heb zo'n schilderset van de intertoys, paar extra kwasten, paar extra canvas doeken, een 2b potlood en gum en een paar kleurplaten van kleurplaten.nl om na te tekenen. ik ga strakjes lekker soepje eten met stokbrood met kruidenboter
ben nu trouwens met een 2e bezig, een papa en een mama giraffe en een baby giraffe..als ie af zal ik em ook in mn album zette
Cynthia ik roep je bij deze uit tot een bron van inspiratie! Vind het echt zo leuk! Misschien maar eens ontdekken of ik ook een beetje talent heb. Iets met een schaapje lijkt me wel leuk .
heey ben er weer ben even het huis wezen poetsen en nu ben ik bekaf ga zo maar slapen cristel1986 je bent niet de enigste met die ideene hoor wij hebben ook van die rare we hebben hier ook welles eens kookpitten aangezet m het warm te maken gaat sneller dan de verwarming . gefeliciteerd die een weekje verder zijn , ik nog een weekje en dan ben ik 12 weken heb vandaag een kadootje gekocht voor me vriend een roos met een hartjes ballon waar op staan i love you zet heb zo in me album ga er ff ene foto van maken groetjes samantha
mooi echo joh! wil zooo graag weer een echo joh! denk dat ik er 1 plan voor 16 weken...dus eind okt, begin nov
Ik denk dat ik er nog 1 laat maken rond de 16e week bij 1 van mijn collega's. dan zetten ze het als bewegend beeld op DVD. Normaal gesproken maken ze met het echoapparaat echo's van het hart, dus omdat de kop kleiner is kan je maar tot 20 weken een duidelijke echo maken.
ja wel luxe hè! Een andere collega van mij had helemaal mazzel toen ze zwanger was, zij mocht bij de gynaecologie 3D echo's laten maken om de 3 weken ongeveer om het apparaat te testen, die hadden ze toen pas nieuw! Jammer genoeg krijgen ze bij ons pas over 2jaar 3D echo's van het hart. Maar goed dit is al heel leuk natuurlijk.
zo ik heb net gedoucht en voel me ineens weer superfit dus ik ga maar eens een beetje aan de poets...krijg morgen visite om 1 uur en moet de tent toch een beetje redelijk kunnen laten zien he hahaha
heyhey. ben wer terug van ronde boodschappen doen.. ik doe dta altijd in verschillende winkels.. scheelt een hoop kosten en bij de ene winkel is het vlees lekkerder etc.. hahahha ook even een soepie gegeten met cailynn en nu stokbroodje in de oven liggen.. nou ben weer 100 euro lichter (omgerekent) zijn jullie ookaltidj zoveel kwijt? trouwens zitten ewl luiers, nachtluiers en billendoekjes bij he mooie echo trouwens cynthia doe jij dat met verf? volgens mij wel toch
echt heel leuk! zie alleen net dat ik vergeten ben de zijkantjes mee te verven, dus die ga ik morgen nog ff doen. zou nu ook kunnen ma nu bennik aant poetsen hahaha net de eethoek gedaan, nu zodalijk de zithoek, dan de afwas en dan de computerhoek en dan naar bed!