April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Wat spannend trouwens Cristel! Ik weet pas 2 november (als het goed is) of we een jongetje of een meisje krijgen... Laat je het wel even weten?

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    cristel veel plezier met je echo en ik ben benieuwd of ze kunnen zien wat het wordt! Kunnen we nog weddenschappen afsluiten? ;)

adriana jouw buikje is toch ook hartstikke mooi? Die van mij is wat groter omdat ik wat * ahum * breder gebouwd :D ben

3. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ja vind mijn buikje ook heel mooi hoor! Het komt vooral mooi uit in jurkjes! Maar ja, moet eerst maar een paar dikke pantys kopen. Had elke keer een legging aan, maar ben die koude enkels een beetje zat ;)

Jouw buik is ook al mooi aan het groeien! Wat dragen jullie eigenlijk nu? Ik heb een elastiekje tussen mijn knoopsgat en mijn knoop van mijn spijkerbroek gedaan waardoor ik hem nog aan kan. Moet echt snel wat nieuws hoor! Pfff!

4. Bri

Bri Niet meer actief

adriana, leuk dat je de eerste opnamen hebt gehad. Dat je terug moet komen voor nog 5, wil zeggen dat je dus nog niet aan de beurt bent geweest...?

oh ja, ik ben net even naar de bakker geweest voor een heel lekker kaasbroodje (ben toch meer liefhebber van hartig dan van zoet). Vanavond wordt het pasta met zelfgemaakte rode saus (tomaten, knoflook, olie, gehakt, champignons). Makkelijk en lekker!
    Begin ineens tomaten-tic te krijgen. Was altijd gek op kippensoep, maar nu eet ik het liefste tomatensoep.

5. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou kom maarop met die weddenschap ;) wil wel weten wat jullie denken nu kijken wie er gelijk heeft.. ben beniuewd wat jullie zeggen :p

en 15 min is niet ver idd..

6. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    je weet wat ze zeggen he Bri.
    Hou je van zoet wordt het een meisje.
    Hou je van hartig wordt het een jongen. :D

7. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik draag gewoon al positiebroeken, mijn eigen broeken zitten zo strak en dat vind ik gewoon niet prettig. met elastiekje zou misschien nog wel kunnen....heb ik eigenlijk nog niet aan gedacht :D

bri, pasta vind ik ook zooooo lekker ik maak het meestal wel 1x per week....met veeeeel knoflook

cristel, ik gok op een meisje (ik zet mijn afwas er op in)

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zo daar was ik weer...
    heb net ff dat huisje bekeken(heel onbeschoft door de ramen gegluurd) maar ik zie het wel zitten!
    adriana ik wil trouwens nu wel meedoen met et buddysysteem,
    loop nu eerst naar de groenteboer en dan PB ik je ff ok :)

9. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    leuk missc! dit was toch dat huis zonder tuin maar met terras? of zit ik er nu helemaal naast?

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    jongetje
    sabje

meisje
    mielenl

ja gaan we officieel doen :p[/i]

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hahaha ja ben ik nou de enige die durft in te zetten?

12. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nee sabje ook.. dus is nu mooi verdeeld hahahah

13. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Ik denk dat je een meisje krijgt!

@ cynthia, leuk dat je mee gaat doen. Ik wacht nog even op nog een aanmelding dus kan je nog niet koppelen..

14. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    jongetje
    sabje

meisje
    mielenl
    adriana

ahah ja erkomen er meer mielenl...
    trouwens leuk als we dit voor iedereen doen de dag van de echo als ze het willen weten natuurlijk en openbaar willen maken :p

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ga voor een jongetje(gevoel is heel sterk) ;)

jah dat huis heeft dus ook niet echt een terras, maar meer een gezamelijke binnenplaats met wat omliggende appartementen, maar hier mag je dus gewoon je spulletjes neerzetten.
    er is een speelplaats op 100 meter, en genoeg plek om de hond uit te laten :D
    wij gaan op hoop van zege reageren

16. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    jongetje
    sabje
    missco

meisje
    mielenl
    adriana

nou ja als het huis groot genoeg is of app dan maakt een echte tuinj ook niet uit hoewle het wel mooi mee genomen is maarja.. hopelijk kijgen jullie het app wanneer zouden jullie het weten?

17. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    @ cynthia, we hebben het nu over de voorspelling wat Cristel in haar buikje draagt he!? Ik denk namelijk bij mezelf ook dat ik een jongetje krijg, maar bij Cristel een meisje...

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik duim voor je missc!

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    jah dat snap ik...
    hahahah zette tog ook een knipoog erachter..
    maar ik denk dat ze nu een ventje krijgt :p ( denk ook dat ik ook een mannetje krijg hahha)

tuurlijk zou het ideaal zijn om een huis met tuin te hebben, maargoed dit is ook wel lekker, niks om te onderhouden maar wel lekker buiten kunnen zitten enzo.
    morgen tussen 1 en 2 weer reageren en dan rond 4 uur uitslag

20. adriana82

adriana82 Bekend lid

10 aug 2007
    978
    0
    0
    Noord Holland
    Wow! Spannend!

Ik dacht al.. Hoe kun je daar zo'n sterk gevoel bij hebben hahhahaa.. Was niet zo scherp!

Deel Deze Pagina