Hallo allemaal, er is weer veel gebeurd in de weekend. Maar de nieuws van Eliza,ik ben er stil van . Karin ,doe jij het ook rustig aan . Begrijp je angst ook wel,ik heb een poliep bij de baarmoedermond zitten,had in de 11 de week ook opeens bloedverlies. Heb die dag echt in angst gezeten,maar was ook gerust gesteld dat er niks mis was met de baby. Miss coo,succes met huizenjacht. Ally
Moet straks op visite. 1 van mijn vriendinnen is onlangs gaan samenwonen. Ik ga eens even kijken hoe ze erbij zitten. Verder was ik niet van plan me vandaag nog druk te gaan maken want ik moet na een weekje vakantie morgen weer aan het werk. Heb er echt nog geen zin in maar ja de arbeid roept. Ik denk maar zo... nog een goeie 4 maanden werken en dan ga ik alweer met zwangerschapsverlof dus dat geeft moed. Tot vanavond allemaal en een fijne dag toegewenst.
*meldt* Wat een zondag vandaag zeg. Gisteren fijn geklust (mijn man dan ) en 's avonds Shrek 3 gekeken. Was wel grappig. Heb net het een en ander zitten uitzoeken over bouwvergunningen, vloerverwarming en aanvullende hypotheken ivm de aanbouw die we willen laten zetten. Dat wordt óf heel erg opschieten, of alles uit de hobbiekamer halen, ergens zien te stallen, babykamer ervan maken en ergens in juni ofzo beginnen met verbouwen. Hmmm lastig! Misscoo, irritant als mensen zo doen joh, lekker niets van aantrekken. Maar dat doe je ook niet he Succes met het huis, zou wel leuk zijn als het wat wordt, jullie zijn volgens mij al langer op zoek toch? @ H25, sterkte met weer gaan werken morgen. Das helemaal niet leuk maar inderdaad, nog maar vier maandjes realiseer ik me ook opeens. Dat geeft wel weer moed ! Veel plezier bij je vriendinnetje! Allemaal een fijne dag nog...
we zijn idd al wat langer bezig met zoeken, had laatst optie op een vrij grote woonruimte maar dat pand is zo ontzettend oud, dat valt bijna van narigheid uit elkaar dus daar hoef ik de binnenkant al niet eens van te zien. we zijn ook aan het kijken of we de mogelijkheid hebben om eventueel hier een wand eruit te halen om de ruimte groter te maken zodat we de beeb makkelijker op de slaapkamer kunnen houden (wiegje past met gemak maar het ledikant is wel heeeeel groot haha en samen met de commode past da niet. maar ik heb nog goeie hoop dat we wel redelijk optijd een woning zullen krijgen!
Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws zeg! een man die gewoon zn 2 kindjes en vrouw kwijt raakt! pffff werd er ook even niet lekekr van toen ik het las. Verder hier enorme last van rugpijn, kan amper fatsoenlijk lopen! Hopelijk gaat t morgen wat beter want dan moet ik werken...... Vanochtend lekker ff naar t bos geweest(de rugpijn was toen minder) blaadjes en eikeltjes gezocht met Esmee en er hier thuis ene mooie schaal van gemaakt! Zometeen krijgen we visite van goeie vrienden van ons, hun dochtertje Lotte en Esmee zijn dikke vriendinnen. Dus dat wordt weer gezellie!
ik ben heel even thuis(oude huis) om wat meubels op te halen en dan hoor ik dit verschrikkelijke nieuws van mijn buddy.ben er echt stil van, dit verwacht je toch niet wat erg voor de familie ook als jullie nog iets doen met een kaartje ofzo doe ik graag mee ik hoor het wel via mijn buddy dan, heb 7 november weer internet in het nieuwe huis hoop dat alles verder goed gaat met iedereen, ik kom jullie snel weer vervelen
dag dames.. ben er nog steeds stil van zeg :S nou vannacht weer lekker nachtje geweest hier.. mn mannetje was druk in mn buik zeg en dan was cailynn ook wakker vanaf 3 uur en die wilde ook niet in de eigen bed slapen.. dus en in mn buik gemier en op mn buik nou ja mn borst .. hahhaa.. maarj avoel me toch wel uitgeslapen
Hey meiden, Hier ff niet zo veel te melden. Ben in mijn hoofd nog erg bezig met wat er met Eliza gebeurt is. Kan er gewoon niet bij! Verder net even ingeschreven voor kinderopvang. Wel een beetje lastig want weet nog niet op welke dagen ik straks werk, moet ik eerst een baan hebben . Iedereen zo te lezen lekker aan het genieten van de vrije zondag. Cristel hoe is het nu met de branden?
met die branden hier is wel beter.. zijn er nog mar een paar.. maar geloof al wel onder controle of min of meer.. ze hopen dat ze ron donderdag vrijdag wel uit zijn.. mar ze bedregen nog wel 20.000 woningen tenminste dat was gister avond wta ze zeiden.. ik heb niet veel last meer van de rook in ieedr geval
Allemensen zeg... ik ben het heel weekend niet online geweest en lees nu het nieuws over Eliza. Het dringt nog niet echt door (gelukkig maar, denk ik, ik zou niet meer kunnen stoppen met huilen) maar wat een vreselijke tijd voor haar man en familie. ben er stil van...
hoi meiden, mijn nieuwe echo's staan in mijn album. Het is hier zeker rustig zeg. Ik heb zelf vandaag mijn huis gesopt en daarna lekker gelummeld. Echt een zondag dus, ik ga zo Gooise vrouwen kijken en daarna Expedition Robinson. Kop thee erbij, heerlijk. Ik heb trouwens nog steeds een beetje last van bruinige afscheiding, maar dat zal nog wel van die bloeding zijn. Weltrusten alvast! en als jullie je vervelen: http://wellgames.com/free_online/bubblez/ PAS OP! superverslavend!
Jeetje wat erg van onze enige tweelingmama! Ben gewoon beetje van slag hier. Als jullie een kaartje of bloemetje doen, wil ik graag mee doen. Van de week eindelijk de kinderopvang rond gekregen. Jeetje, was wel een gepuzzel. En niet veel meer beschikbaar, maar het is nu geregeld. Is dan wel een andere locatie geworden, maar wel de dagen die we wilden. Ook heb ik me opgegeven voor zwangerschapscursus, ontspannen zwanger. De eerste keer is pas met 30 weken, dus moet nog wel een poosje wachten. Van 't weekend weer wat cadeautjes gekregen, leuk hoor!
ooh catsanda ik ken dat spelletje idd super verslavend corina: wat heb je allemaal gekregen ja ben niks nieuwsgierig vandaag weer kei heet 32 graden.. nou ja gaan dadelijk naar de speeltuin met cailynn.. even lopen
goeiemorgen allemaal! Ik had het nieuws zaterdag gelezen en het spookte wel de hele tijd door mijn hoofd hoor. Ik wist echt niet dat je al zo vroeg HELLP kon krijgen! Heel veel sterkte in elk geval gewenst aan familie en vrienden van Elize. Ik doe ook mee hoor, met die kaart/bloemen van de aprilmama's. Verder een druk weekend achter de rug (blij dat ik een uurtje extra had). Zaterdag avond de verjaardag van mijn man gevierd, ik was echt helemaal gevloerd toen de laatste visite vertrok. Ik was zaterdag bezig om de echo foto's in te scannen maar toen stond de eerste visite al voor de deur dus nog even geduld
goeiemorgen allemaal! hoe gaat het? is het bij jullie ook zo'n verschrikkelijk weer? mannetje belde net, hij komt zo naar huis,moet naar een klant in duitsland en blijven daar slapen aankomende nacht. dus weer een nacht alleen met alle gebeurtenissen is de afgelopen week wel heel snel voorbij gegaan, morgen alweer 16 weken
Het gaat inderdaad razendsnel allemaal... missC alweer bijna 16 en als ik mijn banner zie denk ik ook: ongelooflijk.... Nog maar twee weken en dan ben ik al halverwege! (klopt niet helemaal natuurlijk, de eerste vier weken wist ik nog van niks, maar vandaag over 5 maanden is m'n uitgerekende datum al) Ik ben dit weekend begonnen met breien. Heb een leuk patronenboekje gekocht en ben begonnen met een soort bodywarmertje (geen mouwen maar wel een capuchon, mét oortjes!). Leuk om te doen, al voel ik me wel een beetje een theemuts, met m'n bolletje wol en m'n breinaaldjes op de bank.
jah als ik zo kijk en dan denk ik half april ben ik al uitgeteld....en dan moet je zien wat er nog allemaal moet gebeuren, sinterklaas, kerst, oud en nieuw etc etc dan gaat de tijd helemaal vliegen