April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    waar bemoeit zij zich mee?
    ik vind wat jij zegt wel klinken als de juiste manier.
    en je kunt je kind niet dwingen op het potje te gaan...dat moet ze leren en dat komt vanzelf!
    nichtje van mn vriend is 1,5 en die is et ook nog steeds aant leren hoor...is niks mis mee!
    en je meisje eet wat ze lekker vind.
    niemand eet graag iets wattie niet lekker vind dus waarom zou jouw meisje dat wel moeten?
    wat een onzin

2. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    idd cynthia. dat heb ik dus ook.. als cailynn het lekkerder vind om een warm broodje te eten sochteds krijgt ze dat beter iets als niks.. en ze kannog niet eens zeggen wanneer ze met plassen en poepen ook niet dat doet ze pas al shet gebeurd is dus ze is er gewoon nog niet klaar voor .. ik dacht ook dat de leeftijd om daar mee te beginnen is onegveer 2 jaar dacht ik.. dan kunne ze al wat mer zeggen en begrijpen ze meer...
    maarja..
    gelukkig vandaag weer rust :p nou ja krijg wel een vriend over de vloer maarja die gaat zicht echt daar niet mee bemoeien ;)

3. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    trouwens 17 weken

gaat zo snel :) :) :)

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou gelukkig maar dan...hele tijd op je vingers gekeken worden wordt je ook niet beter van!

wow 17 weken al...et gaat snel zeg!

5. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Cristel gefeliciteerd met je 17 weken! En wat lijkt me dat vervelend zeg zo'n schoonmoeder. Advies is natuurlijk altijd welkom, maar dit is gewoon echt bemoeizucht. Ik zou ontploft zijn denk ik!

Verder ff niet zoveel te melden. Oja, gaat veel beter met de misselijkheid, gister en vandaag totaal niet misselijk geweest!

Oh enne .... 16 weken!!!!!!!!!!!!!!!! \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle: \:D/ :whistle:

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ladi jij ook gefeliciteerd met je 16 weken he ;)

en ontploffen zou ik normaal ook doen maar ze is zoooo gevoelig begint gelijk om alles te huilen plus ze preekt spaans geen andere taal.. ik kan wel spaans maar ook weer niet super vloeiend

7. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Af en toe wel handig natuurlijk, voordat je ontploft moet je het dan eerst even goed in je hoofd gaan vertalen, dan heb je meteen tijd om er over na te denken en hou je ook wat sneller in :D. Scheelt wel weer vervelende situaties!

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    dat is idd wel een pluspunt haha!

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hahaha ja is precies zoals je zegt :p

hoewel ik dus wel liet merken dat ik geirriteerd was hoor.. en dat wist ze heel goed... maar als ze even was doorgegaan dan was ik welontploft...

touwens hebben jullie nog weekend plannen

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    wij gaan vanavond ff naar een cafetje met vrienden die we al een poos niet hebben gesproken.
    wat ga jij doen dan?

11. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou tis hier pas 10.45 sochtendsw dus ben een beetje ana het opruimen heb nu een soepje aan staan.. dus ga om 11 uur even eten moet was op vouwen om 16 uur vriend van ons ophalen op het vliegveld.. effe kijken wat voor een lekker eten ie mee heeft genomen uit nederland..

en met sab is alles goed ze slapen al in het nieuwe huis ze hoopte volgende week internet te hebben maar alles gaat goed met dr

12. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Hoi allemaal,

Hier alles redelijk; wel een moeilijke, hectische, droevige en drukke week achter de rug. Afgelopen donderdag was de crematie van mijn schoonvader. Mijn man heeft ook nog gesproken (was zo trots op hem, het was echt mooi!) en we hebben nu wel een beetje een gevoel van "rust" over ons heen gekregen. Wat ik wel vervelend vond is dat er na de plechtigheid allemaal mensen aan mijn buik gingen zitten (die ik niet eens of nauwelijks ken...). Mijn man had namelijk in zijn speech verteld dat hij hoopte dat hij het zorgzame karakter wat zijn vader had, en mijn man zelf ook, zou kunnen overbrengen op het kind wat wij over een paar maanden hopen te krijgen en dat we het zo erg vinden dat hij de geboorte niet zal meemaken.

Vandaag 14 weken! Mijn buik is echt al wel groot aan het worden trouwens, soms lijk ik al wel tig maanden zwanger haha. Maar ben qua gewicht nog niets aangekomen (?!). Heb al flink wat positiekleding aangeschaft en dat zit echt zo veel lekkerder dan al mijn broeken die eigenlijk veel te strak zitten :). Aankomende dinsdag weer naar de VK. Weet iemand of ze dan weer een echo maken of moet ik wachten op de 20 weken?!

Fijn weekend allemaal nog!

13. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Even een vraagje. Lees net een paar pagina's terug dat bij Talia de kleine bij 12 weken 7.3 cm was. Bij mij was hij 6.3 cm bij 12 weken, 2 dagen. Is dat klein?! Ik heb geen idee. Kan ik dat ergens terugvinden of hoe groot was jullie kleine bij 12 weken?!

14. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    van wat ik begrepen heb ligt de groei van de kleine op 13 wk 3 dagen... na de 12 weken is de groei verschillend.
    en de groei van het hoofdje en bv de voetjes verschillen ook.

15. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Gaaaaaaap, kom net van een verjaardag, ben doodmoe. Het is op de één of andere manier toch minder gezellig om zonder biertje tussen de zuiplappen te zitten ;) . Maar ik heb me evengoed wel vermaakt hoor. Welterusten, waarschijnlijk liggen jullie al lekker op één oor.

16. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Jep nikita, ik lag al op 1 oor.

Gister een late dienst en vandaag een dienst van 11-19 (lekkere rottijd, ik kan net niets met mijn dag). Maar goed.

KLIK!
    Deze kast hebben we gekocht. We hebben de commode al die erbij hoort (van mijn zus/zwager gehad). We vinden ze echt niet mooi zoals ze nu zijn... :oops: Mijn vriend gaat de meubels helemaal pimpen, in ieder geval schilderen (lichte kleur) en misschien nog wel ornamentjes eraf en andere poten eronder (stoere blokpoten ofzo) en andere handgrepen (rvs look). Wel heel toevallig dat we deze kast tegen kwamen op MP, precies dezelfde lijn als de commode! En dat terwijl het al 10 jaar oud is!

Verder gaat hier alles aardig, ik doe wat rustiger aan. Want alles op hetzelfde tempo als voorheen lukt niet meer (32 uur wisseldiensten werken, huishouden, elke dag 2-3 uur naar paard, sociale contacten etc etc). Mijn vriend helpt veel in huishouden en met paard, de lieverd. Ook is hij veel aan het klussen, ons bed aan het bouwen en al met de commode begonnen te pimpen...

Fijne dag iedereen!

17. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Goedemorgen,

Ben een paar dagen niet hier geweest, had het erg druk. Ik zou gisteravond even kijken, maar toen starte internet weer eens niet (is heel vaak 's avonds). Wordt er niet goed van.

Vrijdag bij de VK geweest en voor het eerst het hartje gehoord. Was heel zacht, maar wel te horen. Ook hoorden we de kleine schoppen (hoorden we ineens "Boeink").

Gisteren naar een kralenbeurs geweest en weer een voorraadje kralen gekocht. Kan ik in de vakantie weer wat kettingen maken.

Met Annika gaat het steeds beter. De antibiotica begint langzaam zijn werk te doen. Ze doet steeds meer met het armpje, alleen nog niet strekken. Koorts is gelukkig wel weg.

Doe het vandaag lekker rustig aan. Lekker luieren, misschien even wandelen als het zonnetje erbij blijft.

18. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    en ook : Hoera 14 weken !!!! :)

19. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Gefeliciteerd astrid! Fijn dat annika beter gaat!

Ik ga te werk, doei!

20. 8samantha8

8samantha8 Bekend lid

13 apr 2007
    768
    0
    0
    stein
    gefeliciteerd astrid met de 14 weken

de zwangerschap gaat super snel vind ik zelf
    nu al

Deel Deze Pagina