April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Jeetje astrid, balen van het kdv! Vind je een gastouder anders geen optie? Dinsdag en donderdag schijnen de drukste dagen op de kdv's te zijn.... Succes ermee en zwemse!

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ talia nou jullie hebben nu vast al lekker ontbeten. ja ik was gewoon nieuwsgierig want het leek me inderdaad behoorlijk ongezond voor die kleintjes. Lijkt me wel leuk voor ze, als ze met dat snoepvasten toch mee mogen doen.

@ astrid wat rottig dat er pas zo laat een plek vrij is.....ik moet ook nog kdv regelen maar heb het voordeel dat ik maar 1 dag hoef en dat ik die vrij flexibel kan bepalen dus ik hoop maar dat het gaat lukken!

@ cristel, ik voelde van de week een beetje gekriebel aan de binnenkant van mijn buik....ik hou het er zelf op dat dat ons mini-muisje was (ja ook wij zitten al midden in de koosnaampjes). Maar sindsdien heb ik het niet meer gevoeld jammergenoeg...

@cristel en 4cats wat een leuke meiden zeg, hahaha wat een smeerpoetsen!

@ joyo gefeliciteerd met je prachtige echo!

@ tessa veel plezier op je vrije dag :)

3. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Gaat lukken hoor miele, helaas heeft vriendlief dvd met ukje mee naar zijn werk om te showen... Ach heb hem gister maar 5x gezien ofzo, haha!

4. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ach gelukkig heb je de foto's nog ;)

5. Bri

Bri Niet meer actief

joyo, mooie echo! je kunt er inderdaad heel goed een klein mensje in zien!

cristel en 4cats: lekkere meiden hebben jullie, ze zien er geweldig uit in elk geval. very charming...

ik heb vandaag lekker een vrije dag. moet wel heeeeel veel dingen doen en regelen, maar 'mag' van mezelf ook weer 's naar de kapper.

astrid: balen dat je kindje pas zo laat bij de kdv terecht kan, maar ik ben wel een beetje verrast dat ze je dat nu al kunnen zeggen... ik heb nog niets gehoord dan "we hebben een lange wachtlijst en zodra we meer weten, nemen we contact met je op". Misschien kun je voor die paar maanden terecht bij een moeder in de buurt?

6. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Vind het ook wel leuk om de foto in het bericht te plaatsen, kon het niet laten hihi!

7. Bri

Bri Niet meer actief

Wat een schatje Tessa, ik snap goed dat je ook op de roze wolk terecht bent gekomen!

8. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Ik zat er voor die tijd echt niet op hoor, was zo sceptisch uit zelfbescherming... Het was dan ook best even emo gister...

9. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    mooie en duidelijke echo tessa.. echt super ! :D

10. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Thanks meis!

Nou ik ga bloed laten aftappen voor de VK, daarna naar knollie en boodschapjes doen!

11. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen dames!
    wat vervelend van dat kdv zeg....als je hier in de buurt had gewoond had ik et wel willen doen, als gastouder :)

moet vanmiddag ook weer werken en ben doooodmoe, vriendlief kwam vanacht om 2 uur thuis, dus allemaal geluiden van o.a de douche waar ik niet van kon slapen, toen kreeg de hond et in de gaten en werd die helemaal wild...
    pffff geen beste nachtrust.

heb het trouwens al een paar dagen ontzettend in mn rug :( word er helemaal gek van..

12. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Eindelijk Tessa! Super echo meis! hihi nou is het mijn beurt om jaloers te zijn! ;)
    Geduld wordt aardig op de proef gesteld! :)

13. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    we moeten nu allemaal nog veel geduld hebben...
    wij hebben nog niet eens afspraak voor de 20 wk echo!
    ga je geen pretecho tussendoor doen kellox?

14. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    ik doe waarschijnlijk de pretecho pas na de 20 wkn echo. Dan is het kindje verder volgroeid en na de 20 wkn echo krijg je helemaal geen echo meer en dan zit je nog maar op de helft van de zwangerschap, dus ik doe het lekker daarna.. :D

15. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wij doen er 1tje voor waarschijnlijk, en dan 1tje erna heel uitgebreid met veel foto's en filmpje enzo

16. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    Als ik op de websites vd echobureaus uit de buurt kijk, doen ze pas geslachtsbepaling vanaf 20 weken.
    In dát geval doe ik denk ik ook een extra uitgebreide echo na de 20 weken echo.
    Hoop dat ze het toch eerder willen proberen. . .

Met 20 weken heb ik al 12 weken geen echo gehad :(

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wij willen ook geen geslachtsbepaling maar de oma's en opa meenemen zonder dat hun erachter komen wat het geslacht is

18. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ik heb over 2 weekjes alweer mijn volgende echo :oops: en we zijn er trouwens nog steeds niet over uit of we het willen weten. eerst was ik degene die twijfelde, nu is het mijn man lekker stel zijn we he?

19. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Tessa top je echo!

Talia veel plezier vandaag met het suikerfeest!

Cristel en 4catsandagirl wat een leuke meiden en 4catsandagirl wat heeft je dochtertje prachtige krullen!

Verder gaat het hier eindelijk iets beter met de misselijkheid, vandaag tenminste hahaha.

20. dreamy12

dreamy12 Fanatiek lid

15 feb 2007
    3.047
    0
    0
    Zo dames we zijn rustig vandaag ;)

Ik heb op 6 nov een controle bij de vk en op 27 nov krijg ik me 20w echo. Wij willen heel graag weten wat het word maar gaan het niet bekend maken. Ook hebben wij de mogelijkheid hier om het op dvd te laten zetten voor maar 15 euro dus denk dat ik dat laat doen.

Ik wil ook nog na de 20w een pretecho laten maken. een 3d/4d echo die vind ik echt gaaf maar er wordt daarover gezegt dat je dat het best zo tussen de 20e en 25e week kan laten doen.

Ik ben niet echt misselijk alleen stond ik gister te snel op uit bed (de telefoon ging) en ja hoor daar hing ik boven de wc :(

Morgen ga ik met me oma lekker naar zoetermeer toe. we zouden al sinds de 1ste echo gaan shopen en kijken in babywinkels maar is nog niet gebeurd dus dat gaan we morgen lekker doen.

Hebben jullie al plannen?

Deel Deze Pagina