April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dat heb ik met de vermoeidheid.
    Die is gelukkig ook ver verdwenen.
    Kan weer lekker wat langer opblijven savonds....

2. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    en we vroegen ons toch af of het 2e trimester in de 13e of 14e week begon? volgens mij bij 13 en een halve week :) want sinds vandaag is het plaatje op mijn banner opeens opgeschoven van het 3e naar het 4e plaatje :D

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    aaaaaaaaaaaaaaaaah zielige sabje!
    wat vervelend dat je je zo slecht voelt meid!

4. is het toch geen buikgriepje?
    Heb ik 2 weken geleden ook gehad....
    Het heerst wel hoor!

5. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hihi nou je het zegt!
    dan gaatie bij mij over iets minder dan een week ook schuiven!
    YEAH!

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dames het gaat hard!
    de laatsten gaan over een paar dagen de 10 weken passeren en dan zitten we allemaal in de dubbele nummers!

7. Bri

Bri Niet meer actief

zooooo, wat een boel pagina`s! Leuk om allemaal te lezen, maar ik heb echt niet alles onthouden (dus sorry als ik niet op je reageer).

emmetje en frumpje: veel sterkte met je (schoon)vader.

sab, beterschap! ik mis je gezellige gesprekjes met jezelf, maar gelukkig zijn er een paar andere dames die de pagina's ook goed weten te vullen.

ik begin een klein beetje een buikje te krijgen (onder de vetrandjes ja). dit wordt wel versterkt doordat ik nogal last heb van verstopping, kan me daar soms echt beroerd van voelen (alsof ik veel te veel gegeten heb). maar ik ben gelukkig niet meer misselijk! Heb al twee dagen niet meer gekokhalsd en een week niet overgegeven, dus ik hoop dat dit het was..

alle 12-weken dames gefeliciteerd!

8. wuppie 01

wuppie 01 Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.817
    10
    38
    bri ik heb ook snel last van verstoppingen maar merk dat het beter gaat als ik genoeg drink, het liefst water en veel vezels eten. je word er misselijk door doordat je darmen je maag omhoog duwen.

simone jou dochter is precies even oud als de dochter van een vriendin,en die zit ook midden in de kleuterpuberteit. af en toe :( .

sab het kan inderdaad een buikgriep zijn hou het goed in de gaten.

bij mij gaat het zijn gangetje voel me eigenlijk gewoon goed niet meer zo moe. moet er alleen aan denken dat ik optijd eet anders word ik misselijk.

ik ga maandag maar eens kijken wat ik nou allemaal moet regelen kwa kz en dergelijke.

groetjes

9. campie

campie Lid

13 aug 2007
    46
    0
    0
    verpleegkundige
    wieringerwerf
    Nee hoor Mielen, De mijne is al mega :D , (maar ja bij de tweede gaat het ook wat sneller). Ik zal van de week een foto maken en in mijn album zetten, zal mijn mannetje lief aankijken of hij de scanner aan wil sluiten dan kan ik meteen ook mijn echo in het album zetten.

10. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik heb ook trek in taart, aardbeienkwarktaart met verse slagroom........

Heel het huis is schoon, pfffff, ik heb zelfs mijn tafel buiten staan, afgespoeld en wel. Het is een steigerhoutentafel laten maken door eeen scheepsmaker. Ik heb tevens 2 bijzettafels en een tuintafel met 2 stoelen en een bank. Lekker stoer. En ideaal met kindjes. Dionne had er op zitten tekenen, beetje sop en een schuurspons en weg.

11. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    hoi...

ik zit achter een lekkere grote kop met erwtensoep.. heerlijk! zo een stampotje boerenkool erbij.... mmmmmmm smullen.....

morgenavond de echo, het komt nu wel heel dicht bij... spannend zeg....

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey..

net wakker heb welgeslapen maar niet lekker haha.. ik bleef ieder uru omdraaien kon gewoon niet lekker liggen.. wel vervelend maarja.. nu heb ikd us hoofdpijn :(

dames die ziek zijn sterkte snel beter worden!
    sabje idd kan goed buikgripejes hebben of iets gegeten dat niet mer goed was ben je nu ook meer gevoeliger voor...

morgen echo heb dr zoooo zin in :) hopelijk kunne ze het geslacht zien :) ben wel nieuwsgierig nu :p

ooh gister uit eten geweest naar een ander buffet ja mn manntje wilde er heen. had ik cailynn een ijshoorntje gegven met ene heel klein beetje soft ij.. ikd nek wordt me een zooi en ze at het gewoon heel netjes HELEMAAL op ik stond er van te kijken :(

jullie nog plannetjes?

13. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hey buddy ben ook benieuwd of ze het morgen kunnen zien bij jou..wij mogen het toch wel weten dan he? ;)

denk niet dat ik buikgriep heb want dat voelt toch wel anders, het overgeven is gelukkig opgehouden ben alleen echt ouderwets misselijk nu ;) en gewoon wel honger hebben he dat is zo lastig...

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey buddy.. ooh toch wel hoger nou toch gewoon gaan eten he :p misschien blijft het er nu wel in.. ik moet ook zo even ontbijten voordta ik misselijk wordt..

en ja hoor jullie mogen het natuurlijk weten :) ik kan mn mond toch niet houden ;)

buddy wat ga jij eten? en de rest natuurlijk?

zag al erwten sope staan maar daar moet ik echt niet aan denken :( ik ga nu een soort cornflakes eten mar dan anders jaja

15. angels

angels Lid

30 okt 2006
    62
    0
    0
    Hallo meiden,

vandaag zijn we voor kamertje wezen kijken, we zouden eerst alleen gaan kijken want ik wou 3 zaken zien voordat ik een keus zou maken, maar bij zaak 2 aren we er helemaal uit en hebben we het kamertje en de kinderwagen al besteld!

Daar gaan mn daagjes rondneuzen dus! Ze jadden dit weekend ook precies bij de babydump koopzondag met allerlei kortingsacties, dus dat is dan toch mooi meegenomen.
    We hebben als kinderwagen de Mutsy 4-rider gekozen.

Heeft verder iemand ookal zn kamer en wagen besteld of ben ik de enige die daar zo snel mee is?

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik heb de kinderwagen al.. maar die gebruik ik nu al hihihi. voro cailynn ik heb de qunny zapp moet nog wel een maxi cosi maar die koop ik al sik hetgeslacht weet...

en kinderkamer heb ik nog niet uitgezocht.. we moeten eerrst verhuizen maar hier hoef je nd eniet te bestellen kun je gelijk mee nemen :)

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hallo hallo daar was ik weer!
    hoe is het hier?

18. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Hey meiden, nog best druk hier vandaag vergeleken met vorige zondagen! Iedereen een beetje van de zon genoten vandaag? Ben ff lekker de stad in geweest, vreselijk druk, maar wel lekker in het zonnetje! Helaas wel weer veel moeten kokhalsen, maar nog niet overgegeven.

Voor alle zieken: beterschap!

19. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @LaDi: Kokhalzen voelt soms nog rotter dan overgeven vind ik.. Ik moet ook heel veel kokhalzen en soms overgeven. Vandaag ook weer meerdere keren... Het lijkt of er geen eind aan komt...

20. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Marleen, inderdaad als je overgeeft is het meestal daarna een poosje voorbij, maar dat kokhalzen gaat maar door. Ik zit nu op de 14 weken dus hoop echt dat het binnenkort stopt! Moet er niet aan denken om dit nog een half jaar te hebben!

Deel Deze Pagina