April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Emmetje sterkte en doe het een beetje rustig aan. Als ik veel te druk doe krijg ik ook erge last van mijn buik en dan moet ik echt even rusten.

Ben weer blij dat het weekend is. Lekker even genieten.

2. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Heb lekker griekse aardappelschotel met iglo vissticks gegeten.

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ioh eindelijk eten hahahah... isra dat klonky heerlijk.. en ja sabja patatje gaat er ook wel in met satesaus hahaha..

ooh trouwens kom zo de afwas bij je doen.. ;) maarj a je hebt net paptat op dus zoveel zal het wel niet zijn :p

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey dames..

ben toen strax met cailynn naar chinees buffet geweest ze at bijna meer asl mij hahah.. nou ja beetje overdreven..

ik vrolijk naar buiten.. draaide het vak uit komt er een maloot het parkeer terrein oprijden botste bijna tegen me aan en dan nog toeteren ook wilde m zo uit die auto trekken en m een klap verkopen hih ja hormonen..

trouwens leuk nieuwtje.. zag mn dossier in krijg je hier mee naar hui snou ja kopie.. en ook mn temp grafiekje.. ik ben 7-7-7 zwanger geraakt hahahha leuke he nou ja toen had ik mn eisprong.. vond het wel speciaal :p

5. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Môgge allemaal!

Zo gisteravond lekker gewokt, al heb ik niets laten wokken. Het was een heel groot restaurant, dus heb gewoon dingen van het buffet gepakt, hmmm. Was gezellig! Kreeg nog een Konijn met een muziekje erin, lief! En iedereen ons feliciteren, het ging van vriendlief zijn werk uit. Om 21.30 thuis en meteen naar bed, nu weer om 6.30 wakker helaas.

Straks meteen de paarden doen en eigenlijk moeten er nog wat plinten uit, maar vriendlief slaapt nog. Daarna komt mijn beste vriendin met 3 maanden oude beeb en maken we er een gezellig dagje van.

Zo 2 crackers met slankie zitten er al weer in en nu gaan we door naar de volgende ronde, een kopje thee. Tsjee, ben de laatste dagen zo snel misselijk als ik even niet goed eet. Dus maar goed bijhouden, dan heb ik nergens last van.

Emmetje heel veel sterkte, wel erg zware tijd idd, goed aan jezelf denk hoor!

Femmigje, hoe gaat het met je parkietje... Sneu hoor.

6. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Yes, 12 weken alweer :whistle:

7. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Mijn banner klopt niet helemaal, stond gisteren ook al op 11.9 weken. Gelukkig dat ik het zelf goed bij houd.

8. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    YOEHOE ALWEER 12 WEKEN.............. :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:

emmetje: wat moeilijk voor jullie... heel veel sterkte.

@iedereen: as. maandagavond om 19:30u hebben wij de echo,e indelijk dan. volgens mij ben ik een van de laatste die de echo nog moet krijgen... maar goed, hebben jullie nog tips om te vragen of te doen wanneer we maandag bij de vk komen?

oja, verder gaat het redelijk, meer last van misselijkheid, duizeligheid. En bandenpijn.... ohhhhhhh jeetje zeg... van de week had ik de slappe lach en zeer dat mijn buik deed... heel appart..

fijn weekend...
    ik ga zo op kraamvisite.......

Liefs...

9. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Voor de twaalf-weken-gangers: Van harte gefeliciteerd! Voelt wel lekker zeker?

Cristel: Wat een vervelende vent, die met die auto...

Tessa: Wat leuk dat iedereen zo leuk reageerden, en dat je lekker gegeten hebt natuurlijk ;)

Femmigje: Gaat het alweer wat beter met je parkiet?

10. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    heey allemaal
    ik ben net wakker
    ik slaap me toch veel
    en was steeds wakker geworden van de misselijkheid
    nu heb ik eindelijk niet meer zo last van me blaasonsteking
    omdat ik pilen had gekregen voor mijn blaas dan en me darminfectie
    en nu ben ik al de hele tijd misselijk :(
    achja het hoort erbij .
    is het bij jullie ook zo war buiten
    ik kook vanaf gister al en hier schijnt vollop de zon

11. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    hier nog een ik krijg me echo pas op 22 oktober
    dan ben ik bijna 13 weken

gefeliciteerd die al 12 weken zijn
    nu echt lekker genieten

groetjes samantha

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    emmetje, heel veel sterkte met je zieke schoonvader en luister goed naar je eigen lichaam, pas goed op je kleintje!

meiden de de magische 12 weken grens hebben bereikt: GEFELICITEERD!

femmigje ik hoop dat het niets ergs is met je parkietje.....is het een van die jonkies of de vader/moeder?

ik heb eindelijk vanmorgen een buikfoto durven maken....net als astrid had ik al een paar vetrollen :oops:

oh en gisteren heb ik tomatensoep met stokbrood op, ik had zoveel gegeten dat ik de rest van de avond misselijk was, hahaha! Vanavond worden het AH weekendbollen met kip en paprika....mjammie! En morgen EINDELIJK de zelfmaak-croissantjes!

13. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    emmetje ,heel erg veel sterkte.

Gelukkig genieten jullie van je eten ,ik niet,proef haast niks,mss aan verkouden worden,en na het avondeten ,de hele avond misselijk en gevoel als of je te vol zit.bghhhh

Maar ik hou het vol,het duurt alleen te lang tot April.

14. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    emmetje heel veel strekte met je schoonvader en neem voldoende rust voor jezelf ook he.

hier vandaag geen trek in eten als ik eraan denk moet ik al naar de wc rennen.
    hoop dat het vanavond wat minder is want we gaan uit eten.

volgende woensdag de 2de echo ben best nerveus omdat dat de echo was waar ze bij Elyesa zeiden dat het mis was nu ben ik dubbel zo ongerust hopelijk deze keer om niks.
    afwachten ben alleen wat nerveus maar en ook superblij dat we ons kleintje terug kunnen zien.

weet iemand eigenlijk wanneer je de mooiste 3D echo's krijgt?
    bij Elyesa hebben we het laten doen met 28 weken en toen zagen we al niet meer zoveel omdat hij al zo groot was.

15. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ally, daar heb ik ook last van hoor! als ik een "normaal" portie eet dan ben ik de hele avond misselijk en maagzuur etc. Maar als het zo lekker is dan vind ik het moeilijk om op tijd te stoppen :D

16. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    vraagje:
    ik heb laatste tijd veel last van ja, hoe leg ik dat nou uit, euhm zeg maar, van de bovenbuik, precies boven de navel in een lijn naar net onder de borsten zeg maar.. snappen jullie het?

mijn moeder denkt dat het van het eten komt, teveel in een keer gegeten of zo..

Herkennen jullie dit..

ik zit nu trouwens aan 2 heerlijke warme bolletjes en een kop tomatensoep.. mmmmmmmmmmmm

voor vanavond wordt het stampot andijvie met spekjes en rookworst.....

17. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    dat herken ik... door eten omdat het zo lekker is en na die tijd last hebben.......

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hallo dames!
    ben net wakker (Gister een feestje gehad)
    als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat ik een kater heb want man wat heb ik een koppijn!

meiden met de 12 weken, GEFELICITEERD!
    en emmetje heeeeel veel sterkte!

19. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    wat gaan julie eten
    of hebben gegeten
    ik ben ene broodje haring aan eten