hallotjes! vanmiddag ff met mams de stad in geweest. ze heeft me weer verwend hoor heb een meegroei bh en een buikband(DIE NU AL PAST!) gekregen. zelf nog laarzen gekocht en de babydoos van de etos opgehaald. en uiteraard ff lekker gegeten
Aardappels, boontjes en kipburger. Meiden die het nodig hebben heel veel sterkte. Heb weer een hoop narigheid gelezen. Zie dat er ook weer drie nieuwe aprilmama's bij zijn gekomen. Welkom bij de club. Ben niet veel meer achter het forum. Ben heel erg druk met van alles en nog wat. Ben het nu ook goed zat. Heb het in mijn rug en ik voel een heel moe gevoel in mijn buik. Herkent iemand dit? Over het weten willen van het geslacht. Wij houden het op een verrassing. Wat betreft de spullen die we aanschaffen dat houden we toch neutraal en mijn man en ik vinden het gewoon leuker om het niet te weten. Nou ik ga me maar eens heerlijk uitgebreid douchen en daarna me weer heerlijk insmeren met zwitsal buikbalsem. Ruikt zo verschrikkelijk lekker.
ik heb halverwege de middag nog gegeten dus ga zodalijk ff wat maken weer. heb nu een bak met cakebeslag voor me staan en een appelcake in de oven mannetje moet weer eens overwerken...
@Talia, PORFICIAT ! ! ! Ik denk dat ik ook zo ver geraakt ben Hehe... Het geeft toch een wat geruststellend gevoel. Alsof ik nu pas écht zwanger ben. Stom, he? Eergisteren tweede echo gehad en we konden het hoofdje, het lijfje, de armpjes en de beentjes zien! 't Is telkens toch weer ontroerend om te zien... nieuw leven... Aan alle dames hier: hou jullie goed! Elpee
Hoi meiden, ben ik weer effies, en kom gelijk afscheid nemen voor t weekend want wij gaan met 30 man familie een weekend weg morgen t/m maandag. Verder gaat hier alles goed, heb weer n hele dag gewerkt en ben steen moe. Ik voel ons beebje erg goed... en heb ook moeite met in slaap komen....weet nie hoe ik moet liggen enzo... Maar goed hoort er bij he! Nou meiden tot maandag avond! Fijn weekend allemaal xxx
Goeiemorgen allemaal, Ben vandaag weer lekker vrij. Was ik wel aan toe, was zo moe de laatste week en het was drúk op werk! Straks fijn aan de strijk, de was, stofzuigen, stoffen, de badkamer doen... Kortom ik ga me niet hoeven te vervelen. En ben helemaal alleen vanavond, manlief moet naar een of andere bijeenkomst voor zijn werk in Gent. Heb gisteren van drie mensen gehoord dat ik de afgelopen paar dagen zo gegroeid leek kwa buik en inderdaad, 't valt opeens wel op. Echt vreemd... Nou ja, nu zijn er in elk geval vast geen mensen meer die wel iets menen te zien maar niets durven vragen... @ Talia, gefeliciteerd hoor! @ Christel, leuke autostoel! Ziet er erg comfi uit! @ oOMissCOo leuk zeg je nieuwe spulletjes... stadten met iemand die je kadootjes geeft is leuk! @ H25, jammer dat je je zo moe voelt, hopelijk trekt dat snel weg en kan je gewoon lekker genieten... @ Simone, veel plezier dit weekend!
nog gefeliciteerd meiden die een weekje verder zijn ! Babyboom vond ik wel aardig, hoe sommige mannen reageren Voorbeeld: Ik zie mijn vrouw niet als een broedmachine..
goeiemorgen dames! ik vond babyboom ook wel leuk... die massale zwangerschapstest. 23 bij de 1e keer, is best veel. moest wel huilen toen ik al die stellen zag bij wie het (weer) niet was gelukt!
Zo daar was ik ook weer is een keer Zou iemand mijn 20 weken echo op 14 november willen zetten op de lijst om 12.30 en ik wil ook dat het een verrassing blijft dus zou diegene dan ook een V achter mijn gegevens willen zetten. Sorry kan het nog steeds niet. Hier alles goed ook ik voel inmiddels de baby echt een heerlijk gevoel. Gisteren ook babyboom gekeken. Vond het heel dubbel. Bij sommige momenten moest ik echt een traantje laten, maar het intereseert me weinig hoe fan iemand is van Ajax, hoe groot iemand zijn tuin is en er een golf baan aan gaat leggen (lekker belangrijk) of een rapper die failliet gegaan is (eigen schuld!) Wel als je dan hoort hoe lang mensen bezig zijn, vind ik wel emotioneel op zo'n moment besef ik maar al te goed wat voor geluk wij hebben gehad dat het direct gelukt. En dat het niet zo vanzelfsprekend is.
precies...die momenten van de tuin, en ajax enzo boeiden mij totaal niet. maar de persoonlijke dingen zoals dat meisje met ms enzo, dat raakte me wel
thx voor de feliitaties meiden. zo meteen om 14.40 mijn echo sta echt te popelen om ons kindje te zien.