April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ally

Ally Fanatiek lid

22 nov 2005
    1.008
    0
    0
    Hallo allemaal,
    ik dacht laat ik ook iets van me horen,
    Ik heb nu ook echt een zwangere buikje.
    Heb de laatste tijd met familieproblemen te maken gehad,ik wilde het niet ,maar werd er langzaam in gedwongen.
    Hopelijk is het voorbij,maak me wel ongerust of het effect heeft op de kleine.
    Mijn man wil ook dat ik daar niet meer naartoe ga ,maar makkelijker gezegd dan gedaan,en het is ook mijn familie,hij zou wel anders praten als het de zijne was.

Ik ga vandaag op kraamvisite ,verheug me er echt op,om de kleine baby in mijn armen te houden.

Cristel ,je had het over zindelijkheidstraining,ik ben ook laar begonnen.
    Mijn dochter was pas op haar 3 de zindelijk,ze was er toen echt aan toe.
    Ze had 1 keertje in haar broekje geplast en daarna niet meer.
    Als ik iemand hoor dat de kleine met 1,5 zindelijk was ,dan voel ik me echt een luie moeder.
    Maar ik denk dat je dat moet doen als je kindje het goed aangeeft .
    Mss doe ik het deze keer ook wat sneller.

Ally

2. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    goeiemorgen dames!
    iedereen een leuke avond gehad?

astrid gefeliciteerd en fijn dat het met je meisje nu beter gaat!
    wij gaan vanmiddag lekker ff naar de kermis in bocholt. ff eruit :)

3. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    meiden met een weekje erbij gefeliciteerd!

ik wilde even vertellen dat ik (eindelijk na lang aandringen) de angelsound binnen heb gekregen gisteren. Direct uitgeprobeerd natuurlijk en na even zoeken....ja hoor! hartje gevonden! wieieieie ben weer helemaal gerustgesteld na al de schilder-perikelen.

@ valhalla is idd wel een fijne bijkomstigheid, dat op die manier de rotklusjes uit handen genomen worden ;)

4. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    fijn dat je weer gerustgesteld bent meid!

hmmm ik zou ook zoooo graag die angelsounds willen hebben maar ben nog sterk genoeg om nee te zeggen.
    dinsdag weer naar de VK en dan weer hartje luisteren :D

ik weet trouwens nie wat ik vandaag heb, loopneus en hele tijd niezen, traanogen. net hooikoorts ma dat kan dus egt nie hahaha
    dat niezen word ik ook niet veel vrolijker van want het doet ZEER! :(

5. Bri

Bri Niet meer actief

Miele, maak je geen zorgen over de schildersziekte. Dat is een aandoening die vooral bij beroepsschilders voorkomt, doordat zij jaren achter elkaar dagelijks oplosmiddelen inademen. Van een paar dagen verflucht krijg je die ziekte zeker niet (al is het beter om verf op waterbasis te gebruiken en sowieso flink te ventileren).

Bezoekje aan de VK afgelopen vrijdag was weer prima. M'n baarmoeder groeit veel harder dan ik had gedacht. Het is nu een beetje te zien, maar als je het niet weet, zie je nog steeds niet dat ik zwanger ben. Gelukkig maar, dan blijven die taferelen die emmetje beschrijft me nog even bespaard: het lijkt me vreselijk als allemaal mensen ineens aan je buik gaan zitten! Dat doe je toch niet?!

Ik ga zo meteen nog even de stad in: ik heb bijna geen broeken of rokken meer die ik nog prettig kan dragen. Hoog tijd voor een paar lekkere met elastieken band dus! Daarna nog bij m'n moeder op bezoek.

Groeten en geniet nog even van de vrije zondagmiddag!

6. talia

talia Fanatiek lid

27 nov 2005
    2.561
    0
    0
    kapster
    belgie
    hey meiden,

gisteren was echt leuk met mijn man samen naar de bios geweest en erna lekker uit gaan eten heeft me echt goed gedaan wnat het was een hele tijd geleden.

@ cristel: over dat potje gaan is echt erg en zeker op 14 maanden trouwens op potje gaanheeft temaken met de sluitspier en als je kindje er niet klaar voor is zal er ook niks gebeuren als je heer op het potje zet als ze de sluitspier nog niet onder controle hebben kunnen ze er zelf niks aan doen.

@ emmetje: bij mij is idd het geval dat de kleine met zijn/ haar groei op 13w+3d lag dat kan nog erg blijven schommelen hoor.

7. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Hey girls,

Astrid wat fijn dat het al beter gaat met die kleine! En gefeliciteerd met de 14 weken!

Ally gefeliciteerd met je 16 weken! Veel plezier op kraamvisite!

Buddy ik ben de laatste ook heel verkouden en inderdaad het niezen doet pijn! Zijn bij mij die buikspieren die zich dan proberen aan te spannen maar wat niet echt kan ofzo.

Ff over die vreemde mensen die aan je buik gaan zitten, daar heb ik dus ook echt geen zin in. Denk dat ik er ook gewoon wat van zeg. Is toch ook niet normaal? Je gaat toch niet zomaar aan iemands buik zitten?

Gister een superromantisch avond met lief gehad. Ik had allemaal kleine hapjes gemaakt (soort tapas, maar niet alleen spaans) en voor vriendlief champagne en voor mezelf appelsap, kaarslicht, muziek. Was echt heerlijk. Daarna Bridges of Madinson County gekeken. Super geslaagde avond.

8. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    hallo meiden!
    ben ik weer eventjes,
    heb geen tijd om alles bij te lezen, hoop dat het goed gaat met iedereen!

hier alles goed, heel druk geweest deze week maar de huiskamer is af gelukkig en we slapen ook al daar. vandaag weer even in het oude huis, spullen halen, en dan aan de slaapkamers beginnen.
    gaat best hard, maar merk wel dat ik het echt rustig aan moet doen, snel moe en last van mijn rug en benen enzo.

ben ook opeens bijna 16 weken, zo gaat de tijd echt snel, nog een weekje en dan weten we misschien wat het word. :D

heb trouwens al een aardige buik :confused: iedereen denkt dat ik al voorbij de 20 weken ben. zal binnenkort even wat foto's erop zetten.

nou ik hoop dat ik snel internet heb in het nieuwe huis want dit is wel afkicken zo hoor :) weet niet hoe ik alles ooit moet bijlezen.

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey

ben ik ook weer even.. gister onze vriend op gehaald van het vliegveld.. komen we thus had die dus de koffer bij uiteraard cailynn er helemaal met dr neus boven op om te zien wat er in zat.. ook niks nieuwsgierig :(

iedereen dus een fijne avond gehad? ik ook wel vroeg naar bed gegaan was weer kei moe en mn rug was gebroken pffff...

en over dat potje ja ik doe het ook nog niet hoor... ik ga mn meisje niet verplichten om ietste doen als ze niet wil bang os of er niet klaar voro is.. er komt een tidj dat dat wel zo is.. 2 jaar vin dik ene mooie leeftijd om het te proberen

zo ga even ontbijten..........

10. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey buddy... wat leuk samen te gelijker tijd hahaha.. had de vorige pagina al gezegt dat je snel weer internet had :p

neem ook lekker rust he :p

11. Tiener

Tiener Niet meer actief

Hey meiden,

sorry dat ik er maar heeeeel weinig ben..maar heb t fut er niet voor om te computeren..heb er echt geen zin in de laatste tijd :(
    het enige wat ik wil is heel de dag in men bedje liggen..maarja dat ken helaas niet..

ik vroeg me af of jullie ook last hebben van huilbuien? ik heb gister 1,5 uur achterelkaar zitten huilen om niks..ja dat me vriend een uur eerder naar zijn werk ging,terwijl ik dat niet eens zo erg vind :(
    en van de week had ik ook al paar keer zitten huilen terwijl ik niet eens weet waarom..

de 29e mag ik weer naar de VK en dan krijg ik ook mijn verwijsbriefje voor de 20-weken echo :D
    het liefst zou ik dat gelijk die week al doen de echo, maar het lijkt ons mooier om dat toch in de 20e week te doen omdat het dan wat groter is en omdat we toch wel graag willen weten of het een jochie of een meisje is :) zelf heb ik een sterk gevoel dat het een mannetje is..

maar ik spreek jullie wel weer..

Groetjes
    Tiener

12. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Tiener,

Geen zorgen hoor! Hier ook veel gehuil tijdens de zwangerschap (al had dat natuurlijk wel een dubbele reden, maar ik weet zeker dat het ook door de hormonen kwam). Het meest genant was nog wel op mijn werk. Ik had een afspraak met mijn mentor (ja, ja... ik heb sinds kort een mentor). Het was het eerste gesprek en ik heb bijna 1.5 uur zitten huilen... :( Echt erg...

13. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    hoiii.

het huilen herken ik ook.. vanmorgen nog en achteraf denk ik tja waarom eigenlijk... ben veel emotioneler.. maar goed, zwanger he! hhahaha..

fijne avond nog..

meiden met een weekje erbij gefeliciteerd!

14. sab85

sab85 VIP lid

24 mei 2007
    9.434
    0
    0
    heb even snel wat foto's van het nieuwe huis in mijn album gezet,
    inmiddels ligt de laminaat vloer er ook al in , maar daar heb ik nog geen foto van.

zal morgen wat nieuwe foto's maken ook wat minder donker. maar zo hebben jullie toch een beetje een idee waar ik uithang ;)

15. Tiener

Tiener Niet meer actief

hihi ja ik zeg ook telkes tegen me vriend: " ja t zijn de hormonen, ik ken der ook niks aan doen" en dan zegt ie : jaja je ken niet alles op je hormonen afschuiven ;)

maargoed ben blij dat ik niet de enige ben hihi
    maar dat lijkt me best genant om tijdens gesprek met je mentor zo te huilen..wist hij wel dat je zwanger bent?

groetjes

16. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ sab je huis ziet er geweldig uit hoor! veel klusplezier nog en hopelijk ben je snel weer online!

@ cristel....pffff schoonmoeders praat me er niet van! ;) bemoeit zich overal mee en haar grootste hobby is haar zin doordrijven!

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    nou ik ben nu echt helemaal over de rooie.. MN SCHOONMOEDER!
    heeft nu zn halve familie zitten opstoken over het eten dat wij cailynn geven en dat cailynn op het potje moet etc.. ik ben nu dus echt pissig.. ik hoef dr echt niet meer over de vloer te hebben ja voro 1 urtje en dat mag ze weer gaan kom nou wat denkt ze wel niet.. mn man is ook helemaal boos.. maar dr valt niet met dr ta praten.. kom nou is toch mijn kind of niet dan.. we gaan dus met de kerst echt niet daar heen en ze hoeven ook niet naar hier te komen.. we hebben het nu allebei wel gehad..
    dit is toch niet normaal of niet dan.. ze zeggen gewoon dat wij ons kind niet goed opvoeden nou ja zeg..

en de redes:

* we geven meer aardappels en gekookte maroni( ds zonder saus allen die boogjes) dan rijst en bonen(typisch mexicaans) en dar is niet goed volgens hun teveel kolydraden maar ja in rijst ook of ben ik nou gek

* cailynn heeft nog ene luier aan ja hallo ze is pas 14 maanden

* we kleden haar niet elke dag op en top aan lees in een net jurje en haar netjes gedaan
    ja als ik een barbie pop wilde had ik die wel gekocht..
    kidn wil spelen in lekker zittende kleren lees spijkerbroekje en leuk truitje... geen pof jurkje..
    plus ja de haren gaan door de war met spelen he..

* ze krijgt voordat ze naar bed gaat nog een fles melk

dat waren de hoofd redes maar er waren er nog meer.. nou dat is toch niet meer normaal.. nouik ben dus echt boos sorry moest dit even bij jullie kwijt sorry voor mn gezeur

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    sjezus cristel!
    wat denkt dat mens wel niet!?!?!?
    kan ze niet gewoon mensen in hun waarde laten?
    iedereen heeft een eigen manier van opvoeden en wat kids krijgen als eten verschilt in elk land en het ene is niet beter dan het andere!
    wat een zeur zeg.
    ik zou maar afstand houden als ik jou was en hopen dat je snel naar nederland terug kan!

goeiemorgen trouwens.
    ben nog steeds ontzettend slecht in orde, heb ook sinds gistermiddag al knallende koppijn en het gaat maar niet over.
    moet vandaag wel werken maarja het is niet anders.
    hoop dat de kids een beetje rustig en lief tegen elkaar zijn.

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou dames ik vertrek richting werk.
    misschien kom ik vanmiddag nog ff binnenvallen maar ik denk pas rond een uur of 6.
    iedereen een fijne dag!
    liefs cynthia

20. Tessa1981

Tessa1981 Bekend lid

13 aug 2007
    592
    0
    0
    Morrie allemaal!

Vandaag van 14-23 werken , maar daarna 5 dagen vrij, heerlijk. Kan ik hopelijk wat in huis doen, want door vermoeidheid ligt er nog zoveel was en bende...

Vriendlief is heel erg aan de klus, erg leuk. Onze bedombouw heeft hij bijna klaar, ook heeft hij een start gemaakt met het pimpen van de commode. We hebben ook een box gekregen die geschilderd moet worden, hij heeft er helemaal zin in.
    Vanavond halen we de bijpassende kast bij de commode op die we via m*rktplaats gekocht hebben en die moet ook gepimpt worden.
    En dan hebben we nog meer klussen liggen, lekker bezig dus!

Iedereen een fijne dag!

Deel Deze Pagina