Eunice en Tatty Teddy welkom hier. En natuurlijk gefeliciteerd! Dat we het samen maar erg gezellig mogen hebben Sab85, wij gaan gewoon op vakantie hoor! Wij gaan eind september 13 dsgen naar Tenerife. Bij ons liet een zwangerschap nog al even op zich wachten, dus heb in juni al geboekt! En heb er geen spijt van. Als alles goed gaat, ben ik dan 13 weken, dus ook net uit de gevarenzone. Vliegen kan gewoon. Alleen wel goed opletten met het eten. Kellox en mariaatje, vandaag voel ik ook erg weinig symtonen. Schoot ook al gleijk in de stress. Maar we genieten maar van de dagen dat we ons goed voleen (alleen al die symtonen zijn wel een soort van bevestiging dat je zwanger bent) Ik ben geen dropeter, dus das makkelijk voor mij
20 april 2008 mama`s cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 12 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje Mielenl- 34 jaar - N-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje Gerdiendejongl- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 15 april 2008 - 3e kindje mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje adriana82- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje oOMissCOo- ? jaar - ? - ? april 2008 - ?e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - ? april 2008 - 2e kindje Tatty Teddy- ? jaar - ? - ? april 2008 - ?e kindje (statistieken bijwerken) meiden als iemand aanvullingen heeft geef even door dan pas ik de lijst aan!
@ tatty teddy gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet van je roze wolk! @ redone jee wat zal jij geschrokken zijn van dat bloedverlies! Blij dat het er goed uitziet en hopelijk heb je verder een zorgeloze zwangerschap! Ik ben wel een beetje jaloers op die dolenthousiaste mannen! Die van mij wil het nog steeds niet echt geloven en denkt dat ik gewoon een wat langere cyclus heb...ik had al een brief gekregen van de HA om bloed te prikken, ik ga maandag wel even bellen of hij dat hcg-vakje ook nog aan wil kruisen!
Op het moment zelf was ik erg rustig.Ik had ook niet zoiets van het gaat mis.Pas toen ik thuis was en bleef bloeden dacht ik dat het gebeurt was.Zondags na de echo was ik aan de ene kant gerustgesteld en aan de andere kant toch wel wat bang dat het alsnog fout zou gaan.De gyn had ook geen hoop eerlijk gezegd.Maar donderdag na de echo zag ik het weer zitten en zag alles er veel beter uit in mijn baarmoeder. Maar momenteel wat last van de buik ik denk dat mijn banden een beetje beginnen op te spelen.Het is de vierde dus alles zal wel vroeger gaan beginnen heb ook al een buikje.
@sab85: het is zoals het er nu uitziet idd de 3e ronde ja, bij jou ook? en ook de 14e de VK? toevallig! ik moet om 3 uur en jij? ik ben niet echt zenuwachtig, het enigste waar ik bang voor ben is dat ze zegt: maar mevrouw, wat doet u hier? u bent helemaal niet zwanger! whahahahahaha, dat is echt een nachtmerrie! maar dat zal wel niet hihi! meiden, ik ga me maar weer eens klaar maken om te gaan werken, heb net heerlijk 2 uur geslapen! echt superlekker! voel me weer iets frisser! denk dat jullie me morgen pas weer zien! Fijne avond allemaal!
Hey ladies! wat een dag zeg, had nét vanmorgen een berichtje getikt hier dat alles goed ging etc, kreeg ik ineens weer zo'n rug/buikaanval! heb deze keer gewoon overgegeven vd pijn! Duurde weer ong een kwartier die aanval. pfff was echt afzien! Toen had ik echt zoiets van DEZE keer sturen ze me niet naar huis! ben naar HApost gegaan en die had me meteen doorgestuurd naar spoedeisende hulp. EINDELIJK. Ze hebben nu goed gekeken of het geen BBZ was! godzijdank zat dat goed! heb zelfs al de beeb gezien! hihi het zit in ieder geval goed ingenesteld en er was ook iets te zien in het vruchtzakje! geen lege dus! het was zo'n 3 á 4 mm dus dat komt overeen met de 5 weken zwangerschap. Das al 1 zorg minder! pfff Toen kwam er nog een andere arts bij omdat ze mijn rechter eileider niet goed zagen (ivm bbz controleren) gelukkig was deze na een tijdje ook goed te zien, zag hij ineens een 2e vruchtzakje in de baarmoeder! Ik moest er niet vanuit gaan maar het zoú kunnen duiden op een 2e embryo, maar kon ook nog een vleesboom oid zijn. Over 3 weken heb ik nog een echo en dan kijken ze wat dat moet zijn! vaag allemaal he! En die pijnaanvallen is toch waarschijnlijk een niersteentje oid, helaas willen ze liever geen rontgenfoto maken ivm zwanger zijn dus moet wachten tot ik het vanzelf uit ga plassen Hoop dat het gauw beter wordt! MAAR WAT EEN DAG ZEG! Wel super dat ze toch een echo hebben gemaakt! Weet ik in ieder geval nu helemáál zeker dat er iets zit! hihi Zo moest er ff uit! Wat een kletskous ben ik zeg!
ik moet er om 12 uur zijn, en ik moet ook urine meenemen en ben inderdaad ook bang dat het hcg te laag is ofzo pffff vooral omdat ik nog niet echt duidelijke symptonen heb. werkse , en de rest geniet van de dag ik ga ook effe de zon opzoeken!
oh kellox das toch weer een geluk bij een ongeluk dat je de beeb vast mocht zien! toch een stukje geruststelling lijkt me, en nog een kansje op een 2ling even afwachten allemaal begrijp ik, hopen dat het vanzelf goed komt!
Hallo allemaal, Kellox,als ik het goed begrijp kan het ook een tweeling zijn. Ik ben ook hartsikke chag tegen mijn mannetje. Moet soms echt tot 10 tellen. Verder helemaal geen zin om te koken,gisteren Mac gegeten ,moest en zou Mac eten,mijn man begon gelijk als je dit te vaak doet wordt het een zware baby. Hij heeft wel gelijk ,moet meer gezond eten,was met me dochtertje 14 kilo aangekomen en ze was een 7 pond baby. Ik weeg op dit moment hetzelfde ,wat ik woog met de mijn dochtertjes zwangerschap ,de 9 de maand. MOet echt opletten wat ik eet. Ik eet normaal altijd chocolade voor mijn ongi,en hoeft ik het ook niet. Waar ik wel trek in heb is een waterijsje. Alle nieuwe zwangere welkom en van harte. Ally
hoi ally, herken het zo, ik tel heel de dag wel tot 100! kan hem opeens niet uitstaan soms hahaha arme mannen. verder voel ik me ook zo futloos en mijn chocolade kick is ook helemaal verdwenen, en nu jij het over de mac hebt klinkt echt heerlijk haha
@kellox zo dat klinkt inderdaad als een enerverend dagje! Maar fijn om te horen dat beebje er goed uitzag! Kan me voorstellen dat je nu helemaal in de wolken bent. En misschien ook nog een tweeling ! Nou ik hoop dat je snel van dat niersteentje verlost bent. @ally ik mag van de HA maximaal 15kg aankomen. Aan mij zal het niet liggen, ik heb totaal geen zin in zoetigheid, eet het liefst alleen groenten en fruit want al het andere ligt op dit moment veel te zwaar op de maag!
Mijn zusje maakte ook een opmerking ,dat miijn buikje best wel is opgezet,mijn man denkt nu dat het een tweeling is. MOet vrijdag voor een echo ,ben benieuwd. Ally
@ally jij bent toch ook zwanger dankzij clomid? dan is de kans op een meerling wel groter.....ben benieuwd! Ik heb ook al een paar keer gedroomd dat het er 2 waren....mijn moeder is ook 1 van een tweeling en riep vroeger al dat het altijd een generatie overslaat.....maar ik ben ook dolgelukkig met 1 beebje hoor!
oh meiden ik maak me weer veelste druk, ik kom er net achter dat de melk waar ik vanmiddag 2 glazen van op heb, 3 dagen over de datum is snap echt niet hoe dit kan ik let er altijd zo op. wel heb ik het pak pas vanmiddag open gemaakt dus het zat nog wel dicht... kan dit kwaad? of maak ik me weer veelste druk om nix?
@ sab85 volgens mij kan dat geen kwaad hoor. Ik dacht dat melk nog wel een paar dagen langer houdbaar was dan de datum die erop staat, zeker als het pak nog dicht zat. Geen stress he meis!
ik kom me hier ook melden voor de statestieken 25jaar noord holland 16 april eerste . leuk om bekende tegen te komen uit het nod hoekje.
Hallo dames, @Kellox; 't zal me een dagje wel geweest zijn Mooi he, zo'n echo, hoe pril ook ! @sab85,Als er iets mis met de melk was geweest hed je het vast wel geproefd, toch ? Niet van wakker liggen. Welkom Wuppie; ook gefeliciteerd ! Vandaag rustg dagje gehad. Heb ook nergens last van; geen grotere ()()geen misselijkheid, lust nog steeds (veel ) chocola...... Maandag zit mijn vakantie erop. Eigenlijk vind ik dat helemaal niet erg; gaan de weken wat sneller om voor mijn gevoel. groetjes