Heeft ze d'r oogjes nog wel open? Niet stiekem in slaap gevallen voor de tv? Wat balen dat je er zo vaak uit moet? Daar heb ik gelukkig (nog) geen last van.
nee ze had dr ogen nog open ze is nu weer wat aan het spelen ooh ik heb het zo erg.. als ik te veel water heb gedronken achter elkaar en ik moet niezen moet ik blij zijn als er nisk mee komt voel me net een vrouw van 80
hahahha... nu hebben we een duet... verveel me dood cailynn is helemaal geobsedeerd door de tv heeft ze nooit zo erg maarja.. heb nu niks te doen.. moet nog wel wassen
Ja ik moet eigenlijk ff eten klaar maken en een trui aan gaan trekken, heb het ijskoud. Zie nu trouwens ook dat ik in het donker zit. Mmm tijd om ff opstaan en iets te doen .
hey meiden, vandaag voor het eerste terug gaan werken in 4 weken en het was echt verschrikkelijk. roen ik thuis kwam ben ik meteen boven de pot kunnen gaan hangen en daarna lag ik plat op de zetel van de buikpijn voel me echt verschrikkelijk hopelijk gaat heb binnekort wat beter want dit trek ik echt niet. wij willen ook allebei heel graag weten wat het wordt bij de eerste wilden we het ook weten en nu kan ik ook niet wachten. volgens de chinese kalender krijgen wij een meisje dus ben benieuwd of hij weer gelijk heeft. zelf heb ik echt geen voorgevoel van wat het wordt. heb wel gedroomd over een meisje maar dat zegt volgens mij niks.
ja ladi idd doe het licht maar eens aan ik ben net ook maar gaan wassen enzo.. pffff. en matras van het bed even omgedraait.. was nog een heel gedoe ik denk doe ik wel even maar die dingen zijn loeizwaar ik hoop het echt vandaag te weten
hoihoi, bah ben weer misslijk, hoop dat het snel ophoud die ellende. Vandaag een afspraak gemaakt bij de gyn voor de 20 weken echo. Wordt pas december omdat we de week ervoor een weekje op vakantie gaan. En een week voor die vakantie ben ik pas 19 weken, omdat we graag willen weten wat het wordt neem ik het risico niet dat ze het niet kunnen zien. Dus nog even geduld. Misschien ga ik solliciteren naar een andere baan: leerling gipsverbandmeester. De opleiding start pas in sept 2008. Het is iets wat ik al heeel lang wil. Alleen moet ik even kijken of het allemaal niet te veel word,(kleuter naar school, baby,borstvoeding, leren en werken) anders moet ik gewoon nog een jaartje wachten. Ik wil gewoon wat anders gaan doen dan wat ik nu doe, cardiologie doe ik nu al zeven jaar, toch wel weer een lange tijd. Naja, ik ga heeel hard nadenken hierover.
catsanda: succes met je beslissing maar in sept zijn alonze kleine al weer bijna 6 maanden.. dat scheelt ook wel... lekker een weekie weg heerlijk...
ojaaa nieuws het regent hier eindelijk.. wel lekker hoor moet ik zeggen.... ik dacht dat ik dit ooit zou zeggen maar geniet van de regen nu ... hihii wat hebben we hir gegeten? ik ben nu een soepie ana het maken
boerenkool met worst Ik hoop dat het donderdag lekker weer is, we gaan naar de efteling, Dionne wil dit al zooo lang. Elke keer zoekt ze op internet de efteling site op.
ooooooh heerlijk boerenkool met wordt water loopt me in de mond.... hoop voor je dat het mooi weer is en hoop dat je net als mij vrijdag niet gebroken bent ik was gisteren echt zoo moe en alles deed zeer.. effe een dagje disney pfff. nouja een middagje eigenlijk... hoe oud is dionne? 3 of 4 ? toch?
ze wordt 23 feb 4 jaar. Ze lijkt wel 4 jaar hoor,zowel verstandelijk als lichamelijk; ik kan hele gesprekken met haar aan en ze is ook lang voor haar leeftijd.
heej hallo, ben ik ook weer. heb vandaag weer gewerkt, dus ja dan duurt t wat langer he voor ik hier ben! Het weekend was erg gezellig, gister naar de Bosrust(speeltuin) geweest in Essen(belgie) was erg gezellig en super mooi weer! Morgen lekker dagje vrij. En dan woe ochtend en do hele dag werken en dan vrij ochtend nog en dan weekendje weg met mn hele familie(30man) Dus ja drukke planning vd week! Heb dus niet zo heeeel veel tijd vrees ik!
haha simone das idd ongezellig jullie zullen zo wel beginnen wakker te worden... ben vandaag bij de gyn geweest alles was goed.. moets wta bloed prikken voor testen maar daar ben ik niet zo bang voor.. en was 2.5 kilo aan gekomen in 1 week nou dat kan dus nooit he.. hij vond het ook zo raar en zei van dat ie het allemaal niet meer snapte ik thusi weer de weesgchaal op.. en ja wel hoor onegveer 500 gram minder als vorige week. du shet klopt voor geen meter die weeg schaal daar. zla ik devolgende keer ook wel even zeggen.. maarja... ooh en ik weet wat het wordt zoooo leuk.. maar niet dankzij de gyn ik ben na de gyn naar het echo buro gelopen en heb het daar laten maken heb de fotos nog niet gescant... maar dat doe ik nog wel heb ook een filpmje mee gekregen geweldig alles zag er goed uit hersentjes ruggegraadje echt leuk.. en bewoog veel en ja wat het wordt horen jullie morgen.. vanavond dus voor jullie
ohhhhhh ik ben BENIEUWD! oh ja cristel, belangrijkste natuurlijk dat het er allemaal weer prima uitzag he! gefeliciteerd meis!