Hoi meiden, ben ik ook weer effies, Ben er de laatste dagen nie veel geweest. Had allemaal verjaardagen eng ister hele dag gewerkt. Vandaag weer verjaardag en vanaaf moet ik werken..... overwerken. We moeten heel veel verandere in de winkel en da gaat sneller als hij dicht is natuurlijk. Morgen ook weer hele dag werken en dan do en vr vrij(alleen vr avond werken). Do naar vk.....zomaar controle. wel ff hartje luisteren hoop ik. Want ik heb ook een angelsound gekocht vorige week maar hoor nix smakelijk allemaal, wij eten pizza! en fijne avond.....
simone moet je proberen te luisteren vlak nadat je naar de wc bent geweest al sje blaas leeg is.. en het geluid helemaal open zetten en tv uit enzo
MissC: Wat jammer nou... Het volgende huis is gewoon voor jou, het moet gewoon! Echomeiden: Gaaf hoor!
Ik heb ook bericht gehad dat ik de babydoos bij de Etos op kan halen, voor het einde van de maand. Dus van de week gelijk ff doen. De kruidvat babydoos kan ik eind december ophalen! Vandaag wezen kijken voor de kinderwagen. We weten welke we nemen, het word de Quinny Speedi Pappilon Topline, die is limegroen, met aqua blauw en bruin, ben er helemaa lverliefd op. We hebben hem nog niet besteld, maar zal niet lang meer duren. Morgen gaan we waarschijnlijk naar Baby Dump in Roosendaal kijken voor een kamertje e.d. Cristel, hier bij ons kosten de Maxi Cosis allemaal 149, tenminste bij die winkel waar we vanmiddag ff zijn geweest. Hebben jullie een idee hoeveel je ongeveer kwijt bent voor een degelijk kamertje? Zie zoveel verschillende prijzen, varieerend van 600 tot ruim 1500. Heb echt geen idee.
prijzen verschillen nogal...zaf laatst een babykamer van 2000 euro...nou sorry hoor maar wie geeft er zoveel geld aan uit
heb ook kamertjes gekeken op www.babypark.nl prijzen ook van 300 tot wel 3000 ik koop een kamertje van 500/600 euro neem aan dat het allemaal wel goed spul is hoor. die kinderwagen heb ik zondag bij de prenatal gezien trouwens, erg leuk! ga ook binnekort mn babydozen maar aanvragen dan , nog helemaal niet gedaan, kan je het dan in ieder filiaal ophalen? want ga volgende week verhuizen...
corina welkom terug had ik nog helemaal niet gezegt ik hebd us de quinny zapp vind m wel makkelijk en lekker klein... ook makkelijk mee te nemen on het vliegtuig.. ja daar denk ik dan allemaal aan ik gebruik m natuurlijk nou al voor cailynn dus moet alleen nog een maxicosi hebben.. babykamers verschillen idd van prijs is maar net wat je er aan uit wilt geven maar i vidn persoonlijk 3000 euro ook vele te veel. vind 500 meer dan genoeg .. en ja kwaliteit zal wel goed zijn.. neem ik aan
He Sab dan kom je al snel dichterbij mij wonen! Je kan bij de Kruidvat aangeven bij welk filiaal je hem op kunt halen. Bij de Etos kan je hem volgens mij bij ieder filiaal ophalen. Cristel, wij nemen dezelfde maxi cosi als de kinderwagen. Vind het wel leuk dat dat hetzelfde is. Geeft niet hoor, dat je nog niets gezegt had Je bent zwanger he, dus ik vergeef het je We zullen morgen wel zien wat een redelijke prijs is, voor een kamertje. Heb er wel zin in!
hoi, ik heb ook de etos doos aangevraagd en ook de blije doos. Over de chips. Die croky chips is echt het allerlekkerst jah.. kan ik ook nergens meer vinden, maar ik heb een super goed alternatief: de bolognese eigen merk chips van Jumbo, o'lacy. Die is precies dezelfde smaak...
ik begin steeds meer te twijfelen, of straks wil weten wat het; gaat worden, een jongen of een meissie. Mijn vriend wil het graag weten. IK aan de ene kant wel, aan de andere kant niet, vind het ook wel een verassing om het niet te weten. VAnmiddag maakte mijn buuv me nog meer aan het twijfelen, ze is van de week uitgeteld en wil niet weten wat het is, omdat het dan een verassing is en ze zegt ik haal daardoor uit de bevalling nog meer kracht omdat je dan denkt nog eventjes en dan weten we of het een jongetje of meisje is. Vind dat ook wel wat hebben.... Moeilijk.... ach we hebben nog genoeg weken om te beslissen of we het nu wel of niet willen weten.. Oja, ik zal wat minder online zijn, momenteel druk met werken, maar probeer het nog wel een beetje te volgen...
heey allemaal ben ik weer vandaag een misselijke dag gehad nu begint het een beetje weg te zakken gelukkig wie doet er welles aan massage bij je vriend ik heb net panfluit liedjes opgezocht val bijna in slaap maar is wel mooi even branden en vanavond gebruiken bij de massage heb er echt zin in
ik heb te vroeg gejuigt me misselijkheid is weer gekomen rot pillen vandaag moest ik werken 15 kamers schoonmaken en was zo misselijk en mogt niet naar huis morgen word het waarschijnlijk nog drukker achja is alleen maar mooi voor me bank