ik heb voor cailynn nu winnie de pooh stickers op de muur.. ze slaapt bij ons op de kamer maar heeft zo toch een eigen hoekje.. vind nijntje leuker.. dus doe ik voor deze kleine... ik voel de beeb altijd in hetzelfde hoekje nou ja altijd links laat ik het zo zeggen... ook met de angelsounds meestal meer links.. dan rechts.. maar volgens zit mn barmoeder na die operatie ook meer links ofzo.. maarja.. mm mac donalds ik denk dat ik strax een ijsje ga halen en voor cailynn een happy meal. ja iedereen denkt nu uh. voor een baby van 1. maar ze hebben hoer bijv stukjes appel inplaats van friet. melk inplaats van cola en die nuggetjs of hamburger pak ik dan wel zo an e dus toch mee eten
Heel soms denk ik dat ik iets voel (heb dat nu twee of drie keer gehad), maar dat lijkt me nog wel erg vroeg, zeker voor een eerste. Ik denk dat het toch gewoon wat gerommel van m'n darmen is, maar het idee dat ik straks m'n peanut kan voelen vind ik geweldig! Ik verheug me er heel erg op. Ik heb niet goed opgelet bij de echo's, ik weet dus ook niet aan welke kant de placenta ligt... (heb er ook geen moment aan gedacht om dat te vragen). Ik vind het trouwens ongelooflijk hoe snel het gaat.. als ik naar m'n banner kijk en zie waar die kleine koala al staat! (heb trouwens gekozen voor een koala omdat ik familie in Australie heb, dit een vreselijk leuk land vind en koala's heel erg schattig zijn).
het gaat zo idd wel heel vlot he! ben ook al 13 weken onderweg! en dan zijn we ook al een poos aan het kletsen, want ik kwam er met 4,5 week achter dus we zijn al lekker lang bezig!
stelletje kletskousen! Ik lees me steeds een breuk en ben maar een halve dag weg geweest!~Heb de zolder behangen, althans de schuine kanten, verder nog in Ikea geweest! Mijn dochtertje was weer eens super druk, pfff, zeker storm op komst. Ik had toch gisteren de echo in de scanner gedaan; was ik hem weer vergeten op haar kamertje te zetten. Komt ze net boos naar me toe: "Hee die is van mij hoor, ik ga hem snel op mijn kamer zetten"en met een gezicht erbij van AFBLIJVEN! haha , hij staat weer naast haar bedje in ieder geval!
wij hebben net lekker frietjes gegeten! met een bickey burger. jullie kletsen hier idd wat af hoor.... als ik zie hoeveel berichten sommigen al hebben geplaatst.... pffff dat ga ik nooit halen
wat is een bickey burger? bri: het kan al hoor. ik voelde cailynn ook met 15 weken.. deze voel ik nu al 1.5 week tot 2 weken ongeveer. maarja gevoelig nog allemaal dus vandaar.. vind het geweldig mar nu voel ik hem of haar echt elke dag wel een p arkeer vooral sochends en savonds.. smelt dan helemaal weg broodjebal met majo mmmmm
hey buddy .. jaaa heb m net gelezen.. maar heb dr al wel opgegeven want dit is de laatste periode dat ze dit doen asl de foto erop staat zet ik de link el hier kun je stemmen.. zal toch wel niet winnen maar toch hoe is het ben je nog ziek?
Ben vandaag begonnen met breien! Heb les gehad van mijn moeder, ben een sjaaltje voor de kleine aan het breien. Erg leuk! gr.Tinkerbel
oh leuk misschien ga ik dat straks ook wel weer doen, zit over 2 weken thuis dus moet wat he. denk dat ik ook wel een lesje nodig heb want heb ooit op de lagere school geleerd wel effe je kunstwerk laten zien he alsie af is
Hallo dames het is al weer ff geleden. Maar heb het druk op mijn werk. En onze dochter Yanouck heeft erg veel last van diarree.... Maar goed ondanks dit probleem hebben dinsdag ons eertse bewijs gezien van onze gup.... Hier zien jullie het bewijs ook.... Je kunt er echt een beginnend mensje uithalen vind ik...
Goedemorgen dames! Hoe voorzichtig en afwachtend ik was, hoe gelukkig ik nu ben! Ik ben gister heel hard OP de roze wolk geschopt hoor! Ik moest helemaal huilen van echo, geloofde het pas echt toen ik het zag! Wat een wonder. Verder ben ik nu 12w2d, zal mijn ticker even proberen aan te passen. Er staat een foto in mijn album! Joyo jij hebt ook een mooie echo. Enne wat doen jullie kinderen allemaal met dat eten zeg, denken ze dat het gezichtcreme is?! haha erg lief! Ik ben vandaag een lekker dagje vrij, straks bloed prikken voor de VK, verder best wel weer wat te doen...
Goedemorgen, Tessa: ik ben blij dat je eindelijk het bewijs hebt gezien. Als het goed is blijft die roze wolk nog een hele tijd om je heen zweven. Kreeg gisteren bericht van het kdv waar Annika ook heen gaat; de kleine kan pas vanaf januari 2009 daar terecht op dinsdag. Van sept tot jan staat hij op de wachtlijst. De woensdag is geen probleem. Maar dit gaat een probleem worden want ik kan op dinsdag echt geen vrij nemen, omdat dat de vergaderdag is bij ons op school. Moet ik op zoek naar oppas voor 3 maanden. Misschien dat mijn moeder het wil doen, maar die woont wel 1,5 uur bij ons vandaan. Ik had verwacht, omdat we al een kind daar hebben dat we voorrang zouden krijgen, maar helaas, zo werkt het blijkbaar niet. Ik ga zo weer lekker met Annika zwemmen.