bah vandaag echt weer misselijk. heb wat teveel aan de kamille thee gezeten denk ik(zou dat eigenlijk kaad kunnen?) morgen ga ik op zoek naar een winterjas want het begint toch wel echt nodig te worden. maar een jas vinden die mooi is en waar je buikje in kan groeien is ook een hele opdracht.
talia, ik drink al weken geen thee meer omdat ik daar misselijk van word......en ik weet niet of het kwaad kan.....is het zonder caffeine?
hey dames zal ook even mn bukje in het album zetten... ooh als ik die foto zie wordt ik helemaal verdrietig van de striemen maarja dat is dankzij mn meissie maarja hoort er allemaal bij en weg gaan doen ze toch niet meer verder wel lekker geslapen net een bloed neus maar dat schijnt vaker voor te komen bij zwangere heb ik mn vorige zwangerschap ook gehad trouwens...
hey cristel.....ja dat is het nadeel he, ben bang dat het mij ook niet bespaard blijft, mijn buik groeit zo hard! en een bloedneus heb ik ook gehad maar dat was helemaal in het begin....toen wist ik net dat ik zwanger was!
ok foto staat er in ook 1tje van cailynn gister gemaakt. ogen zitten half dicht van de flits hahaha mielen het gekke is dat ik met 36 weken nog geen enkele striem had en ja horo met 37 weken kwamen ze elke dag wel 1
Ik wordt jaloers van al jullie buikverhalen! Ik wil ook een buik! (en dan niet ééntje die alleen uit vetjes bestaat). Vk heeft me wel mijn baarmoeder (uitwendig) laten voelen, dus ik begrijp wel waarom je nog niks kan zien, maar ik zou best willen pronken nu hoor!
ik voel mn baarmoeder al zo goed ik ben verbaasd dat ie al zover uitpuilt mn baarmoeder.. maarja anders had ik ook niet zon buik
Eigenlijk ben ik nu wel heel blij dat er bij mij nog geen buikje te zien is. Over 5 weken gaan we trouwen en dan vind ik een platter buikje wat mooier.. Maar tegen die tijd zal er best het één en ander te zien zijn!
Meiden, heb het heel druk gehad dus weinig tijd om mee te kletsen, maar probeer daar volgende week wat meer tijd voor te maken! Fijn weekend alvast...
Bij je tweede schijnt je buik sowieso sneller te groeien. Daarbij is je baarmoeder met veertien weken zo groot als een grapefruit, dus het is niet zo raar als jij daar al een buik van hebt. Zo'n ding drukt alles ook nog eens lekker naar voren-->resultaat: sneller een buik. En dat wil ik nou ook haha.