April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    Het is toch niet zo dat we allemaal jongetjes krijgen volgens de chinese tabel. Het heeft ook te maken met de leeftijd van de moeder tijdens de bevruchting.

Ik zou ook een jongetje krijgen. En zeer waarschijnlijk is dat ook zo, want de echoscopiste zag iets tussen de beentjes ;)

2. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Aahh schattig zeg, ja dat is leuk om te horen, dan weet je iig waar je aan toe bent.. :D

3. Marleen1979

Marleen1979 VIP lid

8 dec 2006
    6.488
    1
    0
    @dolphin: Ze wist het eigenlijk wel voor 90% zeker (ze zei steeds, nee het kan eigenlijk niet missen!). Het was alleen nog wel erg vroeg. De echo was bij 12 weken geloof ik. Dus ik had er helemaal niet op gerekend dat ze het nu al zou kunnen zien.

4. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Ja dat is ook zo marleen, was ik even vergeten dat het ook afh van leeftijd moeder!

Ik vind het wel leuk om van jullie te weten hoor, alleen niet van mezelf!

Verder zit ik een beetje in een dip, ook voor het eerst eigenlijk. Zie op tegen alles, ben vanavond 23.30 thuis van werk en moet er 6.45 weer uit morgen... zo zijn er nog tig dingen. duidelijk last van mijn stemming... pfff.

5. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    Hormoontjes meid, laat het lekker op je af komen en als je zin hebt om een potje te janken of boos te zijn, doe het lekker, kan je lekker de hormonen de schuld geven.. ;) :D

6. kellox

kellox Fanatiek lid

25 apr 2007
    4.533
    544
    113
    Vrouw
    @tessa, jij hebt ook steeds wisselende diensten he?
    Kan me voorstellen dat je daar ook niet altijd even vrolijk van wordt. Zeker nu we zwanger zijn is het zwaarder en vraagt flexibiliteit veel van je lichaam.
    Ik merk het zelf ook. Moest vorige week eerst normaal tot 17:30 werken en aan het eind vd week tot 24:00! pfff

Vandaag tot 21:00, rest vd week tot 17:30.

En idd wat Dolphin ook al zegt, die hormonen maken het ons ook niet altijd even makkelijk ;)
    Kop op meis!

Dikke knuf!

7. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    van zulke diensten zou ik ook niet vrolijk worden hoor..
    ben blij dat ik maar parttime werk en op vaste uren...
    over werk gesproken, ik ga me maar eens aankleden, moet er om half 12 weer aan geloven!

8. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Thanks meiden! Ik til er nu ook erg zwaar aan, na een paar weken gewoon door buffelen, is het even op nu. Heb al besloten dat ik volg week 1 dag ziek ga melden, op mijn werk zijn ze daar heel makkelijk in omdat ze de kosten vergoed krijgen van het uwv. er zijn 2 zwangere collega's die voor een kwart ziek staan en zich zelf kiplekker voelen! Raar hoor, zit niet in mijn aard.

9. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Ik ga even naar de winkel, misschien daarna nog wat in huis doen als ik puf heb. Daarna naar mijn paard en meteen door naar mijn werk. dus meiden! fijne dag!

10. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Wees niet geschrokken, ik ben vertrokken!--> Op naar het tikibad om er vijf dagen niet meer uit te komen! Doei!

11. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    wow nikita wat heerlijk! Veel plezier!

12. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    veel plezier buddy!

enneh volgens die chinese kalender krijgen wij een meisje! Wij hebben nog geen enkele naam, dus dat schiet lekker op :D

13. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Goeiemiddag girls,

Iedereen lekker weekend gehad? Ik heb helaas weer last van misselijkheid gehad, en vandaag ook weer. Verder dit weekend gedroomd over de bevalling, kindje was er heeeeeeel snel uit :D, alleen was mijn vriend er niet bij ivm werk (hij heeft op dit moment veel gezeik op zijn werk denk dat het daardoor kwam) en we kregen een meisje :D. Ben benieuwd of het een beetje voorspellende droom was hihi.

@Tessa ik krijg volgens die chinese tabel een meisje!

Ik ga hier trouwens niet schrijven wat ons kindje wordt als we het straks weten, want een vriendinnetje van me zit ook op dit forum en ik wil het echt geheim houden want iedereen weet al een paar jaar hoe onze kleine gaat heten.

Nikita veel plezier in Duinrel!

Tessa het klinkt ook wel erg zwaar hoor die diensten! Verstandig om je voor 1 dag ziek te melden. Misschien voelen je collega's zich juist zo goed doordat ze nu minder werken? Of hebben ze helemaal nooit problemen gehad?

Ik ga maar ff iets proberen te eten, tot later!

14. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    ladi, ik hoop ook voor je dat het een voorspellende droom was! een snelle bevalling willen we allemaal :D en als je het geslacht van je kindje weet, kun je het natuurlijk ook PB-en ;)

:({|= wat zijn die aprilmama's stil! :)

15. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Oja idd, als jullie het dan willen weten doen we het wel via pb!

Het is hier idd wel erg rustig zeg! :)

16. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    nou ik had gedroomd dat ik veel katten had.. :rolleyes: Hopelijk is dat geen voorspellende droom.. :)

17. Kim22

Kim22 Lid

15 okt 2007
    38
    0
    0
    Ik ben zes april 2008 uitgerekend, 2 april ben ik zelf jarig wie weet... :)

18. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    welkom Kim, leuk dat je ons plekkie hebt gevonden. Fijne zwangerschap toegewenst ! :D

19. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Welkom Kim!

@dolphin je beviel toch niet zelf van die katten he haha :)

Nou girls, wat gaan jullie eten?

20. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    neeeee, ze zaten in een schuur ofzo.. :(

Deel Deze Pagina