Heb borstvoeding gegeven bij Angelina en ook bij Lauren, dus ga het nu ook weer doen voor in elk geval 6 maanden. Binnen 3 maanden was ik terug op mijn oude gewicht bij beiden en dat moet tevens te danken zijn aan de borstvoeding!
Net wat 4Cat al zegt, het moet natuurlijk niet ten koste van alles gaan! Maar ik vind het gewoon heel belangrijk om te proberen, om meer dan 1 reden.
gefeliciteerd aprilmama's! Hier een juli mama die borstvoeding geeft en geen horror verhalen heeft, want het gaat gewoon super, zelfs na een keizersnee (waardoor de voeding meestal iets later op gang komt..) Dus het kan ook gewoon zonder lekkende borsten, kloven, tepehoedjes, borstontsteking etc etc. Geniet van jullie zwangerschap!
Hey meiden! Lekker veel geklets zie ik! Leuk om weer bij te lezen. En weer nieuwe! Gefeliciteerd meiden! Ik was gezellig een nachtje in een hotel. Heel leuk gehad, maar zooo vreselijk moe! En mijn tepels doen ongelooflijk veel pijn! Even een update: Ik slik ook puur mamma van VSM. (alleen de naam al... zucht) Ik wil zeker borstvoeding proberen. Zal spannend worden aangezien ik siliconen heb. Maar moet als het goed is geen probleem gaan opleveren. Volgens de kalender zal ook in een jongetje krijgen. Ben benieuwd... Mijn ontlasting is juist beter dan ooit ahahahhaha! Ik ging normaal 1 keer in de 4 dagen en nu zeker elke dag. Erg prettig moet ik zeggen, ben het helemaal niet gewend! Die babyfoon is cool! Die wil ik ook! Trouwens, kellox... We hebben wat overeenkomsten he!? Evenlang zanger, 24 jaar, beide een jongetje volgens de kalender en beide aan de puur mamma hahahahahah...
Ha meiden, Hier mijn update: - ik slik gravitamon, zit ook alles in, helemaal super! - ik ga geen borstvoeding geven, want heb een borstverkleining gehad, dus het gaat helaas niet lukken. - volgens de kalender krijgen wij een meisje! - nu ik zwanger ben ga ik ook wat moeilijker naar de wc, gisteren was het helemaal erg, had er zo'n vreselijke buikpijn van en heb echt lang gezeten hahaha. vandaag niet geweest, dus... verder vandaag totaal geen klachten, heb ook de neiging om weer te gaan testen, maar zoals 1 van jullie al zei: ik heb 3x positief getest en zolang ik niet ongesteld wordt zal het wel kloppen toch?! ik mag dinsdag al naar de VK, maar dat is denk ik omdat we niet zeker weten hoelang ik zwanger ben, maar ik ben wel blij hoor dat ik al mag, wil nog meer zekerheid haha nou meiden, ik ga mijn bedje eens opzoeken, ik val haast om van de slaap! tot morgen allemaal!
ja ikke gaaaap Ga zo naar mijn werk, heb meer dan een week in de ziektewet gezeten. Dus weer er tegen aan. Ga snel wat eten want ik ben misselijk! Allemaal een fijne rustige dag nog!
ik ga ook zo naar mijn werk. heb al een hele fles volgeplast gisteren! update volgt zometeen, lees nu alleen ff bij
nou, jullie hebben wel weer een hoop bijgekletst gisteravond! Ik heb samen met mijn man lekker een filmpie zitten kijken (The Prestige, errug goeie film!). Qua voeding twijfel ik nog een beetje, flesvoeding lijkt me wel praktischer (hoef ik niet te kolven op mn werk, en kan mijn man er ook af en toe 's nachts uit om een flesje te geven), maar borstvoeding lijkt me ook wel heel intiem. Ik heb begrepen dat alles en iedereen je probeert te overtuigen van borstvoeding, dus ik denk dat dat het wordt, als het lukt tenminste. Mijn vriendinnetje wilde het ook maar dat lukte helaas niet. Ik dacht dus ook dat ik wel last zou krijgen met mijn stoelgang, dus in elk geval van de bananen af gebleven. Maar gisterochtend moest ik en toen was het hartstikke zacht! Dinsdag of woensdag moest ik zelfs 2x op een dag! Ik heb alleen erg veel last van mijn maag, ik kan echt niet veel eten op dit moment. Gisteravond had ik ongeveer de helft opgeschept van wat ik normaal eet, en de hele avond buikpijn gehad (dus misschien komen die stoelgang-problemen nog wel). Extra vitaminen slik ik niet (alleen foliumzuur). Ik ben niet zo'n voorstander van pillen (alhoewel ik ze wel nodig had om zwanger te raken, hahaha!), en ik probeer gewoon gezond en gevarieerd te eten. Mijn HA heeft er ook niets over gezegd, dus ik laat het maar even zo. @gerdiendejong wij hebben het nog tegen niemand gezegd, ik ga het morgen tegen mijn vriendinnetje vertellen want tegen haar kan ik het niet geheim houden, zij weet ook dat we bezig waren, en leeft zo ontzettend met ons mee! Na de eerste echo gaan we het aan de naaste familie vertellen, en daarna pas de rest. zo, volgens mij ben ik nu weer bij oh ja en WIEIEIEIEIEIEIEIE! 5 weken!
Ladies.. triest berichtje: vannacht kramp, pijn en.. bloed... Helaas, deze mama moet dus iets langer wachten dan april. Het kan dus wel: positief testen (3x) maar waarschijnlijk is het vruchtje niet levensvatbaar geweest. Was bijna een week over tijd. Jullie allemaal heel veel succes komende weken en geniet ervan! Ik zal jullie af en toe wel blijven volgen, en mocht het bij mij weer raak zijn zal ik het hier laten weten. Liefs, Croky. PS Haal mij maar uit de lijst...
23 april 2008 mama`s cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 12 april 2008 - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 12 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 14 april 2008 - 1e kindje Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 15 april 2008 - 3e kindje Croky- 34 jaar - Overijssel - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 16 april 2008 - 1e kindje adriana82- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - ? april 2008 - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - ? april 2008 - 2e kindje Tatty Teddy- ? jaar - ? - ? april 2008 - ?e kindje @ Croky wat naar voor je meis! Heel veel sterkte en dikke knuffel!
Croky, wat kl*te zeg! Dikke knuffel van mij! Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden en dat het dan goed gaat. KUS
tuurlijk! ik heb gisteren van MvM een paar boeken/tijdschriften gekregen, daar staan van die schema's in en dan kom ik eigenlijk op 15 april (had mijn HA toch gelijk) maar ik ga het nu ook niet meer aanpassen voordat ik een echo heb gehad....