wat eten jullie vandaag ? ik lekker taco's mmmmm met sla komkommer tomaat gehakt en zon heerlijk sausje
ik heb geen idee wat ik eet vanavond. Ik ben vanavond alleen met onze dochter dus... maar goed met al die regen ga ik niet naar de winkel lopen. Dus ik verzin nog wel wat/
ik ga vandaag chinees eten waarschijnlijk anders moeten we naar de winkel en het regent en me vriend heeft dan ochtend dienst gehad en gewon leker rustig aan doen dus wat voor chinees we gaan eten weten we nog niet
hmm ik ga zowieso zelfgemaakte groentesoep eten..maybe met aardappelkrieltjes ofzo en euhm gehaktbal ofzo, ik heb nog geeeen idee
hmm slapen ga ik nu niet redden nee... zodalijk de oudste ophalen van school in de smerige zeikregen :'(
Ik eet vanavond pasta met spinazie, roomkaas en spekjes en ben nu een appel/ananaskruimeltaart aan het bakken als toetje . Zin in!
gisteren weeeer patat gehad... hahaha zo standaard. morgen moet ik boodschappen doen weer, dan maar eens wat gezonds in huis halen hahaha
ieuw mac daar moet ik niet aan denken, het menu wat Ladi beschrijft zie ik wel zitten! Wij gaan aan de preiovenschotel.
oooh ik neem meestal een chicken mythic! zoooo lekker! of gewoon een happy meal of een quarterpounder mc menu *kwijl*