ja ik heb dat ergens gelezen, dat het echt bij de moeder in de familie moet zitten, wil niet zeggendat je anders geen tweeling kunt krijgen hoor, maar anders heb je geen verhoogde kans iig.
je zegt het al zijn vader en een broer van zijn vader, neem aan dat die dezelfde moeder hebben? dan zal het daaraan liggen die moeder heeft waarschijnlijk veeeeel eitjes dan
Hallo allemaal, Ik wil me ook graag hier aanmelden. Ik ben 25 jaar, kom uit Gelderland, 12 april uitgerekend, het wordt ons eerte kindje. groetjes H25
dan komt het misschien ver weg in haar familie ook voor? en dat hoeft niet perse ook al komt het niet in jou eigen familie voor dan kan jij best is de eerste zijn, iemand moet toch altijd de eerste zijn
H25, ik zag het al in het andere topic, van harte gefeliciteerd meid, dringt het al een beetje tot je door?! fijn he, geniet er maar lekker van! Dat van de tweelingen, ik heb geen idee hoe dat zit eigenlijk! ach, mocht het zo zijn dan is het leuk en zo niet, ook prima! toch? als we met zijn allen maar een gezond kindje mogen krijgen, dat is het allerbelangrijkste!
Hebben jullie ook al uit nieuwsgierigheid gekeken op de geslachtskalender? Ik wel hoor, ik vind het wel grappig. Ben niet bijgelovig of zo maar de andere twee keren dat ik zwanger was gaf die kalender aan dat ik meisjes kreeg en het klopte ook nog! Volgens de kalender zou het bij mij deze keer een jongetje zijn.....ben erg benieuwd....het lijkt me wel leuk om deze keer een zoontje te krijgen. Voor degene onder jullie die al kids hebben, klopte de kalender?
Goedemiddag, Over die geslachtskalender. Bij mij klopte het bij de eerste, een jongen. Zie ik nu achteraf pas hoor. We wilden toen de verrassing ervaren. Ik stond/sta sowiesi onder de controle van een gynaecoloog en dan krijgt het hele gebeuren tot een behoorlijke medische kant. We kregen behoorlijk wat echo's, draaide steeds om meten/hartslag etc. We hadden echt de behoefte aan iets wat we nog niet wisten..... Vanmiddag op kraamvisite bij mijn broer en schoonzus. Ze zijn zaterdagnacht bevallen van een zoon. Ben ik dus ook nog tante geworden ! Leuk hoor, weer voor baby-cadeautjes shopppen ..... groetjes !
Volgens de kalender wordt het bij mij ook een jongetje.... Zou wel makkelijk zijn, die naam weten we al haha
Bij ons is het precies andersom! voor een meisje zijn we het unaniem eens en een jongetje : : : moeilijk hoor! hihi
24 april 2008 mama`s cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 12 april 2008 - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 12 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje Gerdiendejongl- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 14 april 2008 - 1e kindje Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 15 april 2008 - 3e kindje Croky - 34 jaar - overijssel - 15 april 2008 - 1e kindje mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 16 april 2008 - 1e kindje adriana82- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - ? april 2008 - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - ? april 2008 - 2e kindje Tatty Teddy- ? jaar - ? - ? april 2008 - ?e kindje @ H25 gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet lekker van die roze wolk!
...hmmm dames vanochtend weer een test gedaan en verwachtte een duidelijker streep dan afgelopen donderdag (was NOD), maar helaas nog steeds een waterig streepje (heeel licht maar ja, streep = streep, matcare stripje). Moet ik me nu zorgen maken..? Ik weet het even niet meer.. het is ook zo onwerkelijk allemaal!
@ ally je moet ook nog het jpg-tje kopieren dat achter /c/ staat. als het niet lukt stuur even een pb-tje dan leg ik het iets uitgebreider uit ik geloof dat wij een meisje krijgen volgens die conceptie kalender. Maar ik heb echt geen voorkeur (als het maar gezond is, om maar eens een cliche te gebruiken ) mvm is net langs geweest en raad eens? WE ZIJN ECHT ZWANGER! Hahaha ik vond het hartstikke spannend hoor, toen ze die test deed...stom he. Maar ik heb ook al mijn eerste plasje opgevangen Heb net een half uurtje op bed gelegen omdat ik er zo achterlijk vroeg uit was maar ben klaarwakker....snap niets van mezelf de laatste week.
@ croky een streep = een streep ja. Probeer het anders over een paar dagen nog een keer? Hoe lang ben je eigenlijk over tijd?
bij mij duurde het ook lang voordat de streep echt duidelijk werd hoor, gewoon geduld hebben, pas bij mijn test 2 dagen geleden leek de streep op de controlestreep
ha dames een goedemiddag met zijn allen, een nieuwe mamma erbij! Gefeliciteerd hoor! @croky ik zou het inderdaad over 3 dagen nogmaals proberen. Ik had ook wat vreemds met een test, ik had gisteren er nog 1 gedaan voor de lol,mooie dikke streep, wil ik hem vanochtend wegleggen is heel de streep weg? Terwijl op die andere test de streep nog te zien is, wel vaag. Misschien te veel urine ofzo?