<--- gaat meer voor winnie de pooh en Nijntje.. zo schattig vind ik dat.. en later als hij/zij groot is kan ik wel wat stoerders kopen/maken
Kan toch ook best... In Cars is die Porsche een heel leuk meisje (Sally heet ze, in elk geval in de Engelse versie). Nee, vaak is het helemaal niet zo moeilijk om een leuk schilderijtje te maken, je moet vooral lef hebben om het gewoon op papier (of doek) te zetten! Misschien ga ik zelf ook maar 's een poging wagen, is toch wel heeeel erg leuk om zelf wat decoraties te maken, ipv alles kant en klaar te kopen. Maar ik zou ook gewoon een paar mooie foto's groot kunnen afdrukken, liefst ook op canvas... lijkt me ook wel wat!
ben ook meer van de winnie de pooh enzo... wist niet dat in cars een meisje zat (film nooooit gezien ) ik maak denkik bijna alle decoraties zelf, lekker knutselen en frutselen, heeeerlijk!
Nou mijn APK 'keuring' zit er weer op! Hartje geluisterd, ze zei meteen hij/zij heeft er zin in want was snel, luid en duidelijk te horen. Geen gekke ziektes in mijn bloed (ook fijn om te weten ) HB goed, urine goed, bloeddruk goed en GEWICHT GOED! Hoera ben nog NIKS aangekomen! Ik heb zoiets, alles wat er nu nog niet aan zit, hoeft er straks ook niet vanaf! hihi Zo weer naar mijn werkk, moest gisteren tot 24:00 , vandaag tot 22:00 en dan lekker lang weekend fijne dag allemaal ladies!
Hey Kellox, goed zeg! Lekker om bevestigd te krijgen dat het goed met je gaat, toch? werk ze straks, lange dag, maar daarna lekker genieten van vrije tijd. zoooo, ik heb ook maar 'ns een avatar toegevoegd. ben een grote fan van de peanuts en ik vind linus eigenlijk het leukste personage (al ga ik hem misschien nog een keer inruilen voor woodstock...). de kleine heeft nog geen echte 'werktitel', maar in gedachten noem ik hem/haar al wel eens peanut, om uit te proberen of ik dat een leuke benaming vind.
ja, die bedoel ik! die stripboekjes zou je echt eens moeten lezen, ik vind ze superleuk tenminste.... in 2000 zijn de laatste uitgekomen, maar ze zijn nog overal te koop.
ohhh allemaal ideeen schieten me te binnen.. Misschien maak ik wel een groot werk met allerlei dingen erop.
hooooo! ik zie ineens carebears en my little pony... sorry hoor, maar die vind ik echt verschrikkelijk! nou ja, ieder z'n smaak.