Ik heb net een enorme berg strijkgoed weggewerkt en ga zo eten maken. Andijvie stamp met gehaktballen. Het lijkt wel of vandaag mijn misselijkheid ineens verdwenen is. Klopt toch wel die 12 weken.
Hoi meiden, Bedankt voor jullie steun! Ik doe het inderdaad wat rustiger aan, ben vandaag en gisteren ook niet naar het bezoek geweest en lig nu lekker op de bank met mijn dekbed over me heen. Vanmiddag zijn we even de stad in geweest en heb mijn eerste positiekleding gekocht . Toen we aan de kassa stonden, belde mijn schoonmoeder op met de mededeling dat de broer van mijn schoonvader ook kanker heeft (darm). Er volgen nog onderzoeken om te kijken of het uitgezaaid is, maar ze hebben meteen al verteld dat behandeling zal bestaan uit 20x bestralen, operatie + chemo erachteraan.... Ziet er dus ook niet best uit. Vind het zoooo zielig voor oma (hun moeder), die leeft namelijk nog (is bijna 93 jaar oud, maar nog hartstikke bij de tijd). Heb trouwens nog een tip voor jullie: truffel kruidnootjes van Bolletje (te koop bij AH)! Mmmm....
Hallo dames, Hoe gaat het met jullie.....? Hier gaat alles prima. Ben alleen een beetje zenuwachtig voor de echo dinsdag. Maar goed we blijven gewoon postief.... Nou ga ff lekker douchen na een lange en drukke dag staan. En dan lekker op de bank hangen...
in barendrecht zit de babyview ( http://www.babyview.nl/ ) dat is niet zo ver voor jou ik ga daar ook heen
hey buddy ook hier hoest metd e afwas mn pa had net gebeld heeft 2 mooie truien gekocht voro me tenmnste ik denkd at z emooi zijn zoals hij ze beschrijft wel en natuurlijk weer wat voro cailynn .. ach aj daar issie opa voor.. voel me soms wel rot hij heeft dr pas 1 keer gezien vorig jaar dec.. was de eerste keer en ook de laatste keer tot nu toe.. hij kan niet zomaar overkomen hij zit in een rolstoel en wij wonen boven dus kan niet hoer verblijven als ie komt wil ik dat natuurlijk wel.. en naar nl vliegen is ook best wel moeilijk en duur voro maar een week.. voel me soms wel rot er onder ben blij asl we verhuisd zijn kan die eindelijk komen.. in maart voor baby nr 2 sorry moest dat even kwijt
Hallo, De beep heeft echt een ruig kadootje gehad van zijn oom, een slabbetje waarop staat 'Toevallig is mijn oom de allerliefste'. Aaah. Van een collega die ik een tijdje niet gezien had ook nog een knuffelbeest, ook lief! Heb net voor de eerste keer in maanden weer uitgebreid gekookt, karbonade met paprika en ui, tzatziki erbij, feta uit de oven en een grote salade, met gegrild turks brood, heerlijk! Heb er opeens ook weer zin in om lekker in de keuken te staan... @ Christel, hopelijk ga je snel je papa zien, kan me goed voorstellen dat je je er soms klote onder voelt... Dat wordt aftellen tot maart maar dat is het zo hoor! Sterkte ermee! @ Joyo, hopelijk kan je je zenuwen nog een beetje bedwingen tot dinsdag, ben je nerveus voor de echo zelf of maak je je toch een beetje druk of alles in orde is? @ Emmetje, wat een rotbericht zeg Sterkte ermee! @ Samatha, peppadew kan je gewoon eten hoor, ook de kaas die erin zit, in NL moet je so wie so moeite doen om kaas te vinden die echt van rauwe melk gemaakt is en dus niet mag. Gewoon lekker blijven eten (zalig zijn die dingen!) Straks lekker koefnoen kijken en koffie drinken met slagroom en zelfgebakken brownies, heerlijk! Zaterdagavonden zijn echt de allerbeste van de week.... Fijne avond allemaal nog!
Dat is je dikke darm! Last van verstopping?(sorry klinkt nogal vies ) wel bekend probleem bij zwangeren. Meer vezels eten!(bruin brood, fruit, groente!) Gaat het vanzelf weer over! Buikjes...: heb gisteren sinds een paar weken mijn vriendin weer eens gesproken. Ze viel al helemaal achterover van mijn buik... Die 2 zwmbanden had ik ook, dat is nu al 1 skippy bal. Mijn moeder had me al gewaarschuwd, die had precies hetzelfde. Arts dacht ook dat ze al veel verder was(toen had je nog geen echo's om het kind te meten...)
@ Emmetje, ik weet hoe het is, mijn vader ligt al 8 weken in het ziekenhuis. Hij woont 2 uur rijden bij mij vandaan. Dus ik ga bij elk vrij weekend die kant op. Ik bel dus ook dagelijks met mijn moeder. Maar enorm misselijk, moe, fulltijme werken en dit ernaast is haast onmenselijk... Wens je heel veel sterkte!
goeienmorguhhhh, vanochtend niet misselijk, heerlijk. Hoop dat het zo blijft. Heb zelfs weer trek in koffie. Ik heb trouwens geen verstoppingen maar het tegenovergestelde, is het ook niet helemaal. Drink wel elke ochtend actimel. Naja zal er allemaal wel bijhoren. Maandag naar de VK en weer een echo. Ben benieuwd! Ik ga zo ff het huis soppen.
Goedemorgen, Was vanmorgen al weer om half 8 wakker en ja wat moet je dan nog in je bedje doen he. Heb lekker een half uur met de honden in het bos gelopen. Heerlijk maar wel erg koud (4 graden).
heey goeiemorgen allemaal ik hed eergister pillen gekregen voor me blaasonsteking en me darminfectie en die pillen zijn zo fijn niet ben hele erg misselijk en heb steeds de neiging om overte geven gister avond al overgegeven hoop dat dat nu niet meer gebeurt maarja het ligt waarschijnlijk bij de pillen want dat staat ook bij de bijsluiter want eerst was ik zo misselijk niet nu nog 4 dagen de pilen slikken voel me echt zo ziek
4catsandagirl Fijn dat je niet meer misselijk bent vanmorgen. Hoop dat het goed blijft gaan. 8samantha8 heel veel sterkte met je misselijkheid. Hoop voor je dat het na die paar dagen pillen slikken ook gelijk over is. En natuurlijk dat je blaasontsteking en darminfectie weg is.
Straks om half 12 vertrekken we naar Eindhoven voor een verjaardag. Zo'n eind weg dat eigenlijk je hele middag al weer weg is. Jammer hoor maar ach...
Good morning dames! hier ook weer ff een teken van leven. Vandaag lekker dagje vrij. Moest gisteren werken. Hier gaat alles goed, vandaag lekker ff et bos in met mams en de hond. Gezellie. Verder moet er weer flink worden opgeruimd hier, haha gaat hard als je beide fulltime werkt! @H25, hoop dat je ondanks de lange rit een leuke verjaardag hebt! @emmetje sterkte met alles meis! Probeer idd wanneer het kan lekker rustig aan te doen. @samantha beterschap meis
@ h25 ik heb van de week ook bericht gekregen van het kraamzorg centrum van mijn voorkeur! Echt fijn hoor, dat dat vast geregeld is. Ik moet ook nog gaan kijken voor een KDV want heb opvang voor ons beebje nodig voor 1 dag in de week. Ik weet ook nog niet welke dag maar dat kan ik redelijk flexibel bepalen gelukkig! ik heb vanmorgen eindelijk de zo begeerde zelfmaak-croissantjes op maar ik zit me nu een partij misselijk te wezen! bah! @aprilmama die pijn die jij beschrijft herken ik wel, die heb ik vaak 's avonds als ik teveel gegeten heb. ik heb trouwens geen last van verstopping, ga voor mijn gevoel net zo vaak naar het toilet als voordat ik zwanger was (ongever om de dag) kellox ben je al lekker gesettled in je nieuwe huis? Hoe is het trouwens met jouw pijnaanvallen? Zijn die van de ene op de andere dag opgehouden?
hey meis, ja vaag joh, na ruim een maand te hebben gecrepeerd (kan het niet anders noemen ) was het ineens over. Kreeg toen nog 1 keer een hele heftige aanval, en moest daarna plassen (best vaag straaltje) en toen was het weg. Artsen vermoeden dat het niersteentjes moeten zijn geweest. Ben echt blij dat ik dat allemaal achter de rug heb joh! Voelde me meteen weer een ander mens! In het huissie gaat het lekker! Wordt steeds gezelliger. Alleen gaat het ook wel heel hard met het geld! hihi suc6 met je misselijkheid, zou zulke croissantjes ook ZEKER NIET kunnen weerstaan hoor! X Kelly
goeiemiddag dames! hoe gaat het hier? zit lekker aan een stukje taart hahaha(Wat een ontbijt ) vanmiddag het laatste drukke deel van het weekend nog en dan is het afgelopen! mannetje gaat vanacht om 2 uur weg...voor de hele week dus zit ik tot vrijdag alleen...zoooo geen zin in
ik kom me ook weer even melden...voel me niet goed ben al heel de dag aan het overgeven het houdt maar niet op en het ging zo goed de laatste tijd , het is nu weer helemaal terug... BAH! zo dat is eruit
Hoi meiden, ben ik weer effies! gister hele dag gewerkt en daarna uit eten geweest met vrienden. Daarna uitgeteld op bed... Vandaag verjaardag, schoonpa is jarig. Hoop dat Esmee dr gedrag snel veranderd want er is geen land met haar te bezeilen vandaag. Echt om gek van te worden. Fijne dag allemaal vandaag, tis hier iig goed weer......zou nie zeggen dat t al oktober is! haha lijkt wel zomer!