ik ben niet echt ziek maar ja hier is het nog warm vandag weer 25 + graden.. dus mag niet klagen en ik zag de kersen staan in de winkel.. ik denk mm ja lekker.. en nu elke dag na het eten beetje kersen verwarmen ijs erbij mmmm..
macdonalds: niet heel dol op, altijd van die kleffe broodjes, maar de patat is er wel heerlijk! zo'n mackroketje ook nog wel.. ik neem liever snacks thuis: bij mijn vriend op het werk hadden ze nieuwe snacks, die moeten we proberen, dus zomeeteen aan de snacks. in het weekend neem ik vaak op zondag een snack, nou ja een, ik eet dan zo 4 stuks op, hahahaha.. deed ik eerder noooit..... door de week wil ik en moet ik van mij zelf gezond eten: aardappelen, groente en vlees. Ik ben verder ook veel gezonder gaan eten, brood met kaas en dan nog tomaat en komkommer.. 's avonds maak ik vaak voor me zelf rauwkorst klaar: komkommer, tomaat en wortel met lekkere slasaus erdoor heen.. smullen.... Fijne avond..... as. maandag de echo... oh ik kan niet wachten..... en mijn buik begint echt op te vallen, maar goed, ik probeer hem goed te verstoppen onder dik pak kleding, hahahahah.......
nee, christel dan mag je zeker niet klagen, vergeleken met ons koude kikkerlandje.. bah het wordt gewoon weer koud hier.. regen regen en nog eens regen.......... wij komen wel naar jullie toe.. lekker warm daarzo..
Ben vorige week een dag ziek geweest. Op ons dagverblijf heerst ook wat. Veel ouders en kinderen met buikgriep! Wij hebben vanavond de restjes van gisteren a la wok opgegeten. Heerlijk! joyo van harte en welkom hier.
Over koud gesproken. Kwam ik vanmorgen om half 8 op m'n werk aan bleek de verwarming stuk. Hebben we gewoon tijden in de kou gezeten. Pas om een uurtje of 11 begon de verwaring warm te worden en was hij dus gemaakt. Ben al zo'n koukleum sinds ik zwanger ben.
ik heb het sochtends el koud maar overdag dus niet hahah gister zweete ik me rot.. heb soms echt opvliegers
Hallo dames! Vandaag mn 2e echo gehad en kan nu echt gaan genieten! De kleine uk is goed gegroeid en was al lekker eigenwijs zodat de vk geen hele goeie foto's kon nemen. Ukkie heeft al wel uitgevonden dat het duimpje in het mondje kan en doet dit dan ook maar al te graag... Ook voor het eerst het hartje gehoord, fantastisch. Ben nu weer helemaal blij en ga van het weekend lekker met mams shoppen voor zwangerschapskleding. Ik heb de foto's in mn album gezet.
Hallo allemaal, Nieuweling(en): gefeliciteerd, ook degenen met mooie echo's, leuk! Zit erover na te denken om over een paar weekjes een extra echo te laten maken, want die 20 weken echo duurt nog zo lang! Gisteren hebben we 'ons nieuws' tegelijk aan onze ouders en zussen en aanhang + nichtjes verteld tijdens een brunch bij ons thuis, erg leuk! En daarna waren onze vrienden aan de beurt en vanochtend heb ik het op mijn werk verteld. Iedereen wel enthousiast, maar de meesten hadden het niet verwacht hoor. En vandaag natuurlijk de eerste kadootjes 'binnen'. Leuk hoor! En vanaf nu maar dingen gaan regelen, het gaat nu echt beginnen! En Mac Donald, heerlijk! Daar ben ik echt fan van! Groetjes!
Haha, ben er idd heel stiekempjes . Ja, ben ook erg blij dat nu iedereen het weet, kunnen we lekker starten met dingen te regelen en zo. Maar ga jullie nu weer heel stiekempjes verlaten, want er wacht nog een berg strijkwerk op mij Fijne dag nog verder he! Groetjes!
hier nog een april mama. ik ben 14april uitgerekend. heb nog ff te gaan dus. alle april mama`s veel succes en geniet ervan. liefs doris
Welkom nieuwe meiden. Ohh MC Donalds heerlijk, even een grappig verhaal. Vorige week naar de stad geweest en onderweg naar huis ook zo'n ontzettende trek in de MC. Ik even aangegaan, ik dacht ik ga is binnen eten en niet door de drive, kom ik binnen om 11.30 zijn er in totaal 5 mensen in de MC waaronder ik en waarvan er 3 zwanger zijn (waaronder ik ook). Ik moest er heel hard om lachen. Hoe bedoel je zwanger vrouwen hebben al erg vroeg trek in de MC. Nog niks van Adriana gehoord, had vandaag toch haar echo? Ben zeer benieuwd en Dolphin jij morgen spannend spannend. Hier verder alles goed, morgen naar Kesteren kinderwagen kopen heb er helemaal zin in. Liefs Isa
Ik ga zo lekker slapen maar wilde Dolphin alvast veel plezier wensen morgen met de echo, we horen het wel .
alvast voor jullie goede morgen dames ik ga zo naar bed. eigenlijk komt csi miami over 10 min nieuwe seizoen (6) maar ik ben zooooo moe.. ik val toch in slaap... het is best wel benauwd nu ben b lij dat ik moe ben anders kom ik bijna niet in slaap morgen wordt het ook weer heet weltrusten voor mij en fijne dag voor jullie