tessa.....ik ben er ook zo eentje waarbij de weken op maandag verspringen....tssss dat je dat nog niet eens had opgemerkt! missc ik vind het zo af en toe wel lekker hoor, lekker in mijn eentje thuis. maar ik hoef hem gelukkig maar twee nachtjes te missen, morgenavond is hij alweer thuis! oh ik heb ook wel zin in cake maar mijn verstand is op dit moment sterker dan mijn lekkere trek
hey meiden alles nog in orde hier? had me vanmiddag even op de zetel gelegd en ineens werd ik wakker met heel men gizcht kussen en dekens vol bloed. mijn neus natuurlijk maar zo vloeien heb ik nog nooit gehad was net alsof ik de kraan aan men neus had open gedraaid zo erg. dus nog mag ik straks naar de waserij om die bloedvlekken uit men lakens te krijgen. ventje heeft morgenpost dus als ie terugis gaan we lekker shoppen heb wat leuks nodig want vrijdag is het suikerfeest.
*Gaat in de hoek staan met een EZEL puntmuts op en zich schamen* Maar allereerst: GEFELICITEERD MIELE! Misco waar is je alziend oog nou?! Cake is in de maak, ach ik voel me eindelijk wat minder misselijk dus neem het er even van. Ben flink afgevallen de laatste weken.
hihi ja jij ook gefeliciteerd tessa! talia, jemig zeg, klinkt als een serieuze bloedneus! Bij mij is het meestal maar een paar druppeltjes. ik had net een klein druppeltje bloed in het toilet.....pffff blijft schrikken hoor maar gelukkig is het daarbij gebleven!
Thanks miele! Jeetje talia, wat een flinke bloedneus, heb er nog geen last van. Nou morgen lekker shoppen! Op een ander forum waar ik zit had ieman bloedverlies, maar alles is goed, kan een adertje zijn, maar je bent toch meteen op je hoede. Logisch! Ruiken jullie de cake, door jullie pc's heen?
jah het alziend oog zit op het strafkrukje schande schande.. dus bij deze, een ieder met een volle week erbij, VAN HARTE GEFELICITEERD!
Ooooooh, lekker zeg, een zelfgebakken cake! Eet 'm maar lekker op, om je 11e week te vieren! En stuur dan gelijk even een stukje naar miele... Ik kreeg net bericht van kantoor, dat er een slagroomtaart was bezorgd voor mij, omdat ik samen met een ander bedrijf een grote offerte heb gemaakt en die van dat andere bedrijf stuurden dus een taart om te bedanken voor mn werk. Maar ik zit vandaag thuis te werken (en ja, af en toe op het forum te kijken.. ) omdat er mannetjes bezig zijn een of andere lekkage te verhelpen. En die taart is inmiddels dus helemaal op! Kan ik zo lekker gaan bellen om te bedanken voor de taart, terwijl ik er zelf geen kruimel van heb gezien! Het moet toch niet gekker worden.. Ik hoop dus dat de 'mannetjes' snel klaar zijn, dan kan ik lekker nog even naar de bakker om iets lekkers voor mezelf te halen... Vind het nooit zo'n fijn plan om ze alleen in huis te laten.
Nou Bri dat is ook een stunt, als je me je adres pb't stuur ik je ook een stukje cake in een envelop, hihi! Ik houd er ook niet zo van hoor monteurs in huis, hopelijk zijn ze snel klaar!
Lekker dan, word ik hier nog uitgelachen ook! ach, het goede nieuws is dat ik nu iets kan uitkiezen wat ik zelf echt lekker vind...
Dank je voor de cake, Tessa. En hoe ongeduldig je ook bent, 11 oktober komt snel dichterbij! nog maar 3 nachtjes slapen en dan ga je je kleintje zien, wat spannend!
heb toch zon zin in mijn zuurkoolstampotje van vanavond =P~ en in morgen want dan ga ik het hartje horen bij de vk! iedereen met een weekje erbij gefeliciteerd! ga vanavond chocolade cake bakken door jullie
Hey! Hoe gaat het hier? Heb alleen van deze pagina bijgelezen, dus ben niet helemaal bij ... @ cynthia, prachtig buikje hoor! @ sab, spannend het hartje horen! Echt zoooo leuk! Ik heb inmiddels 11 shows opgenomen van deal or no deal zal voor het eerst te zien zijn in de uitzending van 2 november! En dat is toevallig ook de dag dat mijn vader jarig is en dat wij een echo hebben om te weten of wij een jongentje of een meisje verwachten! Spannende dag dus...
bri, dat is wel gemeen van je collega's! maar aan de andere kant, ook wel weer aardig want anders zouden ze jou morgen met een stuk ouwe taart opzadelen. oh ik zou nu wel zo'n roombroodje met poedersuiker lusten! ** of een plakje cake van tessa natuurlijk ** missc, mooi buikje al hoor! sab....mmmmmm chocolade cake!
adriana.....11 shows?!?! (heb het programma nog niet zo vaak gezien maar moet je zo vaak meedoen dan?) maar ik zal voor de buis zitten hoor op 2 november!