Dank je Tinkerbel. Ach het komt vanzelf wel, als de kleine er is komen ze allemaal wel met een cadeautje aanzetten.
Wij hebben ook veel minder respons gekregen hoor, hoort erbij denk ik. De eerste is bijzonder maar bij een tweede is het wat minder interessant ofzo. We hebben wel een aantal kaartjes gehad maar niet zoals bij de eerste. Toen kon ik mijn kamer ermee behangen, Cadeautjes heb ik nog niet gezien! Heb zelf ook nog niets gekocht. Ik merk dat ik er zelf ook minder mee bezig ben, bij de eerste denk je steeds aan dat kindje in je buik, nu denk ik af en toe: o ja ik ben zwanger. Komt ook omdat hier nog een drukke tante loopt die alle aandacht wil. Je hebt er gewoon niet veel tijd voor om er bij stil te staan.
hey meiden, mooie echos allemaal. ik probeer am sinds gisteren een nieuwe te krijgen maar ik krijg maar steeds te horen dat ik moet terugbellen. zal het maandag dan wel horen waarschijnlijk. gisteren was erg leuk maar ze hadden me zo volgepropt (ja je bent dan ook zwnager he) dat ik gewoon de hele nacht boven de wc heb kunnen hangen. ga vandaag toch wiegeren hoor anders heb ik weer zo een leuke nacht. maandag terug beginnen met werken heb er zo geen zin in maar zal toch moeten.
Ik heb me via de thuiszorg aangemeld,het is gratis,alleen is het in de avond,maar ik krijg nog een hoe en wat brief. Je moet zo snel mogelijk aanmelden en dan vanaf 20 wkn ,als ik het goed heb gelezen. Adriana,ben je al op tv geweest? Ally
goeiemiddag inmiddels alweer! jaaaa in het vierde vakje! WOEHOEEEE ik heb nog helemaal niet zo heel veel cadeautjes gekregen voor de beeb , alleen voor mezelf(van die zwitsal mama producten ) maar dat kan ook zijn omdat toen we het vertelden het nog heeeeel pril was. maar we hebben al wel veel spulletjes. ik zit er wel over te denken om een soort van baby shower te geven, ook voor vrienden die ik niet zo vaak zie, maar het is hier niet echt standaard dus ik twijfel nog een beetje, dalijk denken ze allemaal van goh die is wel heel wanhopig voor cadeautjes gisteren met vriendlief ff op pad geweest en ff de hema gesponsord voor enkele tientallen euros haha... vriend stond bij de kassa te kijken van : kost dat kleine beetje zooooveel? hahaha ik zei tegen hem, moet je naar kraamparadijs gaan ofzo, daar betaal minstens het dubbele!
Ik ben ook bij het vierde vakje! We hebben net de babykamer opgehaald. Nu nog in elkaar zetten. Ben benieuwd hoe het is als alles staat!
Goeiemiddag allemaal! Gefeliciteerd met het vierde vakje haha. Weet ff niet meer wat er verder nog geschreven is, maar hoop dat alles goed gaat met iedereen en dat jullie ook lekker van het zonnetje genieten!
aller eerst 16 WEKEN ladi en de adnere gefeliciteerd met ook volle weken babyshower leuk maar dat is meestal aan het einde van de zwngerschap tussen de 6e en 8e maand doen ze dat meestal ja dat is hier wel weer standaard ik weer blij. alleen normaal moet dat een verrassing zijn voor de aanstaande mama en doet iemand anders dat voor je geven bij mij moest het ook een verrassing zijn alleen ik wist het stiekem al alleen niemand wist dat ik het wist begrijpen jullie het nog vannacht de hele nacht geregent heerlijk.... zal wat fotos van de baby shower er ner zetten hier de kados
em hier kwam ik net aan moest iedereen natuurlijk handje geven op de achtergrond was het buffet ( die zilveren dingen)
Goedemiddag allemaal! Ben even niet hier geweest, wel zo nu en dan meegelezen maar geniet zooo van het bankhangen de laatste tijd! Ben gisteren met mijn mama wezen winkelen in Breda, heb erg leuke dingen van haar gekregen van Vero Moda waar ook nog een beetje een buik in kan, maar wat niet van die standaard positiekleding is. Ben echt erg blij met alles! Ook nog geweldige bruinen leren laarzen gevonden (kan nooit laarzen vinden, mijn kuiten zijn veel te dun) dus de komende drie, vier maanden kan ik (hopelijk) nog een beetje leuk voor de dag komen... Gefeliciteerd aan iedereen in het vierde vakje Wat gaat het toch hard 8) Ga eens even bijlezen hoe het is met iedereen!
cristel gefeliciteerd met je 16 weken! wel heel gaaf zo'n babyshower mjah is idd ook leuker als iemand anders dat dan organiseert.
vanmiddag een nieuwe broek gekocht bij Prenatal.. heerlijk zit het zeg ! Ik vond het nog een dure broek ( 45 euro), maar ik kwam bij de kassa en ik mocht de broek meenemen voor 15 euro, er stond korting op..
cynthia: als iemand m niet had georganiseerd had ik het zelf ook wel gedaan hoor.. anders vraag je je vriend om er 1 te organiseren en redbull ik heb geen idee maarhet lijkt me niet goed.. ik doe het niet dolphin: ik vind 45 euro ook duur hoor voor een broek die je eigenlijk maar een paar maanden aan hebt maar dan toch 30 euro korting das heel mooi eindelijk weer leven hier zeg wat was het stil.. ga strax naar disney met cailynn
cynthia heb het opgezocht.. het is niet bewezend at het invloed heeft op de zwangerschap maar wordt wel afgeraden....