Ben wel jaloers op jullie buikjes. Ik heb van mezelf al 2 grote zwembanden en mijn zwangerschap zie je pas na ca. 6-7 maanden.
mijn buik doet ook al lekker mee hoor. Iedereen ziet het nu ook, maar ik doe er ook wel van alles aan om hem te laten zien. Er was een vrouw bij mij in de winkel en die was 28 weken zwanger, ik ben 14 weken maar wel het idee dat mijn buik al dikker was. Zij zei het ook, jeetje jij hebt echt een buik en ik wist soort niet zo goed wat ik tegen haar zeggen moest omdat je voor 28 weken echt heel weinig zag, maar ik heb er maar van gemaakt dat je het bij haar ook heel goed zag. Ik ben ook heel klein, misschien dat dat er ook mee te maken heeft dat je het al wat beter ziet.
bij kleinere en smalle mensen zie je het idd eerder.... en het ligt eraan wta ej aanhebt.. maarja iedereen krijgt wel een buik... soms denk ik welles ik heb nu al zon buik wie weet hoe groot ie is met 30 weken hahaha.. met cailynn wassie nogal flink
Nou dat idee heb ik ook wel ja. Als die buik zo blijft groeien als nu dan ben ik straks echt een skippybal.
hahah zal wel meevallen ik had dat ook maar van een tante gehoord.. dat kleineder smalle mensen heel snel een buik krijgen.. maar soms blijft de buik kleiner aan het einde als bij andere en soms lijken ze idd wel een skippybal hahaha.. ik zag laatst fotos vanmezelf dat ik hoogzwanger was van cailynn jeetje wat een buik.. kan me niet meer herinneren zoooo groot hahahah
Ja jij weet al hoe het is om zo'n hele grote ronde buik te hebben. Vriendinnen van mij die ook al zwanger geweest zijn die zitten dan ook te vertellen dat je je veters van je schoenen bijna niet meer kan strikken enzo, ik moet zeggen dat ik me eigen daar heel geen voorstelling van kan maken. Enne je bikini lijn of gevoel scheren, nou ben benieuwd
hahah ja benen scheren ging ook niet echt meer en dat was nogal vervelend het was namelijk kei heet toen ik zwanger was van cailynn gelukkig hoef ik mar 1 keer in de 6 weken te scheren mn haar groeit niet zo snel en bikini lijn ja dat is dus op gevoel en heb me toen wel ene par keer lelijk open ge schoren maarja... ik had toen heel vaak slippers an maarja nu is het wat kouder dus mn man moet me helpen deed die toen ook.. kon ook niet door die draaiende dingen bij de super markt hier hahahah.. dus moest omlopen .. ja het brengt heel wat mee...ooh en de auto niet te dicht bij de andere parkeren anders heb je moeite met uistappen hahah die deur moet helemaal open kunnen
ja idd daar moet je natuurlijk ook rekening mee houden. Die draai dingen die jij bedoeld die hebben wij hier gelukkig niet. Wij hebben zwangere vriendelijke poortjes die automatisch open en dicht klappen.
haha die hebben z ebij de meeste maar bij sommige bij ons niet.. zo vervelend haha.. of als ik in de stad was van die kleine wc klapt de deur ooknog naar binnen ja dan paste ik dus echt niet doorheen of moest op de wc gaan staan om de deur open of dicht tedoen.. dus moest de invalide wc gebruiken.. ja het valt allemaal niet meer hahahaha... wat me opviel niemand heeft het nog over eten gehad zijn jullie ziek? wat eten julie vandaan?
hihi, ik zie je al staan op die wcbril. Ik heb koopavond vanavond en heb net een uurtje pauze gehad heb bij de chinees gegeten. Er zat achter mij een hele vieze man die continu zat te smekken bah bah en vervolgens ging die ook nog eens zijn neus heel hard en ordinair snuiten. Nou ik moet zeggen dat mijn eetlust toen wel over was.
Hoi meiden, Heb even geen tijd om de vele pagina's bij te lezen (... wat posten jullie VEEEEL ), maar even een snelle update van mij. Het is erg zwaar op het moment. Mijn doordeweekse dag ziet er ongeveer zo uit: opstaan, eten, naar het werk rijden (Oss), hele dag werken, naar het ziekenhuis rijden (Dordrecht), tussenstop bij mijn ouders om even te eten, op bezoek bij mijn schoonvader, dan weer naar huis rijden (gaap...), douchen en slapen.... Vanavond blijf ik thuis, want heb sinds woensdagavond ook best veel pijn in mijn buik. Met mijn schoonvader gaat het hard achteruit; hij heeft ook een uitzaaiing in zijn nek/hoofd (bij zijn oor), is botkanker, dus vandaar die erge pijn. Het is afwachten, maar het is zo ontzettend moeilijk en zwaar al. Ik ga daarom vanaf nu alleen nog maar om de dag, want ik trek het echt niet. Kijk alweer uit naar morgen- en zondagmiddag in ieder geval: mijn wekelijkse middagslaapje! Mijn buik groeit al aardig, heb het gevoel dat iedereen het ziet hahaha Morgen al 12 weken, joepie! Kraamhulp geregeld via verzekering en kdv ga ik maandag voor bellen en inschrijven. Iedereen fijn weekend!
Ik heb Tiki massala gehad. Helaas had ik na 5 happen geen honger meer en dan krijg ik er ook echt niets meer in.
Heel veel sterkte meid en vergeet je eigen idd in deze moeilijke periode niet. Is het niet mogelijk om op je werk een stapje achteruit te doen.
emmetje: heel veel sterkte. Ik heb het 4 jaar geleden ook meegemaakt met m'n schoonvader. Als die bezoekjes hakken er goed in. Denk ook aan jezelf.
emmetje sterkte! en doe het rustig aan hoor als je buik pijn doet is teken dat je moet rusten isra: needan zou ik ook geen honger meer hebben.. ik zeg meestal sarcastisch "lekker" hardop hahah.. kan dat niet laten.. wa vor chinees hebben we op.. brengt me op ideen denk dat ik strax naar chinees buffet ga met cailynn
nou Christel ik moet ook zeggen dat ik me eigen echt heb moeten beheersen om er niks van te zeggen, ik zat me eigen echt op te vreten. Ik heb haasbief (doorbakken) in dunne reepjes gesneden met cashewnoten en groente. jammie jammie.
Emmetje wat ongelovelijk rot voor je! Ik denk ook dat je misschien het beste kunt kijken of je niet gedeeltelijk de ziektewet in kan. Arboartsen nemen zwangeren over het algemeen heel serieus, en helemaal in jouw situatie. Sterkte!
Hoi, Hier ook druk. Komend weekend ook, dus zal er waarschijnlijk niet zijn hier. Meiden met een week erbij: gefeliciteerd. Wie het hartje heeft geluisterd, echo of iets dergelijks: ook gefeliciteerd. Hier alles oke. Af en toe erg last van bandenpijn, maar niet erg. Over mijn zangkwaliteiten: nou, ik zing normaal, niet heel goed of zo. Ik zit wel bij het bandje van onze kerk. Maar dat doe ik omdat ik het gewoon leuk vind. Trouwens ons parkietje is helemaal zichzelf niet meer. Hij komt amper uit de kooi, terwijl hij normaal staat te ijsberen dat 'ie eruit mag. Hoop niet dat er wat ergs is. Een goede avond en tot de volgende keer. Liefs
nou daar komt tie: heb patat pinda mayo op van de bram ladage mmmm met een frikandel speciaal en een kalfskroket met mosterd....