@ LaDi: Nee inderdaad.. Ik ben zelf ook bang dat ik er lang last van ga hebben. Maar we moeten maar afwachten he.. Ze zeggen ook vaak dat het voor de 16e week overgaat.
heb net even een chinees tomatensoepje naar binnen gewerkt...niet echt slim als je al misselijk bent maarja je moet toch wat he ik zat life & cooking te kijken en hij maakte andijviestampot en zuurkoolstampot en ik kreeg er opeens zo'n trek in! tis dat het zondag is anders was ik het nog gaan halen morgen dan maar he
@Sab. Ik zag ook de stamppotten. Die Nederlandse zagen er lekker uit, maar van die met rucola werd ik bij voorbaat al weer misselijk.. Ik heb momenteel echt iets tegen mediterraan eten... (Turks, Grieks en Italiaans). Ik ben nu echt van de hollandse pot terwijl ik anders bijna nooit aardappels met groente eet.
Wij hebben echt alles al uitgezocht. Babykamer, kinderwagen, maxicosi, badje... eigenlijk alle grote dingen hebben we al besteld.
ik had van de week zuurkoop op.. dat was lekker zou het nu wel weer lusten.. heb nu echt iets met zure gerechten hahaah.. misschien toch een jongetje ben net lekker in de douche geweest maar nog steeds miselijk.. mn ontbijt is niet goed gevallen maarja ik ga dan maar wat anderes eten.. of wat drnken met suiker dat helpt soms wel.. moet iets he.. ik heb trouwens alleen kokhalzen over geven niet ik weet als ik begin over te geven stopt het niet meer.. dat is altijd zo en mn vorige zwnagerschap was dat 4 maanden een hel.. nou ja niet leuk laat ik het zo zeggen maar alles voor ene beebje
mogge meiden! ik geloof dat wij wel het eerste van iedereen waren met spullen kopen; mijn man heeft alle babyspullen van zijn zus overgenomen dus die staan al een paar jaar op ons te wachten! Ik ga zelf ook nog wel wat spulletjes kopen maar eerst maar eens kijken wat we al hebben campie, ik ben heel benieuwd naar de foto's! hier gaat intussen de misselijkheid vrolijk door. ik dacht dat het me redelijk bespaard bleef, maar de laatste week behoorlijk last. af en toe kokhalzen maar (nog) niet gespuugd maar af en toe denk ik dat het wel op zou luchten.....
goeiemorgen meiden! mannetje is vanacht om 2 uur vertrokken naar ergens ver in duitsland voor de hele week wij hebben ook bijna alles al, meubulair kunnen we overnemen van mn ouders, is de set waar ik in heb gelegen, vind ik tog wel speciaal aprilmama heeeel veel plezier met je echo! geniet ervan!
ik heb nog helemaal niks. We gaan zaterdag ff kijken, want dan moet ik toch ff een andere broek kopen bij Prenatal en dan hebben we een goed excuus om alvast wat rond te neuzen.. 8)
hihi...daar heb ik ook wel zin in...lekker shoppen bij de prenatal, maar we hebben al zoveel dat we het nouwelijks op kunnen ruimen hahahahaha dus wacht er nog ff mee. morgen reageren op een woning en zit al preventief te duimen!
Hey meiden, ben ik ook weer eens! Zo hier een foto van onze babykamer. De vloer ligt er sinds zaterdag en we zijn er errug blij mee! Commode die we nog in een lichte kleur gaan schilderen met alle mooie kados/kaartjes. Behang laten we zo, doen we waarschijnlijk een mooie band over: http://i43.photobucket.com/albums/e390/ ... 007001.jpg Verder wil ik tot 20 weken eigenlijk verder niets doen/aanschaffen. Verder een heerlijk weekend gehad, lekker rustig aan alles. Gister saampies naar het bos geweest. Gister bij een boertje stoofperen gekocht, gaan we vanavond lekker van smullen! Verder vandaag heerlijk vrij, alleen eind van de dag dus weer rijden en een hoop op stal doen. Enne nog 3 nachtjes slapen en dan eindelijk de 1e echo!
behang en de vloer vind ik erg leuk! wat voor kleur gaan jullie het kastje schilderen? fijn he zo'n vrije dag
Ja heerlijk zo'n vrije dag, mijn vierde, hmm lekker, nou vorige week heb ik me het leplazarus gewerkt. De commode wordt een lichte kleur, creme denk ik. Ook komen er nog handgreepjes op, ws beetje rvs stijl. Spannend misco dat jullie morgen gaan reageren op het huis, hopelijk wordt het wat!
ooh dat is wel leuk ja, lijkt ook mooier in het geheel jaaaah echt superspannend, het enige minpunt aan het huis is dat er geen tuin bij zit maar een terras, maar verder issie ideaal! net 50 meter buiten het centrum en dat is voor mij (Toos rijbewijsLOOS) uiteraard ideaal hahahaha.
We vinden grenen helemaal niet mooi, dus een andere kleur wordt het zoiezo! Klinkt super hoor dat huis! Hoeveel slaapkamers heeft het? Heerlijk dat je dan zo dichtbij het centrum zit!
het het heeft 2 slaapkamers(oorspronkelijk 3)en ook wel redelijke grote kamers zijn dat een dichte keuken,vind ik fijner dan open. we hebben nu open keuken en alsk heb gekookt stinkt het hele huis ernaar
Lichter grenen lijkt me mooier dan dit donkere idd. Een open keuken heeft idd wel een nadeel qua geur, maar ik vind het wel gezelliger. Vooral als er vrienden te eten zijn.