kan het zo zijn dat ik al iets kan voelen? Het voelt net of ik een vinger heel zachtjes loopt te porren.. zo van.. piep piep, hier ben ik.. en dat op mijn verjaardag..
Hallo dames, daar ben ik weer (paar dagen off the air en ja hoor: weer een hoop pagina's erbij. Al is het geloof ik wel een beetje stil geweest, de laatste dagen). Volgens de chinese kalender zou ik een meisje moeten krijgen en ik denk dat het wel klopt: als ik me m'n kind voorstel, is het een meisje. Maar we zullen het zien in maart of april... eerder wil ik het toch niet weten! Dit weekend zijn we naar wat kinderwagens en zo wezen kijken. Ik denk dat het de quinny buzz gaat worden, die vinden we allebei mooi. M'n vriend vond eerst de stokke erg stoer, tot hij erachter ging staan: 't voelt als een rollator, zei hij. Dus die is ook weer afgevallen! Ook hebben we heel leuke commodes en bedjes gezien, een beetje in 'strandsfeer', bij kidsplanet. Ik weet het nu bijna zeker: ik kan m'n kleintje al voelen! Dat had ik echt niet verwacht, maar het kan volgens mij niets anders zijn. Zo, dat was weer even bijkletsen. Tot later!
dolphin, ik zou het niet weten. het lijkt mij nog erg vroeg, maar daarmee is het toch niet onmogelijk?! Leuk idee is het he, dat hij/zij lijkt te laten weten dat hij/zij er is! Gefeliciteerd trouwens, met je verjaardag!
Dolphin van harte met je verjaardage meid! En je kan idd je kleintje al wel voelen hoor....het is wel vroeg maar t is mogelijk. Ik voel hem/haar ook.... tis wel de 2e hier, bij de 1e voelde ik het met 18 wkn. Christel, ik ben erg benieuwd naar de foto's en t geslacht! Wacht(on)geduldig af tot vanaaf!
goeiemorgen dames! heb net ff een half uur bij moeten lezen omdat ik er 1 dagje niet was...pfff dolphin van harte met je verjaardag meid! Cristel, wat ben jij gemeen zeg...ons zo nieuwschierig hier achterlaten!
Hooooooooooooooooi, Dolphin: gefeliciteerd Missco: ook gefeliciteerd, maar dan met je 14 weken natuurlijk. Cristel: wat ben je gemeen zeg. Ik ben al zo'n nieuwsgierig aagje. Moeten we nog langer wachten. Vertel nou. Hier verder alles goed. Ben nog erg moe en ben ook super blij dat het nu herfstvakantie is. De duizeligheid is nog niet over, maar heb al ff appelstroop en roos vicee gekocht. Ik ben hier al een poosje niet geweest, dus weet niet of er nog bijzonderheden waren. Jullie hadden ook zoveel gekletst.
Heb ff een foto van m'n buik (12 weken) in m'n album gezet. Vorige week was ik aan het invallen en zei een collega: volgens mij mogen we je feliciteren, of niet? Had helemaal niks gezegd nog. Het is dus al wel te zien. Vind ik super leuk.
Ik had vorige week best veel groente gekocht, maar van de zuurkool hebben we twee keer gegeten en daarna nog pasta gehad en ergens anders gegeten. Het komt hier op neer: gisteren best veel weg moeten gooien. Zonde vind ik dat. Straks maar weer ff nieuwe halen. Dat was mijn verhaal over het eten van de afgelopen week.