April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LaDi

LaDi Fanatiek lid

Hey meiden,

Ben gelukkig de laatste tijd helemaal niet misselijk meer, hopelijk is dat nu eindelijk voorbij. Heb wel veel moeite met eten. Kan niet zoveel meer eten.

Hey buddy wat gaaf dat je de kleine al voelt! Lijkt me heel bijzonder! Ik zal me zo ook ff aanmelden op de hyves! Oh en gefeliciteerd dat je lief zijn rijbewijs heeft!

Iedereen die er de afgelopen dagen weer een weekje bij had, gefeliciteerd.

Wij noemen de kleine gewoon kleine, haha origineel he!

Hier groeit de buik ook nog niet echt. Bij mij zit mijn vet sowieso al op mijn buik, dus die had ik al :D, maar hij is niet gegroeid. Pas nog gewoon mijn kleding en ben nog steeds niet aangekomen. Ben toch al zo'n 15 kilo te zwaar dus is alleen maar fijn als er straks ook niet teveel nog bij komt.

Leuk dat er weer wat aprilmama's terug zijn gekomen na afwezigheid :D.

Marleen wat leuk dat je al weet dat het een jongetje word, gefeliciteerd!

Cristel wat fijn dat de rook eindelijk een beetje verdwijnt.

Jeetje 4catsandagirl, je krijgt ook steeds zo'n schrik! Vind je het gek dat je hartslag wat hoger is. Wat naar allemaal, maar wel fijn dat ze je zo goed onderzocht hebben. Zo word je in ieder geval goed in de gaten gehouden.

Ben ff een paar dagen niet geweest. Had er ff de fut niet voor.

Had bovenstaand al even geschreven voordat ik het nieuws las over Elize, onze 2-ling mama. Ben er echt een beetje overstuur van. Wat vreselijk! Die arme Peter, eerst 1 voor 1 je kindjes en dan je vrouw (nog zoooo jong) verliezen. Ben blij als mijn lief zo thuis is, heb echt ff behoefte aan een flinke knuffel. Kaartje lijkt me ook een goed plan.

2. Bloempje55

Bloempje55 Fanatiek lid

27 jul 2007
    1.818
    0
    0
    Optiek mederwerkster
    Ey meiden,

ik ken jullie niet en jullie mij niet, ik ben van een andere topic waar Lieselotje (eliza) elke dan kwam.
    Nou las en hoorde ik van MissCoo dat jullie ook graag wat wouden doen.

Nou wouden wij ook bloemen gaan neer leggen. En ik denk idd dat het een moi idee is om en van jullie topic iets neer te leggen en die van onse topic.
    Die van jullie mogen jullie lekker zelf uit zoeken wie of wat ;)...Maar wij hadden het zo bedacht eerst even wachten op wat nieuwds waar en waneer ze word begraven en dan zouden wij pas wat gaan doen. Ik hou mij mail steeds in de gaten want ik mail al de meiden van onse topic strax als ik meer weten en dan zouden wij onderling wat reglen kwa geld enzo. Is miscien een idee.

Mischien makkelijk om iemand te nemen die uit utrecht komt of op sturen kan tuurlijk ook.

Als meer nieuws weet dan laat ik het jullie horen ok?

En ook ik wil jullie allemaal sterkte wensen, want het is niet niks als je even ver bent en dan dit krijgt te horen

Liefs Bloempje55

3. H25

H25 Fanatiek lid

25 jun 2007
    1.140
    0
    0
    Ik weet niet zo goed wat ik moet schrijven.
    Na het nare bericht heb ik een beetje informatie op de site over lieselotje bekeken. Ik ben er echt stil en heel naar van. Dat zoiets kan gebeuren. Peter is gewoon in 1 klap zijn twee kinderen en zijn vrouw kwijt. Hoe kan dit toch. Ik heb er echt geen woorden voor.
    Ga nu even mijn zinnen verzetten want het wordt allemaal even teveel.

4. LaDi

LaDi Fanatiek lid

H25 ik heb hetzelfde. Zit maar een beetje op het forum te lezen over wat er gebeurt is. Had nooit gedacht dat je kon overlijden door zoiets. Zeker als je nog niet eens zo heel ver bent. Kan het gewoon niet bevatten dat je een paar weekjes geleden nog zo blij bent dat je een tweeling krijgt en dan in zo'n kort tijd zoiets om kan slaan naar dit drama. Vreselijk. Hoop dat mijn lief zo thuis komt, dan moeten we maar ff de deur uit ofzo.

5. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Onbeschrijvelijk wat er is gebeurt. Er zijn geen woorden voor ....

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik zou ook wel mee willen doen maar weet alleen niet hoe.. ik zou geld naar iemand kunne over maken maar het probleem is ik krijg pas weer internet bankieren einde van nov :(

ik denk er ook nog steeds over na::; wat vr4eselijk zeg

7. Groentje

Groentje Bekend lid

6 jul 2007
    641
    4
    18
    Hallo allemaal,

Heb gisternacht dus de berichtjes over Eliza gelezen, heb er echt heel slecht van geslapen en heb er ook de hele dag aan gedacht, wat ontzettend afschuwelijk. Het is ook zo dubbel allemaal, heb gisteren toevallig het kinderkamertje besteld en dan lees je die nare berichtgeving. Dan doet het er even niet meer toe. Door iets wat je zo graag wilt er niet meer zijn, echt afschuwelijk. Ik wil ook graag meedoen aan een kaartje of iets dergelijks, we zullen idd wat nadere berichtgeving af moeten wachten. Bedankt voor je reactie Bloempje55.

Wil jullie allemaal ook ff sterkte wensen, doe rustig aan allemaal.

8. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    Hey meides.

Ook ik kom van een ander topic waar Liesje vaak was.
    Wil jullie ook even sterkte wensen.
    Lees hier ook dat jullie er erg mee bezig zijn en kan me voorstellen dat iedereen erg is geschrokken.
    Ook ik heb de hele nacht liggen draaien en weinig geslapen.
    Lies was toch een lieve en gezellige meid die je altijd wel wat te vertellen had en het zal zeker niet meer zo worden als het was op het forum zo zonder haar.

9. Droppie123

Droppie123 Bekend lid

12 jun 2007
    903
    0
    0
    kapster
    sorry 2x

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hey droppie...lief dat je ons ook even sterkte komt wensen, wij wensen jou natuurlijk hetzelfde!

het zal idd niet meer hetzelfde zijn als eerder

11. valhalla

valhalla Niet meer actief

Las het eerst in het topic in de lounge en zag toen dat ze een tweeling zou krijgen en 15 weken zwanger was...

Echt verschrikkelijk rotnieuws hoor... Wat veel te jong en wat een gemeen einde aan een veel te kort leven.

Vrijdag ook al het bericht gekregen dat een meisje van 20 die met nog twee mensen uit Turkije bij ons op werk zou langskomen vrijdag (grote leverancier) op weg naar het vliegveld een ongeluk heeft gehad en het niet heeft overleefd...

Echt zo oneerlijk, en zo verdrietig voor alle nabestaanden.. .Wens de familie en de man van lies heel veel sterkte!

12. ook ik kom van het andere topic en wil alle meiden hier even sterkte wensen.

ik weet nog steeds niet goed wat ik moet schrijven steeds en weet ook nog niet hoe ik het moet bevatten.
    de wereld is echt oneerlijk.

meiden doe het rustig aan en denk aan jullie kindjes.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

13. 4catsandagirl

4catsandagirl Fanatiek lid

27 sep 2006
    2.510
    1
    0
    Functieassistente cardiologie
    ik ben nog steeds voor een kaartje, ik wil het wel doen namens de april mamma's. Als iemand weet hoe we aan het adres kunnen komen.

14. emmetje

emmetje Bekend lid

13 jul 2007
    517
    0
    0
    Ik woon in Utrecht en kan de plaatselijke kranten in de gaten houden voor een eventuele rouwadvertentie. Anders zit er niets anders op dan te wachten tot we meer nieuws krijgen van de familie of van een moderator o.i.d.

15. aprilmama

aprilmama Actief lid

28 aug 2007
    142
    0
    0
    hoi allemaal.

wat een verschrikkelijk nieuws van liselotje. Jeetje mina, ik zit hier met kippenvel, ga zo de lounge lezen, niet te bevatten dit. in een keer 3 mensen kwijt.

kellox: doe je wel rustig aan, flauw vallen is niet zo maar iets.

4catsandagirl: dat was schrikken in het ziekenhuis met die echo's. Hopen dat de uitslagen goed zijn.

Fijne zondag nog. (ja klinkt nu een beetje raar, na al de verhalen van hier)

16. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb met bloempje55 afgesproken dat ze me informeert als ze het adres enzo heeft dus dan moeten we dat maar ff afwachten...

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    lijkt me een goed idee emmetje!
    misschien ben je wel eerder op de hoogte dan de anderen!

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    zo en nu even de gedachten weer ergens anders bij.

goeiemorgen dames, hoe gaat het verder met alle zwangerschappen?(want, laten we onze kindjes vooral niet vergeten!)

hier gaat alles prima, vrijdagavond was ik ff naar cafe en had ik een jurkje aan en allemaal vrienden echt kijken zo van HUH waar komt die buik nou ineens vandaan!?(hij viel 2 weken trug nog nouwelijk op :p)

en nadat men wat meer gedronken had moest iedereen ff voelen of er al geschopt werd, heb ze teleur moeten stellen hahaha.

toch fijn dat er mensen zijn, ook van mn eigen leeftijd die het geweldig vinden en blij voor ons zijn.

dat was gisteravond wel ff anders, we gingen naar een nep-hazes optreden en daar zaten dus een paar meiden die ik wel ken(geen vriendinnen ofzo, nog niet een kennissen) en op het moment dat wij binnen komen lopen staren 6 ogen me aan, daarna draaien ze hun hoofden weg en kan ik (liplezend) begrijpen dat het iets is van: jah die is zwanger blablablablabla inclusief de geschokte blikken --> :confused:
    te triest gewoon.

heb ook via via alweer begrepen dat er weer een woning in het centrum vrij komt, wel weer een bovenwoning maar er woont nu een gezin met 2 kids dus ruim genoeg lijkt me. de eigenaren zijn wel heel sjiek (het zit boven een winkel waar je bijna entree moet betalen :) ) dus ik ga van de week maar eens even langs, informeren.(uiteraard in de sjiekste kleding die nog past hahahahaha :D

19. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    waar is iedereen toch?

20. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Hihi ik ben ook al steeds even aan het kijken of er nog iets nieuws geplaatst is, maarre opvallend rustig inderdaad!

Deel Deze Pagina