gefeliciteerd dolphin! heb alweer gehoord dat er een huis vrij komt te staan net als de vorige waar we op hadden gereageerd(MET TUIN! ) weet alleen niet wanneer... mjah een xtje moete we toch wel geluk hebben
Hallo allemaal, Gisteren had ik mijn eerste afspraak bij de VK. Het was te gek om de hartje te horen,echt een wondertje Corina ,ik vindt de QUINNY in Pappilon ,ook echt heel mooi. Ik ga volgende week voor het eerst effe rond kijken in een babyzaak. Ik heb ook zitten rondneuzen op de internet,zijn prijzen op de internet nou goedkoper en in de winkel duurder. Ik ga pas in januari een kinderwagen kopen,moet effe kijken wat bij mij past,een maxi cosi neem ik zo en zo maar of het een Quinny wordt weet ik nog niet,twijfel nog heel erg. Maar volgende week weet ik meer. Gisteren ook op de weegschaal gestaan ,schrok een beetje ,moet echt op mijn lijn letten. Ik sta s nachts echt op om 2 keet te plassen,bij dochtertje moest ik pas op eind zoveel plassen,en nu al vanaf het begin. Ik heb de ledikant en commode nog van mijn dochtertje ,dus die hoef ik niet te kopen. Wil wel heel graag een WRapper vor de baby ,lijkt me heel handig. Kost ook rond de 65 euries,alles voor de baby ,toch Krijg me 20 wkn echo eind november ,ik denk dat ik toch wil weten wat het wordt. ,handig met kleertjes kopen. Ally
hoi meiden, ik wilde de echo gaan inscannen, kan ik hem nergens meer vinden! Zie ik opeens dat mijn dochter hem naast haar bedje heeft neergezet. vind het zo schattig. Laat hem maar even staan! Ze is er op dit moment erg mee bezig en is ervan overtuigd dat ze een zusje krijgt!
hahaha ahh dat is schattig ja. Meestal hebben ze gelijk he, dus wie weet komt het uit.. Gefeliciteerd met je mooie echo..
Ik denk zelf ook dat het weer een meid wordt, maar goed we zullen zien. ik scan de echo vanavond wel in als ze slaapt, ze verdedigt het als of haar leven er vanaf hangt Ik heb weer bere-trek ; ik heb net al een snee suikerbrood op en een aantal augurken, mijn buik blijft knorren. Vind het nog zo vroeg voor de lunch. Heb wel een lekker soepje staan.
Verleden week trouwens nog met haar gelachen, ze moest naar peuterzwemmen en ik had alvast haar badpakje aangedaan. Had ze twee kleine appeltjes in haar badpakje gestopt en stond er mee te showen. "Mamma Shake de Tietiessss" hahahaha ik kwam niet meer bij. Wat een wijfie joh.
wiiiiiiii vandaag echo om 14.40. net elyesa zijn haartjes geknipt voor het suikerfeest en in bad en bed gestoken. nu mezelf nog in bad droppen en hopen dat de tijd vlieg kan niet wachten om ons wondertje te zien.
zo dan wil ik nu even mijn frustratie kwijt want ik zit te koken hier van binnen heb dus in juni(ja zolang geleden) iets besteld bij de hunkemoller online, alles verder prima, had ongeveer de helft van mijn bestelling gehouden en betaald en de helft retour gestuurd. verder nix meer van gehoord. nu 3 oktober krijg ik een aanmaning waarin staat ondanks vele verzoeken tot betaling hebben wij nog steeds geen betaling ontvangen en moeten wij helaas aanmaningskosten rekenen . stond ook helemaal niet bij over welke bestelling of artikelen het ging allemaal heel onduidelijk. nou ik gebeld en gebeld en gebeld en doorverbonden doorverbonden en doorverbonden zouden ze me vrijdag terugbellen want ze wisten het zelf ook allemaal niet. word ik dus gisteren pas terug gebeld daar kan ik al zooo kwaad over worden. met de melding ja ze hebben niets retour ontvangen, dus ik moet eventjes mijn verzendbewijs sturen(VAN JUNI ) nou rook uit mijn oren dat snap je wel. ben me toch kwaad geworden denken ze dat ik dat papiertje een half jaar ga bewaren : maargoed ik opgehangen en maar gaan zoeken nix natuurlijk alleen maar bewijzen van deze maand. net toen ik het wou opgeven steekt er wat onder mijn toetsenbord uit en ja hoor het verzendbewijs van de hunkemoller. weer een ander huppeltrutje aan de telefoon. ''oh ja mevrouw sorry het kan wel is gebeuren dat we het helemaal niet terugboeken'' vind dit zo ongelofelijk want dit is al de 2e keer dat ik dit meemaak daar.(van de 2 bestellingen die er ooit gedaan heb) heb ze dus flink duidelijk gemaakt dat ik daar nooit nooit nooit meer wat bestel en als het aan mij ligt komt er een flink stuk in de krant het is nu dan wel goed afgelopen maar als je dus niet kan bewijzen dat je het hebt terug gestuurd dan moet je maar voor spullen betalen die je niet gehouden hebt tis een heel verhaal geworden maar het moest er even uit grrrrrrrrrrr en dan ook met die al die hormonen in mijn lijf kan je je voorstellen hoe ik me voelde
zijn ze nou helemaal..... Ik heb het ook wel eens meegemaakt met de Wehkamp, wel heel netjes opgelost door hun.
poeh ik zou ook koken! en daarna en potje janken hahaha gefeliciteerd met de 14 weken. wat doen jullie trouwens om de babykamer een persoonlijk tintje te geven? ik maak zelf schilderijtjes voor aan de muur!
trouwens even een vraagje... ik heb de hele dag al steken net boven mn schaambeen en in mn zij, verder ook last van mn liezen...is dit normaal?
Hey girls, Vanochtend bij het CWI geweest, was wel een prettig gesprek gehad. Net ook gebeld door een paar uitzend- en W&Sbureaus die wel erg leuke vacatures hebben. Ff afwachten dus maar weer. Hier vanochtend weer misselijk, heb wel iets gegeten voor ik opstond maar heeft helaas niet gewerkt. Ik ben trouwens nog steeds niet aan het aankomen, zit nog steeds op 3,5 kilo minder dan voor mijn vakantie. Dolphin gefeliciteerd met je 10 weken , eindelijk dubbele cijfers! Zit er alweer een kwart op! Sab gefeliciteerd met de 14 weken! 4catsandagirl wat schattig van je dochtertje! Hoe oud is je dochtertje? Talia veel plezier met je echo zometeen! Sab ik heb ooit met Otto eens heel veel gezeur gehad. Die stuurde doodleuk de catalogus naar mijn nieuwe adres en toen ik wat besteld had gingen ze het naar mijn oude adres (dat van mijn ouders) sturen. Die wonen dus dik 100 km hiervandaan. En toen ik ze belde zeide ze dat ik dan een brief met handtekening moest sturen om een adreswijziging door te geven. Hoe overdreven? Ze konden ook niet verklaren waarom ze de catalogus wel naar het goede adres hadden gestuurd. Buddy dat is wel een heel leuk idee om zelf iets te schilderen! Ik heb al wel hele leuke schilderijtjes op internet gezien (particulieren die dat verkopen, voor veel te veel geld).
ja is bandenpijn.. heb ik nu 2 dagen last van.. vooral als ik me wil omdraaien in bed.. Nou ja, alles beter dan misselijkheid..