April 2008 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Corina, 22 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hahahaha en wat dacht je daar aan te hebben dan?

2. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    hihihi dat vraag ik altijd als mensen zeggen dat ik alles van ze mag weten......

de mijne is......**** :rolleyes:

3. dolphin

dolphin Fanatiek lid

1 mei 2007
    3.507
    0
    0
    op de veluwe
    apart, dat is de mijne ook ! :)

4. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Mijn pincode is 3333, maar ik zeg lekker niet in welke volgorde. (oud grapje he)

Kim: gefeliciteerd, super voor je.

Bloempje: lief dat je ff lanfs kwam.

Wij eten vanavond aardappels, worstjes en broccoli. En jullie?

5. Kim22

Kim22 Lid

15 okt 2007
    38
    0
    0
    ik heb een paar blz gelezen, begrijp ik nu goed dat er verzonnen is dat ze overleden was :confused: soms ook raar internet hoor.hoe kan je nu spotten met zoiets :rolleyes:

jullie mogen ook mijn hyves hoor :D

http://kim-en-lola.hyves.nl/

6. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik ga vanavond pasta spinazie maken met kaassaus en kipfilet :D

7. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Hmmm, jammie. Kun je hier ook een portie naar toe sturen? :)

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    als ik et opstuur komt het overmorgen aan...dan is het niet lekker meer denkik :p

9. frumpje

frumpje Actief lid

22 mrt 2007
    175
    0
    0
    walg... wat een rare mensen toch die dit soort dingen bedenken. Was er echt wel kapot van(heb een heel stuk reacties net nog met tranen in mijn ogen gelezen).

ik ben vandaag 18 weken! en voel nog (bijna ) niets. 2 keer het gevoel gehad, maar ik weet het niet eens zeker. Kan niet wachten. Ik heb wel steeds meer moeite met mijn voeten afdrogen en mijn sokken aandoen. Er zit dan binnenin iets knel. Ik voel dat iets aan de buitenkant, maar voel dat het niet "van mij"is.

Ben ook bezig met kinderwagens, commodes ed. Wat een boel om uit te zoeken. Ik probeer er achter te komen hoe het met zwangerschapscursussen zit. Moet je dat zelf betalen, of wordt dit door de verzekering vergoed? Iemand wel een idee?

Ben maandag begonnen met zwangerschapszwemmen. Erg leuk om zo bewust met die kleine bezig te zijn. En erg lekker ontspannend.Kan je doen tot je bevallen bent. En met een enorme buik lijkt het me toch wel even verlichtend, je bent je gewicht even kwijt. Heb mezelf dus zo'n schitterend badpak gekocht!

Het begint allemaal toch wel heel echt te worden...

en vanavond eten... bloemkool of macaroni-ovenschotel(nieuw probeersel)

10. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ frumpje ik ben ook van plan om te gaan zwemmen hoor!
    Die cursussen moet je volgens mij gewoon zelf betalen (of misschien als je heeel veel aanvullend verzekerd bent). Het kraamcentrum waar ik me heb aangemeld, organiseert een heleboel cursussen en meestal hoef je dan alleen maar inschrijfgeld te betalen.
    Dat gevoel dat jij hebt, heb ik ook soms als ik voorover buk....prachtig omschreven....er zit iets knel in mijn buik dat niet van mij is (nouja technisch gesproken wel natuurlijk, hahaha)

11. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    oh ja en bij mij staan weer ns ouderwetse pannenkoeken op het menu (ze zijn in de bonus bij de appie dus ik kon ze niet laten liggen :D :D :D)

12. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    hmm pannekoeken :D

13. frumpje

frumpje Actief lid

22 mrt 2007
    175
    0
    0
    Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens, weet wel zeker dat het mijn eigen vlees en bloed is!

14. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Dat is waar Cynthia. Dan toch maar gewoon aardappeltje etc. Ook lekker. ;)

Pannenkoeken is ook wel een goed idee eigenlijk. Hmm. Ff denken nog.

15. Cars

Cars Fanatiek lid

1 dec 2006
    3.207
    1
    0
    Juffie
    Friesland
    Ik voel idd ook iets als ik buk. Grappig allemaal vind ik. Toch wel duidelijk dat we zwanger zijn. :D

16. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    Frumpje: Ik zwem ook op maandag! Hebben jullie ook maar een half uurtje? Ik dacht eerst dat we een uur moesten zwemmen, maar na een half uurtje zei ze al: Tot volgende week! :)

Vandaag moest de vk even zoeken naar die kleine, het had zich verstopt 8) Dacht waarschijnlijk: komen ze weer met dat hoge toontje. Vorige keer dook het er ook al voor weg. Waarschijnlijk een hoogsensitief kind, net als z'n moeder...

Ik had een bloeddruk van 125 over 70. Mijn normale bloeddruk is honderdzoveel (geloof 110) over 50, dus ik vroeg of ik me zorgen moet maken. Maar nee, waarschijnlijk komt het omdat ik al weken grieperig ben. Verder is het heel normaal dat je bloeddruk ietsje stijgt zegt ze, dus geen paniek ;)

Baarmoeder komt alweer bijna tot aan mijn navel :confused: Wat gaat dat hard zeg!

Mielenl: thanks, deal. Lijkt me een goede oplossing. Enne als iemand me toch zo nodig zou willen controleren: een bezoekje met melkchocola als kadootje is natuurlijk altijd welkom! (Hoewel ik er vanuit ga dat ik niet in het ziekenhuis beland, het idee alleen al).

Ohw ik krijg toch ineens trek in chocola! Een naderende ongie kan het niet zijn, zou ik misschien zwanger zijn?

17. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    je moet me niet laten schrikken hoor, mijn bloeddruk is al sinds het begin 125-130 over 70-75

18. Nikita23

Nikita23 VIP lid

31 jul 2006
    5.198
    0
    0
    MissC: Dat is een prachtige bloeddruk hoor meis! Maar de mijnes is bij al mijn controles (en daarvoor al) een stuk lager geweest. Dus die verhoogt wat. Vk zegt dat het door de griep komt, niets om me zorgen over te maken. Ik heb van nature een lage bloeddruk.

19. mielenl

mielenl VIP lid

29 jun 2007
    6.257
    0
    0
    @ nikita melkchocola is genoteerd. Voor mij liever puur a.u.b. (niet dat je dat hoeft te onthouden want ook ik ben niet van plan in het ziekenhuis te gaan liggen)

@ missC ik heb ook tot nu toe iedere keer 125/70 en dat is prima zeggen ze elke keer

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    nou gelukkig maar!
    zo de kaassaus is gelukt :D heb er wel wat meer kaas in gedaan dan nodig was omdat het niet naar kaas smaakte haha.
    nu staat de spinazie te koken.over een half uurtje de kipfilet bakken, daarna de champignons en dan rond kwart voor 5 de pasta koken...

mannetje zal verrast zijn (ik ben niet zo'n groentefan) dat er iets met spinazie op tafel komt :)

Deel Deze Pagina