Hahahhaha! Ja 11 en moet er nog veel meer denk ik.. Er worden er 5 per dag opgenomen, en donderdag ging ik er als laatste in, dus vandaar dat ik er geen 15 heb gedaan, maar 11.
Ik probeer mee te kijken als ik het niet vergeet. Meldt dan eventjes als je op tv komt, dan zal zullen we je even bewonderen..
Hahhahaha ja zal ik doen. Moet pas 3 november weer heen voor de volgende 5 opnames. Maar 2 november zal ik jullie helpen herinneren dat het dan op tv zal zijn. Beau is trouwens echt heel leuk!
Hahhaaha! Dat zou echt heel lekker zijn he!? Maar ben al snel tevreden hoor. Maar ja, je gaat natuurlijk wel dromen he!? Zie het al voor me hoor om een lekker bedrag te winnen. Alle studieschuld in 1 keer aflossen en lekker een frisse start te hebben. En natuurlijk nog een keer op vakantie voor dat we die kleine krijgen! Lijkt me ook wel erg lekker... Nou ja, hoop maar niet te veel, dan kan het alleen maar tegen vallen en trouwens, alles is mooi meegenomen! Alleen sommige spelen het spel niet heel slim en die eindigen met 10 euro! Ja.. Dat zou ik wel heel jammer vinden. Ik doe natuurlijk wel mee om een leuk bedrag(je) te winnen!
Hahahah inderdaad! Maar 40 aflevering zijn 8 dagen.. Dus dat vind ik eigenlijk nog wel meevallen hoor. Het langste wat iemand erin gezeten heeft is 65 aflevering (dus 13 opnamedagen). Maar als je dan 20.000 euro wint, heb je het er graag voor over toch?
oh ja als je het zo bekijkt valt het inderdaad wel mee, maar op tv zeggen ze dit er niet bij he lijkt dan 65 dagen voor ons
Adriana, wat leuk! Maarre, hoe zit dat dan met kleding? Heeft iedereen dan vijf dagen achter elkaar dezelfde kleding aan op tv, of moet je meerdere setjes meenemen? En hoe is Beau? Hij lijkt me erg aardig....
Ik zei laatst dat ik nog niets aan mijn buik zag, nou dat zie ik ook niet maar krijg mooi mijn spijkerrokje vandaag bijna niet dicht! Hij groeit dus toch harder dan ik dacht. In plaats dat ik chagrijnig ben van de hormonen, is mijn man het. Hij is nu al twee weken onredelijk, en vandaag tijdens het schilderen was de druppel. Ik heb gezegd dat ik hem al weken niet lief vind, en dat ie maar lekker tegen iemand anders moet zeuren, en niet tegen mij. Hij zei dat ie het zo niet bedoelde en dat het hem spijt, maar hij was echt niet aardig tegen z'n zwangere vrouw.... Overigens ben ik nog steeds een halve kilo lichter dan voor de zwangerschap, terwijl ik toch wel genoeg eet...
Je moet inderdaad 5 verschillende setjes kleding mee en ik kan je vertellen, dat is best lastig! Ik pas niet veel meer en je wilt toch een beetje leuk voor de dag komen op tv.. beau is heel leuk! Hij is supergrappig! Nikita, hoop dat je vriend snel weer gezellig tegen je doet!
goede mrogen.. jeetje wat een geklets weer.. sab: heb gister zuurkoopstamp op en vandaag weer talia: doe bloed neus heb ik gehad met cailynn.. hoort erboj zeggen ze ooh ik heb zon zin in mn bezoekje aan de gyn krijg een echo nog 2 uur tjes en hopelijk weten we dan wat het is .. oooh vind het zoo spannend hhihihi heb wel hoofdpijn en mn nek doet hartstikke pijn maarja.. zelfs cailynn was vroeg wakker zou die het ook spannend vinden trouwens wat is het hoogste bedrag dat je kan winnen in nl bij del or no deal hier is het 1 miljoen
Hier 250.000 euro, maar dat is nog nooit gebeurd. Volgens mij is 100.000 euro het hoogste wat er is uitgegaan hier...
ach ja je winthet geld gratis inprincipe hoeft er niet veel voro te doen nou ja goede beslissingen nemen en daar heen rijden
Ook wel logisch dat het hier minder is. Hier heb je veel minder kijkers dus minder inkomsten... Maar daarnaast is de kans dat je mee kan doen hier wel veel groter!