Ik heb overigens morgen al mijn echo ipv donderdag omdat... IK BEN UITGEKOZEN OM MEE TE DOEN MET DEAL OR NO DEAL! En de eerste opnamedag is donderdag, dus heb mijn echoafspraak verplaatst naar morgen!

Joepie.. Over de 12 weken.. Het gaat toch wel snel hoor!

Nu even bijlezen...

17. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    hee da's supergaaf! Wel ff mededelen wanneer en welk net het komt, ga ik wel even kijken natuurlijk!

18. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ja zeker! hahahah.. Ben erg benieuwd..

Inmiddels een beetje bijgelezen. Maar heel erg, ben bijna alles weer vergeten! Mijn hoofd is echt net een zeef!

Wat ik nog wel weet:

Nieuwe meiden erbij! Joepie! Gefeliciteerd en welkom!

@ 4cats, fijn dat je vriendin positief was. En wat fijn voor je dat je je daar niet meer druk over hoeft te maken. Wel naar dat je weer een bloeding hebt gehad, maar gelukkig was je er een beetje op voorbereid dat het zou gaan komen toch?

@ Ally, wat een naar verhaal van je schoonzus! Heel veel sterkte!

@ Sab, 2 persoonlijkheden? Gezellig hahahahahaha!

@ meiden met een weekje erbij, gefeliciteerd!

@ Cynthia, leuk zo'n ladies night hahahahaha!

@ cristel, meis.. Hoop ook voor je dat je vader dat bij je is! Is natuurlijk moeilijk vooraf te plannen..

19. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Zo hallo mensen, meld me ook weer even.

We hebben ons nieuws maar toch maar meteen aan de grote klok gehangen. Wel leuk, iedereen ons feliciteren. Mijn vader zei vandaag dat hij het graag eerder geweten had, tsja heeft hij pech, hij uit ook nooit zijn gedachten/gevoelens...

Echt een te druk weekend gehad, moet ik niet meer doen, want ben kapot. Werken, 2 verjaardagen, etentje, mijn paard doen. Morgen maar 1 dag vrij en dan weer 4 werken... Als ik het echt niet trek meld ik me de laatste dag misschien wel ziek, doe ik toch niet, ken mezelf. Nou ja eerst maar genieten van mij vrije dagje morgen.

20. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Een goeienmorgen allemaal,

Even bijgelezen, was niet echt veel. Wat is het hier toch rustig in het weekend.

Ga jullie gelijk weer verlaten moet zo naar m'n werk.

Tot vanavond. Ene werk ze allemaal he.

Deel Deze Pagina