April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    22 april 2008 mama`s

cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje
    corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje
    frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje
    kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam
    angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje
    Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje
    Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje
    nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje
    mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 12 april 2008 - 1e kindje
    kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje
    vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje
    Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje
    Gerdiendejongl- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje
    Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje
    4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje
    sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 15 april 2008 - 3e kindje
    Croky - 34 jr - overijssel - 15 april 2008 - 1e kindje
    mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam
    pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje
    wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 16 april 2008 - 1e kindje
    adriana82- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje
    oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - ? april 2008 - 1e kindje
    Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - ? april 2008 - 2e kindje
    Tatty Teddy- ? jaar - ? - ? april 2008 - ?e kindje

@wuppie gefeliciteerd met je zwangerschap en leuk dat je je bij de april mama`s komt melden!

2. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Hey meiden! Het gaat de goede kant op! 21 al!

Gefeliciteerd wuppie01 en welkom.. De andere nieuwe had ik geloof ik al gehad... Zo niet, jullie ook gefeliciteerd!

@ Kellox, meis wat heerlijk een stukje gerustelling te hebben gekregen. En misschien twee! Spannend! Ik hoop dat de pijn snel weggaat meis! Knuffel voor jou!

@ sab, nee hoor dat kan geen kwaad. Het is een tenminste tot houdbaarheidsdatum (dus minimaal tot) en als het pak dicht is hoef je je sowieso geen zorgen te maken. Daarnaast ruikt melk zuur als het niet goed meer is of zitten er brokken in (Mmmm... Lekker hahahaha... Ben gelijk weer misselijk).

Ik ben net een emotionele achtbaan. Kan spontaan tranen in mijn ogen krijgen en kan net zo makkelijk daarna weer in een deuk liggen!
    Was vanmiddag in de prenatal winkel met mijn vriend, viel dat even tegen! We waren bij de Amsterdam Arena, maar ik had de zaak veel groter verwacht.. We wilden lekker gaan rondkijken, maar we waren zo klaar. Nou ja, er zijn genoeg andere zaken die wel lekker groot zijn om een tijdje in rond te kijken.

Fijne avond allemaal en waarschijnlijk tot morgen!
    xxx

3. croky

croky Actief lid

9 aug 2007
    428
    0
    0
    ...en hier is april-mama nr. 22!

Croky - 34 jr - overijssel - 15 april 2008 - 1e kindje.

Ik ben nieuw op dit forum maar het lijkt me leuk om elkaar te volgen.
    Iedereen: gefeliciteerd!
    Ik ben nog steeds een beetje aan het bijkomen, kan het nauwelijks geloven... erg onwerkelijk allemaal!

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @adriana gezellig, met z`n tweetjes naar de prenatal! Mijn man begint ook eindelijk een beetje mee plannen te maken, maar wil nog steeds weten of ik wel echt zwanger ben. Hij maakte me zo onzeker dat ik net nog een test heb gedaan.....dikke vette streep natuurlijk.....pfff wat ben ik een muts. misschien toch last van de hormoontjes?

5. Illy

Illy Lid

22 feb 2007
    93
    0
    0
    Hallo meiden,

Hier nog een april-mama! Laten we het hopen!

Eerste kindje, Noord-Brabant, 31 jaar, 14 april 2008

6. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    23 april 2008 mama`s

cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje
    corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje
    frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje
    kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam
    angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje
    Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje
    Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje
    nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje
    mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 12 april 2008 - 1e kindje
    kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje
    vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje
    Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje
    Gerdiendejongl- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje
    Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 14 april 2008 - 1e kindje
    Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje
    4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje
    sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 15 april 2008 - 3e kindje
    Croky - 34 jaar - overijssel - 15 april 2008 - 1e kindje
    mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam
    pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje
    wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 16 april 2008 - 1e kindje
    adriana82- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje
    oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - ? april 2008 - 1e kindje
    Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - ? april 2008 - 2e kindje
    Tatty Teddy- ? jaar - ? - ? april 2008 - ?e kindje

@ croky en Illy gefeliciteerd met jullie zwangerschap! Geniet lekker van die roze wolk. Hebben jullie er lang op moeten wachten? Ik wel, en ik kan het nog steeds moeilijk geloven!

7. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Joepie! Weer twee nieuwe! Gaat lekker.... Gefeliciteerd en welkom!

@ Mielenl, ja hahahah gezellig naar de prenatal, maar ja, viel dus een beetje tegen. En opnieuw testen, zou ik ook zomaar kunnen doen hoor. Maandag komt er een dame van mvm dus die zal weer een testje doen. En je man moet gewoon ook even wennen aan het idee. Vooral omdat je zo lang bezig bent geweest...

8. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ adriana mijn man is sowieso heel nuchter, was wel fijn toen we bezig waren en het niet lukte. Ik liep al enorm te zenuwen iedere maand,dus een nuchtere man die je weer met beide beentjes op de grond zet, is dan wel een verademing! Maar ik moet gewoon een beetje geduld hebben. Zonet kwam hij naar me toe, omhelsde me en feliciteerde me met de streep....da`s toch wel heel lief he!

9. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    zo ben even weggeweest en meteen allemaal april mammies erbij!

gefeliciteerd allemaal!

en herkende de site haast niet meer ,wel heel mooi geworden.

ook ik heb in totaal al meer dan 10 testen gedaan hoor heb heel mijn pretpakket opgemaakt hahaha.

is jullie streep net zo dik als de controle streep trouwens? die van mij is wel heel donker maar wel wat smaller :(:

en bedankt voor jullie reactie (melk) ben al weer wat gerust gesteld...

10. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    zo hee mooie layout zeg! Ik heb niet zoveel puf meer om alles te lezen maar in ieder geval een nacht vol heerlijke roze wolken dromen gewenst. TRUSTEEE

11. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hihi volgens mij ben ik de enige nachtbraker hier.... Net nog even een romantische komedie op Belgie 1 gekeken, met Matthew Perry en Salma Hayek. Ben momenteel in de uiterste mood voor romantische komedie's. Laat er in deze nou toevallig ook nog eens een zwangerschap voorkomen hihi.

@Sab: Ik heb geen testen meer gedaan na de digitale. Ik zou het niet weten, maar ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig. Mijn pretpakket is inmiddels op (neurotische pre-nod-tester ;)) en om er nou nieuwe voor te bestellen....

Ik ben de hele dag door doodmoe. Zo 's avonds en 's nachts kom ik een beetje bij, maar 's ochtends en 's middags is het een drama. Opstaan om een kopje thee te maken is me eigenlijk al teveel moeite, om maar te zwijgen van koken.... Maar ja, ik kan het moeilijk niet doen. Ik bedoel: we kunnen moeilijk iedere avond pizza gaan bestellen :)

Ik ga nu toch maar eens slapen. Mannetje komt toch pas tegen zessen thuis, dus daar ga ik ook maar niet op wachten. Ik verwarm het bedje wel even lekker voor, GAAAAP. Welterusten, zwangere april-mama's die allang in dromeland zijn....

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ nikita je bent niet de enige nachtbraker hier, al heb ik al wel een paar uurtjes geslapen . Als ik er `s morgens uit ga om te plassen dan val ik daarna gewoon niet meer in slaap. Vanmorgen kon ik het ophouden tot 4 uur, toen had ik er buikpijn van. Je moet er iets voor over hebben he :)

13. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    @Mielenl: Hihi, eigenlijk ben jij nog een grotere nachtbraker dan ik aan je tijdstip te zien! Maar het is wel erg vervelend voor je dat je maar een paar uurtjes kunt slapen en daarna niet meer in slaap valt.... Kun je niet een soort en met ritueel proberen? Zodra je wakker wordt een stukje uit een tijdschrift lezen en daarna een kopje warme anijsmelk oid? Vroeger sliep ik zelf erg slecht, met name als ik wakker werd 's nachts, en zo'n ritueel hielp me enorm. Toen waren het ok hormonen, maar dan van de puberteit ;)

@Alle anderen: Ben ik nou ook nog de enige ochtendbraker hier? SLAAPKOPPEN! :)

Goedenmorgen!

14. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    hihi ben er ook hoor meid! Good morning! :D

15. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Goeiemorgen,
    Voor de zwangerschap ,was ik ook een nachtbraker,vond het ook heerlijk om in te weekend laat te slapen,maar nu hou ik dat niet vol.
    Rond 11:30 lig ik te slapen.

Alleen gisteren hadden de buren aan de overkant een feestje ,ze stonden rond 1 allemaal buiten ,en vrouw die aan het lachen was,het leek net alsof zij de enige was die aan het lachen was. :thumbdown: .

Het was een rustig straatje,maar sinds een jaar is het echt een @@#^%##%^%%&%&^*^^&^&^&^%&%$$%*&^&^*&*&&&*&&&.
    We wonen er ook pas 2 jaar in.
    De huis aan de overkant is onderverhuurd,eerst 6 mnd was het een aso gezin.
    Die vrouw had 3 kids en 4 de op komst.
    Je hoorde dagelijks ruzie en geschreeuw.
    En nu woont er ook een groot gezin ,maar met heel veel kids,gelukkig geen geschreeuw,alleen de kids zitten van s ochtends vroeg tot 24:00 buiten te spelen,dat is wat minder.
    Het wordt een verslaving ,moet elke dag effe op dit topic komen. :thumup:

Ally

16. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Dát herken ik ;)

17. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Ik vindt de banner van Femmebonita veel leuker ,maar krijg het er niet op wat doe ik fout.

Ally

18. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

2 mei 2007
    1.477
    0
    0
    Zooo, goeiemorgen allemaal, daar zijn we weer! gisteren gewerkt tot half 1, toen gelijk mijn bedje in en om half 10 stond het hondje weer voor mijn neus...grrr. en ik voelde me nog zooo moe, had nog wel uren kunnen blijven liggen!

ondertussen toch maar het hondje uit gaan laten, dan knap je vanzelf wel op. heb alweer een was gedraaid en opgehangen en een bos lelies in een vaas gezet, ben alweer lekker bezig geweest!

vind de lay-out van de site wel mooi, lekker fris en gezellig! en alweer een aantal nieuwe april-mama's erbij! gaat goed zeg!

@kellox: dat is spannend zeg, misschien wel 2! bij mijn man schijnt het in de familie ook voor te komen, dus ben benieuwd! zeker als ik naar mijn buik kijk..pffff, die is echt al dik! en het erge is, niemand mag het nog weten dus ik moet wijde kleren aan en die heb ik niet echt...haha. ohohoh, waar een vrouw zich druk om kan maken!

over testen gesproken: ik heb 3 digitale gedaan en alle 3 zeiden ze ZWANGER. daarna heb ik niet meer getest, maar ik heb wel enorm de neiging om te gaan kopen hoor, maar ik doe het maar niet!

vandaag jeukt mijn buik heel erg, rondom mijn navel en eronder, hebben jullie dat ook?

zo, het is alweer een heel verhaal geworden haha en dat op zondagochtend! :D

19. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    goeiemorgen meiden, jeetje wat zijn jullie weer druk deze ochtend haha.

mariaatje ik weet niet of ik het goed heb maar volgens mij heb je alleen meer kans op een tweeling als het in de moeders familie voorkomt...
    de moeder moet namelijk 2 eitjes hebben of een eitje moet zich splitsen ..
    heeft pappie dus niet zoveel mee te maken ;)
    (verbeter me als ik het niet goed heb)

hier nog een nachtbraker ik moet 3 keer :) uit bed om te plassen , terwijl ik normaal gesproken lekker uit kon slapen en nergens last van had...

maar mij hoor je niet klagen hoor :)

20. Niet meer actief

Is dat zo? Mijn vriend is tweeling en zijn vader ook en een broer van zijn vader is ook tweeling (dus 2 in 1 familie)

Ik hoopte ook al stiekum op een tweeling ;) (als ik zwanger raak)

Deel Deze Pagina