April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    of was het nou optimel? haha

2. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    heb toch maar ff gekeken, actimel dus! hihi wat een doos ben ik zeg! :oops:

3. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heb trouwens stiekem naar een babyfoon gekeken,
    hele leuke met camera en kleurenschermpje kan je de hele tijd naar je beebje kijken :)

4. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    ]

Welke welke welke? :)

5. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hihi ja, die is wel leuk! Volgens mij zit ik dan voortaan achter een ander beeldscherm ipv de computermonitor....

Ja ik bedoelde inderdaad dat het niet wil. Het doet ook pijn, en ik haal mezelf zelfs een beetje open als ik het er echt uit probeer te werken zeg maar. Sorry voor het onderwerp, zit er een beetje mee en vroeg me af of jullie dat ook hadden.

Tijdje niets van Cristel86 gehoord?

6. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    cristel zal het wel druk hebben heeft geloof ik dit weekend de verjaardag van haar dochtertje

7. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ja ik vraag me ook af of je er nog iets anders aan kunt doen dan actimel enzo drinken?

heb ook dat het pijn in mijn onderbuik gaat doen als ik te hard ''pers'' dus dat doe ik ook niet meer

ik hoop maar dat het vanzelf weer overgaat....

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    ben trouwens nieuwsgierig wie van jullie borstvoeding gaat geven?

9. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    ga het in ieder geval proberen! ;)

10. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Wow die babyfoon is echt gaaf trouwens hihi!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ben er nog niet uit...ben zelf ook met de fles grootgebracht en heb niks te klagen, en heb vriendinnen erover gehoord...nou na die verhalen weet ik het echt niet hoor. klinkt niet leuk

12. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heb ik dus ook die twijfel, een aantal mensen om me heen met dramaverhalen maarja dat zegt ook eigenlijk nix.

en stiekem lijkt het me wel lekker als mijn mannetje er ook midden in de nacht uit kan :)

13. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    Ik heb Anne ook van het begin de fles gegeven heb geen moment spijt gehad vond het heel makkelijk Ik ben niet zo iemand die zo overal borstvoeding ga geven met alle recpect voor de gene die het wel doen hoor.Bij mij kwam er geen borstvoeding op gang maar bij deze baby wil ik ook zeker weer de fles gaan geven zal weer een keizersnee moeten hebben dus dan kan ik alo mijn energie gebruiken om daar weer van te herstellen en weer heel veel gaan genieten borstvoeding vraagt natuurlijk wel veel van je zelf maar nogmaal ik heb heel veel recpect voor de gene die wel borst voeding geven hoor

14. mama aes

mama aes Bekend lid

10 dec 2005
    684
    16
    18
    er bestaan pakjes drinken weet zo de naam niet meer een soort sinnasappelsap staat in de supermarkt bij de gezondheidsprodukten wat heel goed helpt tegen een slechte stoelgang volgens mij was het iets van stimulance maar weet het echt niet zeker

15. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    hoi meiden, ik ga zeker weer borstvoeding geven. Ik heb het 13 maanden gedaan. Heleboel mensen kijken je raar aan als je het zo lang doet. Maar ik vond het heerlijk om het te geven, zo intiem met je kindje. Ik heb er echt afscheid van moeten nemen. Ik kolfde op mijn werk 2 keer per dag en later 1 keer. Ik werk in het ziekenhuis dus onderzoekskamertjes zat. Alleen sommige collega's hadden er moeite mee tja jammer dan.
    Ik heb zelf ook last van verschillende allergien en dan is het ook heel belangrijk om lang borstvoeding te geven, zo bouwt je kind weinig allergien op.
    Het enigste nadeel vond ik die lekkende borsten in het begin en als ze melk gaan toeschieten is dat ook erg pijnlijk maja je kan niet alles hebben he

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Ik wil absoluut BV proberen te geven. Ik ga alles op alles zetten in ieder geval. Tegenwoordig heb je lactatiedeskundigen. Uiteraard is er vast niets op FV tegen, maar het is niet voor niets bewezen dat het het immuunsysteem van je kind versterkt. Ik wil gewoon het beste voor die kleine. Uiteraard zou ik het in openbare gelegenheden ook vervelend vinden, en wil ik ook wel eens dat mijn man het kan overnemen, maar je hebt dan tegenwoordig ook hele makkelijke kolfsystemen waar ik dan gebruik van zal maken. Ook is het bewezen dat er met borstvoeding een bepaald hormoon vrij komt waardoor je baarmoeder sneller de juiste plek zal vinden en je lichaam zich sneller hersteld. Daarbij verbrand je een hoop kalorien bij borstvoeding, wat ik ook geen rotgedachte vind. Ik denk dat moeder natuur het knap verzonnen heeft in ieder geval!

17. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    ik viel inderdaad heel snel af en had zo mijn oude figuur weer terug, je moet wel weer opletten met eten niet te pittig enzo en alcohol mag ook niet. Ik had het er graag voor over, het is maar zo;n beperkte periode. Het vliegt voorbij!

18. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Precies, mij lijkt het toch ook wel zéker de moeite waard om het te proberen!
    hihi en van die calorien verbranden, dát wist ik niet!
    Das een mooie bijkomstigheid ;)

19. 4catsandagirl

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Je moet gewoon doen waar je jezelf het prettigst bij voelt, als je gaat ploeteren en stressen alleen door de borstvoeding omdat het niet wil lukken en omdat je kindje er niet van groeit dan moet je er niet mee doorgaan. Volg vooral je eigen gevoel want je zult zien straks krijg je heleboel zogenaamd goede adviezen :( van bekenden en onbekenden en dan niet alleen om de borstvoeding haha

Deel Deze Pagina