...slik... dit is wel heel heftig. Probeerde het berichtje te vinden waar ze vertelde dat ze de april mama met een tweeling is. Maar zo te zien zijn alle berichtjes van haar van de site gehaald? Kunnen we als april mama's niet iets doen voor de nabestaanden? Ze zou ook een april mama zijn... Iemand ideeen?
las het gisteren ben er toch echt niet goed van... ook omdat ze een april mama was. arme familie arme man heb geen idee hoe hij zich moet voelen eerst zijn beide kindjes en nu zijn vrouwtje ook nog... geen woorden voor echt enorm triest.
ben er echt helemaal van slag van... we gingen gisteravond naar een feestje en ik kon niet anders dan denken hoe peter zich moet voelen nu, en hoe oneerlijk het leven kan zijn. zo ben je in verwachting en dolgelukkig en zo ben je kids kwijt en kost het je je leven. het is gewoon onbeschrijfelijk. we waren zo blij met zn allen, we hadden eindelijk onze 2lingmama gevonden, alles ging goed bij iedereen op een paar kleine dingetjes na en nu dit....
Heb het net ook in de lounge gelezen en ik dacht al volgens mij was dat onze enige tweeling mama . Ik vind het heel droevig, zoveel verdriet voor de nabestaanden. Je raakt als man niet alleen je 2 kindjes kwijt, maar ook nog is je vrouw! Het leven is niet altijd eerlijk.
Het is misschien een gek gevoel, maar ik voel me ook wel schuldig dat we alle 'overtollige' aprilmama's hebben weggehaald. Voor hetzelfde geld lig je al een maand in het ziekenhuis, te wachten totdat je weer wat kunt plaatsen op het forum, kom je terug: Is je naam ineens van de lijst... Lieselotje had ook wel andere dingen aan haar hoofd voordat ze overleed. Ik stel voor om toch de oude lijst weer terug te halen, hoe denken jullie daarover?
Ik vind het goed hoor Nikita. Maar hoe lang lag zij al in het zkh? Jullie hebben zeker ook niet meer info. Vind het echt vreselijk.
Ik was blij dat ik vandaag 15 weken ben en wilde dit even melden. Maar vervolgens lees ik het bericht dat dat meisje overleden is. Jeetje wat erg zeg, ik weet niet wat ik lees... Ik moet zeggen dat ik eigenlijk de laatste tijd alleen maar aprilmama's lees, dus had werkelijk geen idee.... @ oOMissCOo: suc6 met de auto. Zat even bij je foto's te kijken en wat een gave schilderijen zijn dat zeg! Heb je die zelf geschilderd? (misschien is dit al eens verteld, maar lees niet altijd alles terug...) Ik moet trouwens 3 december voor de 20 weken echo. En 4 december voor de 3e controle VK. Kan iemand dit aanpassen in de lijst? Fijn weekend allemaal!
Echt heel maf, ben er gewoon echt niet goed van. . . was net in de Blokker gewoon flauwgevallen voelde me niet goed worden. Weet nou niet waar het precies van komt maar het nieuws van Elize heeft me echt heel erg geraakt. Zoiets is gewoon niet te bevatten. Vind het ook zoooooooo erg voor Peter. In 1 klap 3 verliezen te verwerken. Echt verschrikkelijk. Ik wil in ieder geval sowieso meedoen met een kaartje namens de april mama's. Wist niet meer wie het zei, catsandragirl geloof ik. Meis hoe is het nu eigenlijk met je want schrok ook wel een beetje van jouw berichtje met die bloedingen etc. Vind het echt heel naar voor je meis. Gelukkig was het met de onderzoeken verder goed in ieder geval! Kus Kelly
we hebben de auto gekocht, beetje zo'n getuned ding, maar de megaboxen en de gigantische uitlaat gaan er zowieso uit. volgende week vrijdag gaan we de koop rond maken jah die schilderijen heb ik zelf geschilderd in een creatieve bui *trots trots*
het lijkt mij zowieso ook een goed idee om de oude lijst weer terug te halen! en aan een kaartje wil ik ook wel meedoen hoor! ons medeleven laten blijken is wel het minst wat we kunnen doen
Kelly, doe maar voorzichtig met jezelf! Flauwvallen lijkt me niet de bedoeling... Ik wil ook heel graag meedoen met een kaartje oid. Het is zo ontzettend onwerkelijk... Je staat er totaal niet bij stil dat zoiets kan gebeuren wanneer je de blijdschap van een nieuwe zwangerschap voelt... Wie had kunnen denken dat het zo zou aflopen? Meer dan onwerkelijk....
Iedereen zal er nu wel aan denken en een kaartje vind ik ook een goed idee. Hoe gaan we dit regelen? Missc: wel super leuk dat jullie een auto hebben. Emmetje: natuurlijk gefeliciteerd met je 15 weken. Kelly: zo he, echt rustig aan doen hoor. Goed om jezelf denken.
ik denk dat we even contact op moeten nemen met bloempje of bianca(de starters van de topic in de lounge) voor een adres ofzo en dat dan ff onderling voor de kosten wat geregeld moet worden... voor bv een kaartje en een bosje bloemen.
het is toch wel apart...ik kende haar helemaal niet persoonlijk en toch ben ik er constant mee bezig...
Ik ga nu ff wat anders doen. Gedachten verzetten. Heb een fotolijst voor m'n moeder (ook voor paps natuurlijk) gekocht. Ze was jarig. Ga ik allemaal foto's in doen van ons allemaal.
jah ik ga maar soep maken ofzo.. lekker zelfgemaakte groentesoep en vanavond naar de kroeg, naar een nephazes haha... hopelijk beetje afleiding