Gelukkig nog iemand online. Begon me al eenzaam te voelen. oOMissCOo heel veel plezier vanavond. ik hoop dat jullie kunnen slagen voor een auto. Ik heb vanavond alweer feest. Een oom en tante van manlief zijn 25 jaar getrouwd en vieren dit in de zaal waar wij ruim een jaar geleden ons bruiloftsfeest hebben gevierd. Heb er wel erg zin in.
we zoeken een goedkoop 2ehandsje, 5deurs,zwart(eis van vriendlief) en goed schoon interieur(eis van mij) en uiteraard een ruime kofferbak waar de kinderwagen over een paar maand in kan we hebben al een mazda 323 gezien, 1250 euro met apk tot september 08. dus die gaan we vanavond ff bekijken. de toekomstige opa moet uiteraard ook mee, de auto moet wel veilig zijn want het gaat wel om het vervoer van zijn kleinkind haha
* snif * en dat is dan je eigenste buddy...... ik heb ze nog niet ingescand. ik hoop van het weekend (tussen de verjaardagsvisite door) (heb niet eens tijd om bij te lezen hierzo....)
Hallo allemaal, Mielen,waarom krijg jij zoveel echo s. Is daar een medische reden voor. Misscoo,succes met de auto. Ik heb ook nog de bedje van mijn dochter op de zolder staan,die komt de laatste maand wel naar de slaapkamer,de baby slaapt gewoon bij mij op de kamer. Ik moet alleen nog de kinderwagen kopen,twijfel heel erg tussen de QUINNY Buzz of de maxi cosi taxi. Ga ook volgende week ofzo rondkijken. Ally
mielen: ik heb ze ook nog steeds niet erin staan hoor is ook al weer 2 weken geleden mn man doet ze strax inscannen cynthia: heb ik zeker gemist dat je je rijbewijs hebt.. nou gefeliciteerd he... en hopelijk vind je snel een leuk autootje de rook is minedr er is nu weer mist maar het scheelt een hoop.. eindelijk weer wat beter ademhalen gister avond uit eten geweest nou cailynn was me weer lekker bezig.. ik heb het eten laten inpakken (ja dat doen ze hier) en ben naar de auto gegaan ik heb het thuis maar op gegeten want jeetje er was gewoon nik smee te beginnen.. ja dames (de meeste dan) over 1.5 jaar zitten jullie ook zo hahahah
hoihoi Vandaag weer een hele toestand! Vanochtend had ik weer een bloeding, wel oud bloed maja het zat me niet lekker. Op mijn werk heb ik mijn VK gebeld en zij regelde dat ik gelijk langs kon komen op de afdeling gyn (dus niet de poli wat ik dus verwachtte) Omdat ik werk in het ziekenhuis kon ik direct komen, mijn status opgehaald in het centraal archief en me aangemeld op de afdeling. Eerst werd er geluisterd naar het hartje, die was hartstikke mooi en luid te horen gelukkig, daarna bloeddruk, temp en pols gemeten. Ik bleek wat koorts te hebben ?en mijn polsslag was wat aan de hoge kant (100 spm). Ze weet dit aan een griepje, geen idee maar ik voel me niet grieperig. Hierna moest ik wachten op een arts-assistent die de echo zou gaan doen. Na een lange tijd mocht ik dan eindelijk. Wat bleek ik kreeg een geheel inwendig onderzoek , inclusief eendenbek Mijn baarmoedermond zag er normaal uit alleen wat vreemde afscheiding en wat oud bloed, daar zijn wat kweken van afgenomen. Tja en toen de echo, eerst inwendig. Het kindje had het prima naar zijn/haar zin, maar de arts zag wat vreemds boven mijn baarmoedermond, het leek net een tweede placenta of een extra stuk placenta? Ze deed de echo nog eens buitenwaarts en weer dat vreemde boven mijn baarmoedermond.De arts had het in ieder geval nooit gezien en ging de gynaecoloog erbij halen. Snik, toen werd ik dus heeeel nerveus, je haalt de raarste dingen in je hoofd en die paar minuten leken wel uren. Na eindeloos wachten was ze daar en weer een inwendige echo. Volgens de gynaecoloog zag het er over het geheel gezien normaal uit en die zogenaamde tweede placenta blijkt waarschijnlijk een bloed ophoping met slijm te zijn. Ik moet nu de kweek afwachten, het kan van alles zijn; schimmel, irritatie of een infectie. Ook werd er verteld dat mijn baarmoeder hoger dan normaal ligt en werd er gevraagd of de eerste op een natuurlijke weg op de wereld is gekomen. Ik gelijk weer in de stress want nu denk ik dat de volgende bevalling ook zo dramatisch gaat verlopen als bij mijn dochter. Ik heb heel wat te vragen aan mijn VK! Ik was ook helemaal kapot toen ik weer bij mijn collega's kwam. Denk je dat je gaat voor een echo, ga je helemaal door de mangel. Ik heb weer 2 mooie foto's van de baby en wat leuk is; volgens mij heeft het dezelfde voetjes als mijn dochter, lang en smal en het gezichtje zie je ook heel duidelijk. Het is een lang verhaal geworden maar het was ook een rare lange dag!
4cats: zo zeg, jij maakt ook behoorlijk wat mee tijdens de zwangerschap. Ik schrok wel even, maar ben blij dat alles goed is. Die bloedprop komt er dus binnenkort ook uit? Of is het nog niet zeker dat dat het is? Nou meid, dikke knuffel weer voor jou.
4Cat: Jeetje, wat een verhaal weer Jij maakt toch ook wat mee tijdens je zwangerschap, zeg! Ben wel heel erg blij voor je dat alles goed is met die kleine. Dat is toch het allerbelangrijkste. Dat inwendige onderzoek is misschien niet leuk, maar in jouw geval wel goed dat ze even verder gekeken hebben dan alleen een echo. Sterkte!
Ik moet afwachten wat de uitslag is van de kweken en misschien als ik verder ben in mijn zwangerschap wordt duidelijk wat het nu precies is. De gyn zei ook dat het misschien een stukje placenta is die voor de baarmoedermond ligt en wat groter is dan normaal, maar in dit stadium is er nog niks over te zeggen helaas.
Dat meisje wat bij ons op de lijst stond, Lieselotje1980, onze enige tweelingmama, is overleden. Eerst zijn één voor één haar kinderen overleden en vervolgens zijzelf. Ze had een ernstige vorm van zwangerschapsvergiftiging. Ik vond het heel erg om te lezen... Meer hierover kun je lezen in 'de lounge'.
wat overlede? dat meen je niet ga even in de lounge lezen.. nou ik zit hier nu echt even te bibberen zeg.. karin: nou hopelijk toch op een goede uitslag maar laten we daar maa rvanuit gaan he.. meid wat heb je weer een dag gehad...
ik heb het net even gelezen.. wat erg zeg.. jeetje en nog zoooo jong en paar weken terug in blijde verwachting man ik weet gewoon niet wat ik denken moet wordt er helemaal naar van,, trouwens wat is het help syndroom?
Jeetje meiden, Kom net van een verjaardag vandaan en ik denk doe ff snel mijn computer aan en dat lees ik dit akelige bericht, wat erg zeg.