Hey girls, Vanochtend helaas toch weer over mijn nek gegaan. Voel me nu de hele dag al een beetje vervelend. Toch nog een beetje op lopen ruimen, want er komen vanavond vrienden eten. Buddy wat lekker dat je het hartje weer hebt gehoord! Wat vond je lief ervan? Gefeliciteerd ook nog met je 15 weken! Nikita wat een verhaal joh van je heup! Mielenl dus toch lekker chinees , haha geweldig! Eet smakelijk! Mijn vk vroeg de eerste keer wat ik woog, maar de 2e keer vroeg ze daar helemaal niet meer naar. Lief heeft wel gezegd dat ik nog wat was afgevallen, omdat hij zich daar een beetje zorgen om maakte. Maar dat was gelukkig niet nodig. Las ook in de informatie de ik van de huisarts kreeg dat de meeste VK's niet meer zo naar gewicht kijken omdat het eigenlijk niet zo van belang is. Wuppie gefeliciteerd met je 15 weken! Tot later weer girls!
hey buddy! mn lief vond het helemaal geweldig, die blik in zn ogen...ONBETAALBAAR. mn mannetje werd ineens zo klein en kwetsbaar toen hij de voor hem bevestiging hoorde dat de baby "het doet"
Ach gos wat lief! Het is voor hun ook wel raar natuurlijk, zij voelen niks dus blijft dan toch een beetje onecht denk ik.
Wat een leuke nieuwtjes allemaal en alle hartjes doen het. Donderdagavond mogen wij voor het eerst naar het hartje luisteren. Ben wel erg benieuwd.
Hoi, Ik heb ook veel meer last van vermoeidheid. Probeer 's middags een dutje te doen en dan red ik het 's avonds tot rond half 11. Ben wel heel vroeg wakker, tussen 6 en half 7. Kan dan niet meer in slaap komen. Het eten is bij mij af en toe ook een ramp. Ik heb nergens zin in, maar probeer me er wel toe te zetten om groente te eten. Maar na een paar happen krijg ik echt niet meer naar binnen. Ook ik voel sinds een paar dagen de kleine bewegen. Vooral als ik op bed lig, maar net ook toen ik hier op de stoel zat. Een zacht aaien aan de binnenkant van de buik, zo voelt het bij mij. Nog even een vraagje, kan iemand mijn 3e afspraak bij de VK in de lijst zetten. Die is op 23 november om 9.00 uur. Alvast bedankt.
He bah, Corina, wat vervelend voor je! Ik voel me sinds anderhalve week ook dramatisch. Veel hoofdpijn, weer misselijk etc. Vandaag bij de gynaecoloog: Over drie weken weet ik meer. Ze kiest liever niet voor een keizersnee, en ze gaan het in de groep bespreken. Keizersnee brengt altijd risico met zich mee, dus als het zonder kan.... Als klap op de vuurpijl kreeg ik een... ECHO kado! Ha, daar hadden we niet op gerekend! Wat een feest zeg! Hij/zij keek ons trouwens behoorlijk boos aan haha. Ze dacht even heel kort te kunnen zien wat het wordt, maar nam het weer terug. Het was te kort om er een conclusie van te maken...
Das nooit verkeerd een extra echo! Gyn heeft liever geen keizersnee....? Maar lijkt me dan toch wel riskant of niet? En ook niet echt pijnloos voor jou. Even afwachten nog. Heb een buikfoto in mn album gezet!
hey ben ik ook weer.. nou het regent hier as... zoo vies.. maarja verder ales goed hier fijn dat alle smet iedereen zo goed is... moi zo idd het is zoooo stil hier waar is iedereen toch wordt er verdrietig van.. heb nou ook wel minder tijd eventjes maarja.,... mn beeb doet het goed hij beweegt zooooo veel zo leuk
Ik zal ook weer eens een kleine update geven. Ik schrijf hier niet veel, maar lees regelmatig even mee. Ben nu 14 weken geweest en voel de kleine al goed bewegen. (nu ruim een week al) Ik weet het is vroeg, maar het is natuurlijk ook mijn derde. Mijn buik is goed aan het groeien. Vandaag op het werk weer even geluisterd met de doptone....het blijft een genot om dat galopje te horen De extra echo's blijven naturlijk ook leuk. Mijn twee meiden van 3½ en 2 jaar oud zijn momenteel druk aan het oefenen met hun pop. Flesjes geven, in bad doen etc. Erg aandoenlijk allemaal. Na mijn extreme misselijkheid vanaf week 7 t/m week 12 (van smorgens vroeg tot 's-avonds laat spugen) merk ik nu dat ik echt begin te genieten. Sorrie dat ik niet reageer op anderen, maar daar reageer ik te weinig voor. Weet wel.....ik blijf jullie volgen. Tot de volgende update. Kwebbel
hey wat fijn dqat jullie al je baby voelen lijkt me echt super e kwebel leuk dat je even mee komt kletsen ik heb eergister de echo gehad het was super de baby had hele lief zijn handje op zijn hoofd echt super lief maar hey ik ga weer gefeliciteerd mensen met een weekje er bij groetjes samantha
ohh buddy wat gaaf zeg een extra echo! Ik heb er (tot grote verbazing van anderen) al 4 gehad en het verveelt echt NOOIT! Wat zou jij het liefste willen qua bevalling? Een keizersnee? Dat zullen ze dan toch wel meewegen in hun oordeel mag ik aannemen? @ corina mooi buikje al hoor! Ik kreeg gisteren de opmerking dat ik al zo'n enorme buik had dat ik waarschijnlijk wel 30 kilo aan zou komen tijdens mijn zwangerschap! Hahaha dat beurt wel lekker op! Ik zal binnenkort ook nog wel een nieuwe buikfoto maken @ astrid hoe gaat het met annika? Wat eten betreft, heb ik het idee dat 's morgens mijn spijsvertering heel langzaam op gang komt, en 's avonds om een uur of 7 op een laag pitje gezet wordt. 's morgens heb ik het aardig onder controle (dan eet ik eerst 2 fruitjes, en dan om een uur of 10 pas 2 crackers), maar 's avonds heb ik soms enorme last van maagzuur als ik teveel (of te laat) eet. @ kwebbeltje leuk om af en toe wat van je te horen! @ cristel bij ons is het de afgelopen dagen super mooi weer geweest, wel koud. Gister ochtend moest ik de autoruiten krabben! Nouja zoals gezegd dus gisteren lekker chinees gegeten. Echt super timing, toen wij aan kwamen met de chinees, stond de shoarma-boer aan te bellen met de bestelling. Toen bleek dat het vlees van de shoarma boer wel heel snel afkoelde, zaten de anderen al snel (warme) chinees van ons te bietsen (gelukkig hadden we MEER dan genoeg). Dus einde van het liedje had iedereen wel een beetje chinees op. Het mooiste was de opmerking van mijn schoonmoeder: "volgende keer bestellen we wel chinees"
hee meiden, wat me opvalt; ik ben al een paar dagen niet meer misselijk! Lekker hoor. Ik ben sinds 2 dagen gestopt met zoetigheid eten en drinken, ik vermijd alle producten waar suiker in zit. Alleen nog 3 stuks fruit en mijn actimel. Dit omdat Dionne zo groot was bij geboorte en ik weer niet zo'n groot kind op de wereld wil zetten, Het komt gewoon veel voor in de familie, grote babies. Mijn broer was 11 pond, mijn moeder had zwangerschapsdiabtes. Ze wilde graag nog een kind maar dat werd afgeraden; die zou 13 pond worden! Tegenwoordig kunnen ze veel meer gelukkig! Met 25 weken krijg ik een glucose tolerantie test om te kijken of ik ook zws diabetes heb. Zo ja dan zal ik elke dag insuline moeten spuiten omdat ik nu al een suikervrij dieet hanteer. Maar goed hopelijk is dat allemaal nie nodig... Van het weekend viert mijn moeder haar 60ste verjaardag en dan neem ik wel een stukje taart hoor! Weet iemand nog een leuk kado?Ik vind dat altijd zo moeilijk, ze heeft alles al. Ik dacht aan een saunabon maar dat heb ik een paar jaar geleden ook al gegeven. @kwebbel; leuk dat je even kwam kijken en fijn dat het goed met je gaat @cristel; het lijkt me echt heel beangstigend die branden, is het dichtbij jullie huis? @meiden met een echo, leuk hoor de kleine weer even zien, ik moet geduld hebben tot 7 december!
goeiemorgen......ik las dus gewoon "het regent"......pfff heftig hoor die bosbranden! Pas maar goed op jezelf en je gezinnetje en ik hoop dat de brand ver (genoeg) bij jullie weg blijft!
Goedemorgen! Nikita en Samantha: gefeliciteerd met een weekje erbij (ik let daar meestal niet zo heel erg op, maar jullie staan nu op de laatste pagina met een mooi rond aantal weken). En natuurlijk ook nog met de echo's! Kwebbeltje, leuk om wat van je te horen (uh... lezen). Geweldig dat je grote meiden zo meeleven, dat is toch echt wel wat extra's t.o.v. de eerste keer, denk ik. 4cats: sterkte met je suikerarme eten... ik hoop dat je niet zo'n heel erge zoetekauw bent, dan lijkt het me beter vol te houden. LaDi, hopelijk gaat het vandaag wat beter dan gisteren en was het etentje nog gezellig. Cristel, sterkte met de branden, ik hoop dat jullie echt aan de goede kant blijven zitten! Hoorde hier vanmorgen op het nieuws dat er al een half miljoen mensen geëvacueerd zijn in Californië, onvoorstelbaar veel! en alle andere dames: ik heb alles gelezen, maar kan niet zo veel onthouden van wat ik gelezen heb (hoe zou dat nou toch komen). Zie het dus niet als des-interesse of zo, m'n geheugen doet het gewoon niet meer zo goed!
Ben ik weer! Mooi hartje gehoord, leuk! Ik heb een negatieve bloedgroep, waardoor ik twee keer een injectie moet, 1 voor en 1 na mijn bevalling. Zo ook rond 30 weken nog een keer bloed afnemen om te kijken hoe het gaat. Dit omdat mijn baby hoogstwaarschijnlijk een positieve bloedgroep heeft en dat weer voor problemen kan zorgen. Zo wordt het allemaal voorkomen en in de gaten gehouden. Heel verhaal. Verder vanmiddag met mijn moeder op stap. Er is hier markt en even langs de kruidvat. Vanavond weer naar Broes. Verder lekker rommelen in huis, nog genoeg te doen.
soms wel ja... Tessa: ik heb zelf 0- als bloedgroep, dus die injecties en extra controle krijg ik ook. (ik was altijd een ideale bloeddonor met die bloedgroep, maar dat zit er dus even niet meer in, ze gaan me over een jaar pas weer oproepen.) Veel plezier vandaag, je plannen klinken erg goed en gezellig!
@ tessa gaaf dat je het hartje hebt gehoord! qua bloedgroepen is het bij ons precies andersom: ik positief en mijn man negatief. Dus voor mij (gelukkig) geen injecties pffffew! veel plezier vanmiddag met je moeder tessa!