@ denise spannend! ik mag de 7e voor de eerste echo. @adriana ja ja zal wel dat jij het vervelend vindt dat ze een test gaan doen ik heb net lekker even op de bank gelegen, gelukkig is de pijn in mijn maag weer over...
heeyy Weer een april mama erbij! Kon het nauwelijks geloven dat ik weer zwanger ben. Heb namelijk in juni een miskraam gehad had niet gedacht zo snel weer zwanger te zijn! Nu maar hopen dat alles nu wel goed gaat groetjes Rachelle
hallo meiden, Kom mezelf hier voorzichtig aan melden want ik kan het nog steeds niet geloven dat ik zwanger ben, zat op mijn ongesteldheid te wachten omdat we dan gingen beginnen met icsi. Waarschijnlijk ben ik uitgerekend op 17 april maar 3 sept. krijg ik de echo en dan weet ik het zeker. liefs fay
Adrana, ik heb een incestverleden dus vnadaar ik van dat idee walg. Vind dit iets voor mij en m'n man.
26 april 2008 mama`s cristel1986 - 21 jaar - Long beach - 2 april 2008 - 2e kindje corina - 25 jaar - Zeeland - 2 april 2008 1e kindje frumpje - 33 jaar - zuid holland - 2 april 2008 - 1e kindje kaley - 43 jaar -friesland - 3 april - ? - miskraam angels - 27 jaar - zuid holland - 5 april 2008 - 1e kindje Ally-30 jaar-Zuid Holland - 8 april 2008 - 2e kindje Sab85-22 jaar-Zuid Holland - 9 april 2008 - 1e kindje nikita23 - 24 jaar - noord-holland - 10 april 2008 - 1e kindje mariaatje - 26 jaar - Zuid-Holland - 12 april 2008 - 1e kindje H25 - 25 jaar - Gelderland - 12 april 2008 - 1e kindje kellox - 24 jaar - Gelderland - 13 april 2008 - 1e kindje vicky - 26 jaar - enschede - 13 april 2008 - 2e kindje Denise85 - 22 jaar - Amersfoort- 13 april 2008 - 1e kindje Mielenl- 34 jaar - Noord-Brabant - 14½ april 2008 - 1e kindje Gerdiendejong- 24 jaar - Overijsel - 14 april 2008 - 2e kindje Illy- 31 jaar - Noord-Brabant - 14 april 2008 - 1e kindje Esjuh- 21 jaar - delft- 15 april 2008 - 1e kindje 4catsandagirll- 32 jaar - Zuid Holland - 15 april 2008 - 2e kindje sangirl- 27 jaar - Amsterdam - 15 april 2008 - 3e kindje mammieloves- 18 jaar - Gelderland - 15 april 2008 - 1e kindje - miskraam pechvogel- 32 jaar - Noord Brabant - 16 april 2008 - 3e kindje wuppie 01- 25 jaar - Noord Holland - 16 april 2008 - 1e kindje adriana82- 24 jaar - leiden - 17 april 2008 - 1e kindje fay26- ? jaar - ? - 17 april 2008 - 1e kindje oOMissCOo- 20 jaar - Achterhoek - ? april 2008 - 1e kindje Eunice1976- 30 jaar - het zuiden - ? april 2008 - 2e kindje Tatty Teddy- 26 jaar - zuid-holland - 17 april 2008 - 1e kindje rachelle6686- 21 jaar - Gemert - ? april 2008 - ?e kindje @rachelle en fay gefeliciteerd met jullie zwangerschap, en geniet van de roze wolk! Natuurlijk hopen we allemaal dat er niemand weer weg gaat en we met z`n allen een voorspoedige zwangerschap hebben !
Denise, Rachelle en Fay welkom hier! Dat we het met z'n allen maar erg gezellig mogen hebben. Denise, is bij ons ook nog steeds onwerkelijk hoor! Je hebt er zo lang op gewacht met best veel moeite en dan wil je het eingelijk helemaal niet geloven. Maar toch blijft mn ongi echt weg Fay das goed nieuws, net voor je ICSI spontaan zwanger! Lekker gevoel he?
Wow wat een hoop nieuwe zwangeren zeg, gefeliciteerd hoor! Croky heel veel sterkte ! Het was vandaag hartstikke rustig op mijn werk dus af en toe even stiekem gespiekt hier, moest lachen om het tepelbetasten haha. Ik heb enorme pijnlijke borsten, volgens mij zijn ze al met een maatje gegroeit. En mijn tepels zien er roder uit. En ik heb steeds zo'n ontzettende honger echt niet normaal meer, dat had ik bij de eerste niet. Ik heb net mijn avond eten op maar kan wel weer een bord op. Maar niet te veel aan toe geven anders ben ik tonnetje rond straks en dan niet van de zwangerschap. Mijn man is eierkoeken, krentenbollen, crackers en rijstewafels aan het halen voor me. Wat gezonderder snacks!
@4cats mijn borsten zijn nog niet gegroeid volgens mij maar wel zere tepels al vanaf een week voor mijn nod. En honger? Ja af en toe wel trek maar dan zit ik met een paar happen vol. Toch wel raar, dat die symptomen zo verschillend kunnen zijn.
ik heb vanmiddag al een nieuwe bh gekocht, maatje groter... vond het erg snel , maar mijn bh's werden gewoon pijnlijk klein nieuwe dames gefeliciteerd! gaat snel opeens.. mijn huisarts vertelde me trouwens dat ik geen ontbijt koek meer mag, dus eet nu sochtend maar wat yogurt met cruesli. brood krijg ik niet weg zo vroeg en moet echt iets eten anders ben ik zo misselijk.
Hey, sorry voor late reactie! was 'ff' naar de hypotheekadviseur! pfff was een lange zit! maar offerte is getekend dus we hebben zeer binnenkort een leuk huissie! \/ \/ \/ Wel ff druk maar beter nu, dan later als ik al met een bolle toet loop! hihi Met mij gaat het eigenlijk super nu! al 2 dagen geen pijnaanvallen! HEEEERLIJK! Nu alleen nog de 'standaard' zwangerschapssymptomen! hihi maar das niet erg! Denk dat het niersteentje is uitgepiest! Nou ga ik nog ff lekker met me ventje een filmpie kijken en dan op tijd naar bed, morgen weer werken! (stiekem geen zin in) Nog 3 weekjes en dan lekker vakantie! @ nieuwe pink ladies : GEFELICITEERD EN WELKOM! het word al een gezellige club zo zeg!
Hallo dames en welkom alle nieuwe dames. Bij mn vorige zwangerschap had ik helemaal nergens last van (mk) dus nu hoopte ik dat ik het tenminste wel zou merken. Nou dat heb ik geweten ook... Zooo misselijk, als ik mn mond alleen al voor een hap open moet doen begin ik al zowat te kokhalsen. Het is ook niet alleen sóchtends maar echt de hele dag door! Over dat slechte slapen kan ik ook mee praten, wordt je s'nachts wakker met het idee dat het bijna ochtend is, blijkt het pas 00.30 uur te zijn en moet ik nog een hele nacht (behh). Voor mn nod had ik ook last van een slechte stoelgang maar tegenwoordig moet ik elke keer rennen naar de wc, ach beter dan dat het aan de andere kant (overgeven) eruit komt. Croky; heel veel sterkte meid, ik weet hoe het voelt. Ookal wist je het nog maar net je bent er toch al mee bezig en over de toekomst aan het denken. Ik vind het af en toe ook nog steeds dood eng en wacht maar rustig mn eerste echo af. Ik heb trouwens vandaag de vk gebeld en ik mag 27-8 voor mn intake en eerste echo komen. Ik had verwacht dat ik al eerder mocht komen voor de echo, dus moeten we nog 2 weken onze mond houden! (oei!)
@ corina, wat afschuwelijk! Ja ik begrijp het dan. Wel dapper dat je het zo met ons deelt... Volgens mij ben je enorm sterke vrouw! @ sab, geen ontbijtkoek? Ik heb letterlijk net nieuw gekocht! Nou.. Zal mijn vriend lekker vinden. Alles voor zichzelf! Weet je ook waarom het niet mag? Nieuwe zwangeren! Gefeliciteerd meiden! Wat heerlijk he!? Mvm is net geweest. Ze had zelden zo'n dikke tweede streep gezien bij 5 weken dus zij denkt dat ik wat langer zwanger ben. Nou, ben benieuwd. Het was echt een hele lieve vrouw en dat kaartje wat je krijgt met die test erin, bezorgde me toch wel een brok in de keel...
Nog een overeenkomst! Wij hebben volgende week dinsdag onze afspraak met de hypotheekadviseur! En inderdaad nu even druk, maar dan straks lekker in een nieuw huis!
wist ik ook niet maar dat vertelde mijn huisarts, het gaat om kaneel wat dus ook in ontbijtkoek zit, het is laatst bewezen dat het de kans op een mk kan vergroten. ze zei wel dat 1 plakje niet erg is of een stukje appeltaart maar je moet het niet teveel eten. maar zoals met alles waarvan ze zeggen eet niet teveel , eet ik het helemaal niet
In ontbijtkoek zitten kankerverwekkende stoffen,: http://www.kwfkankerbestrijding.nl/cont ... tledN.html