Wat ontzettend kl*te meid, dat je zoiets mee hebt moeten maken! idd knap dat je dat vertelt joh! Kan me die redenatie heeeeel goed voorstellen!
Adriana, heb geen geheimen hoor! Maar wil wel mn standpunt duidelijk maken, voordat er allerlei vooroordelen over mij komen Hihi... ik sterke vrouw? Wat een compliment meis! Maar voel me nog niet echt vrouw hoor met mn 25 jaar Leuk toch om te horen dat je waarschijnlijk al verder bent. Volgens mij mag je wel ontbijtkoek, maar niet te veel. Want teveel kaneel is slecht, zijn de meningen wel erg over verdeeld. Lees ik net op internet. Ik vind die dubbele plakjes met zo'm smeuig laagje zo lekker! Kellox, leuk hoor straks een nieuwe huisje. Heb je al wat op het oog?
hihi het moet niet veel gekker worden! we zijn toch niet ook per ongeluk van dezelfde man zwanger he? hihi
vind het eigenlijk wel meevallen wat je niet mag eten, veel dingen at ik toch al niet, het enige wat ik nu al mis is file americain jammie....
@ Kellox, Hahahaha mijn vriend is wel verdacht vaak weg ! @ Corina, sterke meid dan in ieder geval STERK! En inderdaad.. Wat blijft er over om te eten? Nou, dikker worden we op deze manier in ieder geval niet!
JAAA! Het huis van me moeder! Die heeft er 2 momenteel, 1 al een flinke tijd te koop en daar gaat ze weer wonen! En de 'onze' is dus in de straat waar ik ben opgegroeid dus dat is super!
Hahahahaha! Ja vast wel inderdaad. Ben gisteren weer naar Burger king geweest. @ Sab, ik mis de filet americain ook heel erg! Lekker met uitjes... Mmmmmm..
Sab, Ja das geweldig lekker filet americain. Maar toch mis ik dat nog niet. Wel rosbief of biefstuk [-X Maar das zullen we toc hff moeten missen. Haha, Adriana. Klinkt beter sterke meid Nee dikker worden we (NOG) niet! Ben 1,5 kilo afgevallen sinds ik weet dat ik zwanger bent. Maar ben bang dat straks de kilos er aan vliegen. Ben van mezelf al redelijk zwaar, dus moet wel opletten. Kellox, leuk joh in de straat waar je bent opgegroeid, is wel oud en vertrouwd dan. Moet er veel gedaan worden? HEbben jullie ook hyves?